Asociatia VELLAS HABITAT' Afisari: 167
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Armenis, nr. 8, bl. J5,H, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0744860690
-------------------------
Web: Internet
  email: romania.habitat@yahoo.com; office@vellas-habitat.ro
  site: www.vellas-habitat.ro

 
Administrare Imobile  
Detalii  

Care sunt avantajele angajarii unei firme pentru administrarea imobilului dvs. in locul unui administrator din bloc?

  • Faptul ca nu facem parte din asociatia de locatari a blocului dvs. ne permite sa actionam in mod impartial si nu pentru a sustine unul dintre “grupurile de interese” existente.
  • In cazul angajarii unei persoane fizice pe postul de administrator de bloc, veti fi obligati sa platiti, pe langa salariul de baza, si darile catre stat. Acest fapt nu este valabil si in cazul in care ne veti angaja pe noi, costurile totale fiind similare.
  • Prin semnarea unui contract cu noi veti avea garantia ca administrarea blocului dvs. se desfasoara in conformitate cu ultimele prevederi legale.

Firma noastra asigura la preturi avantajoase, servicii profesioniste si de calitate de administrare a asociatiilor de proprietari.

Oferim servicii complete cat si partiale (administrare financiar-contabila, administrare tehnica, intocmire state de salarii si declaratii fiscale, asiguarari de case, etc.) in functie de necesitatea dumneavoastra!

Administrarea financiar - contabila este perfect transparenta, relizata cu program de specialitate, reprezentantii asociatiilor de proprietari putand primii pe mail informatii despre cotele de intretinere.

1. Administrare financiar-contabila:

  • organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice;
  • gestionarea bunurilor materiale si a fondurilor banesti;
  • intocmirea cotelor de contributie lunara in conformitate cu reglementarile
  • legale in vigoare (inclusiv editare si afisare lunara);
  • calculul penalizarilor in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si a sistemului aprobat de Adunarea Generalasistemului aprobat de Adunarea Generala;
  • repartizarea si calculul subventiilor pentru caldura;
  • intocmirea registrelor obligatorii (registru de casa,registru de banca, registru de fond rulment, registru de fond reparatii,registru de fonduri speciale registru pentru evidenta penalizarilor, registru jurnal, registru inventar, etc.)
  • intocmirea fiselor de apartament, fiselor de furnizori
  • intocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat al asociatiei;
  • intocmirea si depunerea declaratiilor si fiselor fiscale;
  • plata impozitelor si taxelor datorate da asociatia de proprietari;
  • plata furnizorilor de utilitati;
  • incasarea cotelor de contributie, la sediul asociatiei;
  • intocmirea situatiei elementelor de activ si pasiv si depunerea la consiliile locale in conformitate cu reglementarile legale in vigoare;

2. Administrare tehnica:

  • inspectarea periodica a proprietatii comune in vederea inlaturarii defectelor si avariilor aparute la instalatiile de folosinta comuna;
  • instiintarea comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru efectuarea lucrarilor de intretinere si reparatii, in timp util;
  • supravegherea lucrarilor de reparatii si de intretinere si participarea la receptia acestora;
  • controlul îndeplinirii obligaţiilor contractuale ale personalului angajat de asociaţia de proprietari pentru curăţenie, încărcarea şi evacuarea gunoiului menajer şi alte activităţi, şi în caz de încălcare a acestora, sesizarea comitetului executiv;
  • verificarea periodica a indexului contoarelor de apartament;
  • verificarea facturarii corecte de catre furnizori in functie de contoarele de bransament;
  • achizitionarea materialelor necesare curateniei si intretinerii imobilului;
  • efectuarea de mici reparaţii la elementele proprietăţii comune (înlocuire becuri, întrerupătoare, geamuri, etc.), pentru care asociaţia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite;

Oferta de servicii ce pot fi contractate si separate:

  • administrare financiar – contabila;
  • servicii de casierie;
  • intocmire si depunere declaratii si fise ficale;
  • administrarea apartamentelor in numele proprietarilor;
  • asigurari de casa obligatorii;

Actualul administrator sau orice alta persoana angajata de conducerea asociatiei de proprietari poate ramane, daca asociatia de proprietari doreste acest lucru, in continuare  cu atributiile privind activitatea de incasari de la proprietari si plati catre furnizori, cu supravegherea instalatiilor si reparatiile din cadrul cladirii, materialele necesare, consumabilele si citirea contoarelor individuale sub indrumarea directa a Asociatiei "VELLAS HABITAT" presedinte ing I Comanici.Practic scapati de o mare parte a muncii si de cea mai mare raspundere: birocratie, documentatia financiara, respectarea tuturor prevederilor legale, frica de controale, spaima de amenzi, suspiciuni si barfe.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
contract de prestari servicii  |  corectitudine  |  Acordul de asociere  |  Acte deces  |  Acte divort copii minori intelegere  |  Acte firma  |  Activitati comerciale  |  Activitati de cenzorat  |  Activitati practice  |  Administrare apartamente  |  Administrare case  |  Administrare firme  |  Administrare imobile  |  Administrare locuinte  |  Apa plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Asigurari case  |  Asistenta juridica  |  Asociatii proprietari  |  Atestare acte  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificat casatorie  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de nastere  |  Certificat deces  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contoare apa  |  Contract intretinere  |  Contracte inchirieri  |  Copii acte   |  Costuri de intretinere  |  Credite investitii  |  Credite nerambursabile  |  Cursuri diverse  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Debite recuperare  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Dificultati financiare   |  Diploma absolvire   |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept imobiliar  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de proprietate  |  Efectuarea curateniei  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Factura fiscala  |  Finantari nerambursabile  |  Finantari nerambursabile persoane fizice  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Gaze tehnice  |  Impozit profit  |  Inchirieri apartamente  |  Inchirieri imobile  |  Inchirieri locuinte  |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere case  |  Intretinere generala imobile  |  Intretinere lunara   |  Investitii financiare  |  Legi organizare judecatoreasca  |  Legislatia in vigoare  |  Lucrari reabilitare  |  Lucrari si servicii  |  Mici reparatii  |  Mod de viata  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Nastere pregatire  |  Natura juridica  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de finantari  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Plata intretinerii  |  Plati taxe  |  Proces verbal de predare primire   |  Program evidenta personalului  |  Propria personalitate  |  Reabilitare locuinte  |  Recuperare debite  |  Recuperare debite restante   |  Registru de casa  |  Reparatii case  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare juridica  |  Rezolvarea problemelor   |  Salariul de baza  |  Scari economice  |  Scari mobile  |  Se elibereaza o diploma   |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de evidenta a personalului  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Sistem conturi  |  Situatii financiare  |  Studii piata  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe de timbru  |  Taxe si impozite  |  Verificarea imobilului  |  Verificarea legalitatii actelor  |  Verificarea proprietatii  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Verificarea tehnica periodica  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.