Asociatia VELLAS HABITAT' Afisari: 167
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Armenis, nr. 8, bl. J5,H, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0744860690
-------------------------
Web: Internet
  email: romania.habitat@yahoo.com; office@vellas-habitat.ro
  site: www.vellas-habitat.ro

 
Organizare Cursuri Administrator Imobile  
Detalii  

Incepand cu 2001 am organizat si coordonat (in cadrul acestei organizatii sau in colaborare cu alte organizatii neguvernamentale). Cursul de pregatire profesionala pentru administratorii de imobile din cadrul Asociatiilor de Proprietari.

Pana in prezent au absolvit acest curs aproximativ 4200 de persoane.

Cursul pentru administrator imobile dureaza 10 zile, in intervalul luni-vineri, se deruleaza periodic, pe masura completarii seriei, participarea la curs se face in ordinea inscrierilor si achitarii taxei de curs

Examinarea va fi la terminarea cursului.

Cursul este recunoscut de catre toate Primariile de sector ale Municipiului Bucuresti, cursantii nostri avand garantia ca pregatirea profesionala se ridica la standardele de examinare impuse de legislatia in vigoare si de catre comisia de examinare si atestare din cadrul primariilor.

In cadrul cursurilor organizate de Asociatia "VELLAS HABITAT" aveti oportunitatea de a va fi prezentate, in detaliu, aspectele legislative esentiale in functionarea asociatiilor de proprietari conform reglementarilor in vigoare.

A fi administrator imobile nu inseamna doar incasarea banilor pentru cotele de intretinere lunara (asa cum, in mod gresit, este privita aceasta meserie) ci si supravegherea si rezolvarea problemelor de intretinere tehnica a condominiului, rezolvarea problemelor specifice de casierie si, mai ales, intocmirea evidentelor contabile in partida simpla (respectiv intocmirea jurnalelor si registrelor obligatorii, a fiselor de evidenta pt apartamente, pt furnizorii de utilitati, pt diversele materii si materiale cumparate, intocmirea situatiei activ-pasiv, a statelor de salarii, a declaratiilor ce trebuiesc depuse).

Pentru ca pregatirea dumneavoastra sa fie completa,  va vor fi prezentate o multitudine de aspecte teoretice si practice care isi au sursa in experienta vasta in acest domeniu acumulata si din multimea de aspecte discutate cu cei peste 4200 de cursanti care din anul 2001 si pana in prezent au intrat si au ramas in contact cu noi, chiar si dupa ce au obtinut atestatul de administrator imobile in urma cursurilor absolvite.

Deoarece in foarte multe asociatii de proprietari nu se urmareste (de catre presedinte, comitet executiv, cenzori) daca aceste atributii sunt cunoscute si aplicate de catre administratorul de imobile, se genereaza neantelegeri, motive de frauda, de procese.

In scopul evitarii acestor situatii prin asigurarea unei transparente totale precum si al usurarii activitatii administratorului de imobile, la curs se prezinta, in colaborare cu o firma specializata, un program informatic specializat in contabilitatea asociatiilor de proprietari, folosit de peste 1400 asociatii de proprietari din peste 60 orase din tara care poate deveni un instrument extrem de util in activitatea dumneavoastra de administrator imobil acest program putand fi achizitionat in conditii financiare favorabile de catre cursanti.

Acte necesare inscrierii la curs: copii xerox dupa: BI/CI; certificat nastere/casatorie/divort (unde este cazul), ultima diploma de studii (minim diploma bacalaureat).

Persoanele pensionate anticipat sau medical grad 1 sau 2 pot urma acest curs dar nu se vor putea angaja in conditii legale.

Cand va ganditi sa urmati un curs pt pregatirea ca si administrator imobile trebuie sa stiti foarte clar ce doriti:

  • Daca doriti doar sa obtineti un document care sa va dea dreptul de a va prezenta la examenul de atestare pt a obtine postul/posturi de administrator imobile ( fara a fi preocupati de cunostintele dobandite si de modul in care veti profesa), VA RUGAM sa ne ocoliti!
  • Daca doriti sa prestati o activitate corecta, cu simt de raspundere, bazata pe o buna cunoastere a legislatiei din domeniu, VA RUGAM sa va inscrieti la cursul pt administrator imobile organizat de Asociatia "VELLAS HABITAT".
  • De asemenea, ne permitem a va sfatui sa verificati credibilitatea firmei respective pe piata, pregatirea lectorilor si modul de incadrare a acestora, solicitati precizari asupra costului final al cursului (pt a nu fi in situatia de a mai plati diverse taxe pana la absolvire), solicitati factura si chitanta fiscala si precizari referitoare la diploma ce vi se elibereaza.

    Urmatoarea serie a cursului pentru pregatirea profesionala in vederea obtinerii atestatului Administrator Imobile va incepe pe 11 august 2014, locurile pentru seriile de pana atunci fiind completate.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    contract de prestari servicii  |  corectitudine  |  Acordul de asociere  |  Acte deces  |  Acte divort copii minori intelegere  |  Acte firma  |  Activitati comerciale  |  Activitati de cenzorat  |  Activitati practice  |  Administrare apartamente  |  Administrare case  |  Administrare firme  |  Administrare imobile  |  Administrare locuinte  |  Apa plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Asigurari case  |  Asistenta juridica  |  Asociatii proprietari  |  Atestare acte  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificat casatorie  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de nastere  |  Certificat deces  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contoare apa  |  Contract intretinere  |  Contracte inchirieri  |  Copii acte   |  Costuri de intretinere  |  Credite investitii  |  Credite nerambursabile  |  Cursuri diverse  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Debite recuperare  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Dificultati financiare   |  Diploma absolvire   |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept imobiliar  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de proprietate  |  Efectuarea curateniei  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Factura fiscala  |  Finantari nerambursabile  |  Finantari nerambursabile persoane fizice  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Gaze tehnice  |  Impozit profit  |  Inchirieri apartamente  |  Inchirieri imobile  |  Inchirieri locuinte  |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere case  |  Intretinere generala imobile  |  Intretinere lunara   |  Investitii financiare  |  Legi organizare judecatoreasca  |  Legislatia in vigoare  |  Lucrari reabilitare  |  Lucrari si servicii  |  Mici reparatii  |  Mod de viata  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Nastere pregatire  |  Natura juridica  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de finantari  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Plata intretinerii  |  Plati taxe  |  Proces verbal de predare primire   |  Program evidenta personalului  |  Propria personalitate  |  Reabilitare locuinte  |  Recuperare debite  |  Recuperare debite restante   |  Registru de casa  |  Reparatii case  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare juridica  |  Rezolvarea problemelor   |  Salariul de baza  |  Scari economice  |  Scari mobile  |  Se elibereaza o diploma   |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de evidenta a personalului  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Sistem conturi  |  Situatii financiare  |  Studii piata  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe de timbru  |  Taxe si impozite  |  Verificarea imobilului  |  Verificarea legalitatii actelor  |  Verificarea proprietatii  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Verificarea tehnica periodica  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.