Cabinet Avocatura Musat & Partners Bucuresti Afisari: 210
Categorie: AFACERI >> Avocati, juristi Vizitatori: 86
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd.Unirii, Nr. 69,Bl.G2B,sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0744850431
-------------------------
Web: Internet
  email: office@avocat-musat.ro
  site: www.avocat-musat.ro

 
Contabilitate si consultanta  
Detalii  

A?i avut nevoie de un contabil sau de un consultant bun ?i nu a?i fost mul?umi?i? Mu?at & Partners vine în sprijinul dumneavoastră oferindu-vă cei mai buni contabili ?i consultan?i specializa?i în contabilitate primară, contabilitate financiară ?i de gestiune, servicii de salarizare ?i personal, consultan?ă fiscală, consultan?ă financiar-contabilă, expertiză contabilă ?i expertiză fiscală.

Contabilitate primară

  • întocmirea în format electronic a registrului de casă, a notelor de intrare recep?ie;
  • întocmirea jurnalelor cumpărări/vânzări, a bonurilor de consum etc.

Contabilitate financiară ?i de gestiune

  • înregistrarea cronologică a documentelor primare în articole contabile;
  • stabilirea TVA de plată / rambursat; întocmirea ?i depunerea decontului lunar/trimestrial de TVA la Administra?ia Financiară;
  • întocmirea registrului jurnal ?i a balan?ei de verificare lunare;
  • stabilirea obliga?iilor de plată lunare ?i trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora;
  • întocmirea ?i depunerea declara?iilor privind taxele ?i impozitele datorate bugetului de stat ?i bugetelor locale;
  • întocmirea ?i depunerea bilan?ului contabil.

Servicii de salarizare ?i personal

  • întocmirea ?i înregistrarea contractelor de muncă, a actelor adi?ionale sau altor opera?iuni la Inspectoratul Teritorial de Muncă;
  • întocmirea ?i depunerea statelor de plată, stabilirea obliga?iilor legate de salarii;
  • elaborarea ?i depunerea fi?elor fiscale;
  • întocmirea ?i înregistrarea declara?iilor lunare la organele abilitate: Administra?ia Financiară, Casa Asigurărilor Sociale de Sănătate, Casa de Pensii, AJOFM (?omaj), ITM.

Consultan?ă fiscală

  • reprezentarea în rela?iile cu organele de control ale Ministerului Finan?elor Publice;
  • analiza capitalurilor ?i a imobilizărilor;
  • calculul ?i verificarea permanentă a impozitului pe profit ?i/sau pe venitul microîntreprinderii;
  • consultan?ă sub formă de verificări cu caracter fiscal pentru a stabili măsura în care calculul ?i plata impozitelor (taxa pe valoarea adăugată, impozitul pe profit, impozitul pe veniturile nereziden?ilor, impozitul pe venit pentru care există obliga?ia de calcul, re?inere ?i virare) s-a efectuat corect ?i dacă prevederile legisla?iei fiscale au fost riguros respectate;
  • identificarea ?i aplicarea facilită?ilor fiscale prevăzute de legisla?ia în vigoare;
  • furnizarea operativă a celor mai recente modificări ale actelor normative cu caracter fiscal, precum ?i a posibilită?ilor de valorificare a acestor informa?ii ?i de adaptare la schimbările legislative intervenite;
  • asisten?ă la întocmirea declara?iilor de impozite ?i taxe;
  • identificarea politicilor contabile ?i fiscale adecvate;
  • studii ?i analize privind oportunită?ile create de legisla?ia fiscală ?i contabilă;
  • consultan?ă privind reglementările legislative în vigoare pentru activită?ile de achizi?ii sau livrări intracomunitare (cu ?ări membre UE), precum ?i pentru cele legate de import ?i export;
  • consultan?ă privind modul de întocmire a raportărilor semestriale ?i anuale ?i certificarea acestora.

Consultan?ă financiar-contabilă

  • consultan?ă curentă prin fax, e-mail, telefon;
  • întocmirea bugetului de venituri ?i cheltuieli (inclusiv pentru accesare fonduri UE);
  • analiza fluxurilor financiare ?i cash-flow;
  • întocmire dosare credite, dosare leasing;
  • ob?inere certificate fiscale, certificate constatatoare;
  • efectuarea de punctaje cu administra?ia financiară;
  • alte raportări la cererea clientului.

Expertiză contabilă

  • certificări bilan?uri în urma verificării balan?ei contabile ?i a inventarierii patrimoniului;
  • întocmirea rapoartelor de expertiză contabilă necesare la: Oficiul Registrului Comer?ului (în cazul lichidării societă?ii sau în alte situa?ii, la solicitarea beneficiarului) sau la alte institu?ii abilitate.

