Access Data Media Service - Service si mentenanta imprimante Bucuresti Afisari: 1939
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Copiatoare Vizitatori: 767
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Drumul Taberei, nr. 82 Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212303597; 0744154186
-------------------------
Web: Internet
  email: office@eadm.ro
  site: www.eadm.ro

 
Despre noi  
Detalii  

Societatea SC Acces Data Media are ca obiect principal de activitate prestarea de servicii in domeniul echipamentelor de tehnica de calcul si comercializare de materiale consumabile.

 

 Acces Data Media si-a dezvoltat competente cheie in asigurarea serviciilor de intretinere a echipamentelor de tehnica de calcul in special a printerelor si in domeniul asigurarii materialelor consumabile. In acest sens si-a dezvoltat o infrastructura de transport si personalul necesar asigurarii serviciilor in oricare oras din tara.Modul de organizare si gestionare a activitatilor permite firmei asigurarea unor timpi de interventie optimi pentru echipamentele aflate sub contracte de service (6 - 48 ore in orice localitate din tara ).Intr-o piata puternic concurentiala pe acest domeniu este de importanta majora relatia cu clientii. Increderea acestora se fundamenteaza pe un cumul de factori ca: profesionalism, promptitudinre, amabilitate si solicitudinea personalului.Pentru realizarea criteriilor de performanta necesare intr-o asemenea piata, firma a acordat o atentie deosebita inbunatatirii permanente a acticvitatii in conformitate cu noile tehnilogii si standarde in domeniu.

 

O structura de personal flexibila, abilitati de management a serviciilor in domeniul tehnicii de calcul, impreuna cu un personal motivat si calificat, a asigurat succesul societatii si exprima valorile pe care le pretuim. Urmatoarele principii pun baza politicilor, obiectivelor si activitatii noastre:

  • Profesionalism si responsabilitate:fata de clientii nostri, constituie un obiectiv major al societatii noastre in vederea asigurarii succesului pe termen lung.
  • Calitatea serviciilor si produselor livrate:angajamentul nostru de a pune la dispozitia clientilor servicii de cea mai buna callitate este dovedit prin obtinerea certificarii ISO 9001/2001.Preocuparea noastra privind gestiunea calitatii este permanenta.
  • Orientarea spre client:abordarea noastra este orientata spre client, nevoile lui, respectand cerintele pietei si bazindu-ne pe profesionalism, idei novatoare si o politica de preturi competitive.
  • Parteneriate strinse cu furnizori de top:pentru a mentine standardele inalte de calitate, cu care clientii nostri sunt obisnuiti ,colaboram doar cu furnizori bine alesi si verificati in timp.
  • Dezvoltarea personalului:Pentru a indeplini sarcinile contractuale si a putea mentine serviciile la nivelul pietei, punem accent deosebuit pe angajatii nostri, orientati permanent spre succes si realizari permanente. De aceea punem accent pe instruirea personalului pentru indepliniurea obiectivelor noastre cit si pentru dezvoltarea unor activitatii adiacente.

REFERINTE & PARTENERI

Principalul beneficiar al societatii noastre este Banca Comerciala Romana. Societatea noastra asigura un pachet complet de servicii de intretinere si mentenanta pentru echipamentele de tehnica de calcul din dotarea unitatilor operative BCR din toata tara.Clienti si parteneri:

  • Banca Comerciala Romana
  • Comisia de supraveghere a asigurarilor
  • General System
  • SYSCO
  • Omnilogic
  • Ceemark Romania

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Calitatea materialelor  |  Cerintele de transport  |  Consumabile compatibile  |  Consumabile imprimante  |  Consumabile originale  |  Contracte de baza  |  Contracte schimb  |  Contracte service  |  Deplasarea   |  Diagnosticare hardware  |  Dispozitive de acces   |  Echipamente performante  |  Echipamente diagnosticare  |  Echipamente tehnologice  |  Echipamente test  |  Furnizori de servicii   |  Imprimante reparatii  |  Instruirea in domeniul calitatii  |  Instruirea personalului  |  Iso 2001  |  Iso 9001  |  Management al calitatii  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management clienti cheie  |  Management general  |  Management timp  |  Management transport  |  Mentenanta service  |  Monitoare color reparatii  |  Monitoare color vanzari  |  Notebook (laptop)  |  Pachet servicii  |  Permanent lung  |  Piata asigurarilor  |  Printare documente   |  Printare laser  |  Proces verbal de predare primire   |  Recomandari   |  Recomandari tehnice  |  Revizie tehnica  |  Service autorizat  |  Service imprimante  |  Service monitoare  |  Service multifunctionale  |  Service multifunctionale laser  |  Servicii adiacente  |  Servicii mentenanta  |  Standarde de calitate iso  |  Standarde de calitate iso 9001  |  Standardele de calitate   |  Tehnica de calcul reparatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.