Asociatia VELLAS HABITAT' Afisari: 167
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Armenis, nr. 8, bl. J5,H, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0744860690
-------------------------
Web: Internet
  email: romania.habitat@yahoo.com; office@vellas-habitat.ro
  site: www.vellas-habitat.ro

 
Servicii Cenzorate Asociatie Proprietare  
Detalii  

O mare problema in asociatiile de proprietari, si foarte greu de rezolvat, o reprezinta lipsa cenzorilor bine pregatiti, cunoscatori ai legislatiei, profesionisti, bine intentionati, seriosi si corecti. Implicarea in acordarea de consultanta pe probleme privind constituirea si functionarea asociatiilor de proprietari incepand cu 2001 ne-a demonstrat ca lipsa unor adevarati cenzori este cauza problemelor financiare, a pierderilor materiale insemnate pentru asociatie si a multelor procese din asociatiile de proprietari.

Soluția este sa aveți un CENZOR profesionist, neutru si independent, care să nu facă compromisuri și care să supravegheze întreaga activitate financiar-contabilă a asociației dumneavoastre, să ghideze presedintele, comitetul executiv si administratorul in respectarea reglementărilor legale. În felul acesta aveți un aliat care lucrează pentru corectitudine in asociatia dvs și LUNAR intocmeste un raport de cenzorat privind activitatea financiar - contabil a asociatiei dumneavoastra.

In plus, conform unor precizari si reglementari primite de la CECAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabili Autorizati din Romania):

“Dacă dintre membrii asociației de proprietari nu se poate alege comisia de cenzori, atunci adunarea generală va mandata comitetul executiv pentru angajarea unui cenzor din afara asociației de proprietari, persoană fizică ori juridică de specialitate, pe bază de contract sau convenție de prestări de servicii.”

Pentru varianta în care cenzorul este angajat din afara asociației de proprietari, în calitate de persoană fizică ori juridică de specialitate, pe bază de contract sau convenție de prestări de servicii, se aplică prevederile OG nr. 65/1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, rep., cu modificările și completările ulterioare, art. 12 alin. (3), în care este menționat că: ”activitatea de cenzor poate fi desfășurată, potrivit legii, de către experții contabili, ............., precum și de societățile comerciale membre ale Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România.”

Prin urmare , cand primiti oferta de cenzorat,cereti sa vi se demonstreze, cu acte, ca este vorba de un expert contabil (daca e persoana fizica) sau despre o firma autorizata de CECAR (daca e vorba de persoana juridica). Nu acceptati pt a va tine cenzoratul, dinafara asociatiei dumneavoastra,o firma condusa de o persoana cu doar studii economice - fara a fi expert contabil, nu este legal.

Din acest punct de vedere am decis sa ne implicam in mod direct, prestand activitati de cenzorat in asociatiile de proprietari care doresc acest lucru in interesul proprietarilor.

In cadrul acestor activitati obiectivele principale sunt:

  • asistenta de specialitate si verificarea legalitatii activitatilor din cadrul asociatiei de proprietar, inclusiv participarea la sedintele de comitet executiv / adunari generale precum si transmiterea unor raspunsuri, in scris, la intrebarile puse;
  • verificarea contabilitatii in partida simpla pentru asociatia de proprietari (modul de intocmire a registrelor si fiselor de evidenta legale, corectitudinea efectuarii platilor, existenta diverselor contracte si documente justificative necesare efectuarii platilor, situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv, balanta de incasari si plati, situatia obligatiilor fiscale catre stat etc.);
  • verificarea listei lunare de plata;
  •  

    Consideram ca este mult mai intelept sa renuntati la „comisiile de cenzori” formate din membrii asociatiei de proprietari fara studii economice temeinice si experienta in domeniu, care de cele mai multe ori doar simuleaza verificarea actelor financiar - contabile ale asociatiei intocmite de "vecinul de la 2 care e baiat bun, il stim de o viata" administrator si prieten cu cei din comisia de cenzori.

    Costurile cu externalizarea serviciului catre o firma de cenzorat vor fi aceleasi cu cele catre „cenzorii’’din asociatia dv dar siguranta verificarilor este mult mai mare.

    Pentru semnarea contractului de prestari servicii de cenzorat si pentru o buna colaborare se impune ca:

    • Asociatia de proprietari trebuie sa aiba un presedinte legal ales;
    • Proprietarii sa nu perturbe activitatea cenzorului. Nu se accepta pareri personale sau de grup care nu corespund prevederilor legale. Orice idee sau parere pozitiva si utila proprietarilor, exprimata in scris, va fi sustinuta si preluata neconditionat de noi

    Va rugam sa aveti incredere si sa ne contactati pentru a semna contracte prestari servicii de cenzorat cu noi si veti beneficia de servicii de calitate, costurile contractului dumneavoastra fiind negociabile si apropiate de cele actuale.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    contract de prestari servicii  |  corectitudine  |  Acordul de asociere  |  Acte deces  |  Acte divort copii minori intelegere  |  Acte firma  |  Activitati comerciale  |  Activitati de cenzorat  |  Activitati practice  |  Administrare apartamente  |  Administrare case  |  Administrare firme  |  Administrare imobile  |  Administrare locuinte  |  Apa plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Asigurari case  |  Asistenta juridica  |  Asociatii proprietari  |  Atestare acte  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificat casatorie  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de nastere  |  Certificat deces  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contoare apa  |  Contract intretinere  |  Contracte inchirieri  |  Copii acte   |  Costuri de intretinere  |  Credite investitii  |  Credite nerambursabile  |  Cursuri diverse  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Debite recuperare  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Dificultati financiare   |  Diploma absolvire   |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept imobiliar  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de proprietate  |  Efectuarea curateniei  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Factura fiscala  |  Finantari nerambursabile  |  Finantari nerambursabile persoane fizice  |  Fise fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Gaze tehnice  |  Impozit profit  |  Inchirieri apartamente  |  Inchirieri imobile  |  Inchirieri locuinte  |  Inspectarea imobilului  |  Inspectarea proprietatii  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere case  |  Intretinere generala imobile  |  Intretinere lunara   |  Investitii financiare  |  Legi organizare judecatoreasca  |  Legislatia in vigoare  |  Lucrari reabilitare  |  Lucrari si servicii  |  Mici reparatii  |  Mod de viata  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Nastere pregatire  |  Natura juridica  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de finantari  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Plata intretinerii  |  Plati taxe  |  Proces verbal de predare primire   |  Program evidenta personalului  |  Propria personalitate  |  Reabilitare locuinte  |  Recuperare debite  |  Recuperare debite restante   |  Registru de casa  |  Reparatii case  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare juridica  |  Rezolvarea problemelor   |  Salariul de baza  |  Scari economice  |  Scari mobile  |  Se elibereaza o diploma   |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de evidenta a personalului  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Sistem conturi  |  Situatii financiare  |  Studii piata  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe de timbru  |  Taxe si impozite  |  Verificarea imobilului  |  Verificarea legalitatii actelor  |  Verificarea proprietatii  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Verificarea tehnica periodica  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.