Asociatia VELLAS HABITAT' Afisari: 167
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Armenis, nr. 8, bl. J5,H, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0744860690
-------------------------
Web: Internet
  email: romania.habitat@yahoo.com; office@vellas-habitat.ro
  site: www.vellas-habitat.ro

 
Servicii Recuperare Debite  
Detalii  

Am început colaborarea cu mai multe birouri de avocatură care au experienţă în lucrul cu asociaţiile de proprietari. Scopul este să ajutăm la îmbunătăţirea procesului de recuperare a restanţelor de la proprietari.

Înainte să ne solicitati un avocat, vă rugăm să aveţi pregătite următoarele acte:

  • Certificatul de înregistrare al asociaţiei de proprietari;
  • Actul constitutiv de înfiinţare al asociaţiei de proprietari;
  • Acordul de asociere al asociaţiei de proprietar;
  • Statutul asociatiei de proprietari din care sa reiasa aprobarea adunarii generale pt calcularea si incasarea (conform reglementarilor la zi) a penalizarilor si a modului de calcul a lor (procentul);
  • Procesul verbal al sedintei de comitet executiv in care s-a hoatarat actionarea in instanta a datornicului pt recuperarea sumelor;
  • Dovada scrisa ca debitorul a fost somat asupra datoriei si obligatiei de plata intr-un anumit timp;
  • Numele şi adresa restanţierului;
  • Lista datoriilor pentru care se doreşte începerea urmăririi impreuna cu copii xerox dupa toate listele de plată pentru fiecare lună în care proprietarul are restanţe;
  • Prezentarea, in detaliu, a modului de calcul al fiecărei penalizări care este cerută în instant;
  • Contractul de vânzare - cumpărare a spaţiului locuit de restanţier (opţional) pt a exista siguranta posibilitatii executarii in vederea recuperarii debitului.
  •  
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    contract de prestari servicii  |  corectitudine  |  Acordul de asociere  |  Acte deces  |  Acte divort copii minori intelegere  |  Acte firma  |  Activitati comerciale  |  Activitati de cenzorat  |  Activitati practice  |  Administrare apartamente  |  Administrare case  |  Administrare firme  |  Administrare imobile  |  Administrare locuinte  |  Apa plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Asigurari case  |  Asistenta juridica  |  Asociatii proprietari  |  Atestare acte  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificat casatorie  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de nastere  |  Certificat deces  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contoare apa  |  Contract intretinere  |  Contracte inchirieri  |  Copii acte   |  Costuri de intretinere  |  Credite investitii  |  Credite nerambursabile  |  Cursuri diverse  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Debite recuperare  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Dificultati financiare   |  Diploma absolvire   |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept imobiliar  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de proprietate  |  Efectuarea curateniei  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Factura fiscala  |  Finantari nerambursabile  |  Finantari nerambursabile persoane fizice  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Gaze tehnice  |  Impozit profit  |  Inchirieri apartamente  |  Inchirieri imobile  |  Inchirieri locuinte  |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere case  |  Intretinere generala imobile  |  Intretinere lunara   |  Investitii financiare  |  Legi organizare judecatoreasca  |  Legislatia in vigoare  |  Lucrari reabilitare  |  Lucrari si servicii  |  Mici reparatii  |  Mod de viata  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Nastere pregatire  |  Natura juridica  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de finantari  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Plata intretinerii  |  Plati taxe  |  Proces verbal de predare primire   |  Program evidenta personalului  |  Propria personalitate  |  Reabilitare locuinte  |  Recuperare debite  |  Recuperare debite restante   |  Registru de casa  |  Reparatii case  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare juridica  |  Rezolvarea problemelor   |  Salariul de baza  |  Scari economice  |  Scari mobile  |  Se elibereaza o diploma   |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de evidenta a personalului  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Sistem conturi  |  Situatii financiare  |  Studii piata  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe de timbru  |  Taxe si impozite  |  Verificarea imobilului  |  Verificarea legalitatii actelor  |  Verificarea proprietatii  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Verificarea tehnica periodica  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.