Expertiză fiscală

  • expertizarea modului de înregistrare a veniturilor ?i a cheltuielilor în vederea stabilirii corecte a impozitelor datorate de societate;
  • întocmirea ?i certificarea declara?iei privind impozitul pe profit;
  • întocmirea rapoartelor de expertiză fiscală, la solicitarea beneficiarului, pentru a fi înaintate organelor abilitate.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
atestarea contractelor comerciale   |  litigii comerciale   |  Acord de mediere  |  Act juridic  |  Acte notariale  |  Acte partaj  |  Activitatea de lichidare  |  Administratorul judiciar  |  Afaceri imobiliare  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analizarea evaluarea conflictelor  |  Analize financiar contabile  |  Angajamente de plata  |  Anularea contractului  |  Asistarea si reprezentarea clientului  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asociatii si fundatii  |  Avize persoane juridice  |  Avocat drept comercial  |  Avocat drept de autor  |  Avocat imobiliare  |  Avocat partaj  |  Avocat societati comerciale  |  Avocati juristi  |  Bilete la ordin  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capital social  |  Casa de pensii   |  Cerere executare silita imobiliara  |  Cereri de suspendare  |  Cereri imobiliare  |  Certificare acte identitate mostenitori  |  Certificate constatatoare  |  Certificate de celibat  |  Cesiune drept de autor   |  Clauze mediere litigii  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Conflicte administrarea societatilor comerciale  |  Conflicte domeniul proprietatiii intelectuale  |  Consiliere gravide  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Consiliere juridica succesorala  |  Consiliere pentru gravide   |  Consilierea angajatorului   |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta credite  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta leasing  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contencios administrativ  |  Contencios administrativ fiscal  |  Contestarea deciziilor disciplinare  |  Contestatie decizie concediere  |  Contracte servicii de mediere   |  Contracte civile  |  Contracte comodat  |  Contracte de mediere   |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Contracte pentru sediu  |  Contracte schimb  |  Contracte schimb imobiliar  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Copii acte   |  Creditorii debitorului   |  Depunerea statelor de plata  |  Detectiv verificare personal  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Domeniul juridic  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Drept civil  |  Drept comercial  |  Drept contencios  |  Drept de autor  |  Drept de proprietate  |  Drept fiscal  |  Drept imobiliar  |  Drept penal  |  Dreptul afacerilor  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de autor  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul familiei  |  Dreptul muncii  |  Dreptul proprietatii intelectuale  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Drepturi reale  |  Drepturile reale   |  Erori de redactare  |  Erori judiciare  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluari daune  |  Executarea contractelor individuale munca  |  Falimente societati comerciale  |  Filiale ate  |  Filiale cec  |  Fonduri financiare  |  Fonduri pensii  |  Fonduri studii  |  Format electronic   |  Import export  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Independenta sistem judiciar  |  Informarea familiei  |  Leasing financiar  |  Lichidare societate  |  Lichidari daune  |  Litigii civile  |  Litigii comerciale  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Majorare/reducere capital social  |  Management documente  |  Masa succesorala  |  Mediere conflicte  |  Mediere si conciliere litigii   |  Mediere si consiliere  |  Medierea conflictelor munca  |  Modul contabilitate  |  Modul salarii  |  Munca cu forme legale  |  Negociere contracte  |  Negociere contracte comerciale bancare  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Negocierii   |  Nerespectarea clauzelor contractuale   |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Numire administratori  |  Opinii juridice   |  Organele de control fiscal  |  Partaj succesoral  |  Partajarea bunurilor comune  |  Partaje judiciare   |  Permanent par  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Probleme familiale  |  Probleme de drept civil  |  Procedura medierii   |  Procedura succesorala  |  Proceduri executare silita  |  Proceduri mediere conflicte  |  Proceduri succesorale  |  Procesele verbale de control  |  Procuri notariale  |  Proiecte imobiliare  |  Radiere ipoteci  |  Radiere puncte de lucru  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raporturile juridice  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare acte   |  Redactare acte juridice civile  |  Redactare acte notariale  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea actului constitutiv  |  Redactarea contractelor de partaj   |  Redactarea de acte juridice  |  Regulamente interne  |  Reprezentare control  |  Reprezentare dreptul autor  |  Reprezentare dreptul comercial  |  Reprezentare dreptul familiei  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare juridica litigii munca  |  Reprezentare litigii civile  |  Reprezentare litigii comerciale  |  Reprezentare partaje  |  Reprezentare procedura executare silita  |  Reprezentare proceduri necontencioase  |  Reprezentare procese civile  |  Reprezentare procese penale  |  Reprezentarea clientului  |  Revendicare masa succesorala  |  Rezolvarea litigiilor  |  Roi dinate   |  Salarizare personal  |  Schimbare comisie cenzori  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Securitatea muncii  |  Sediul social  |  Servicii bancare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii drept comercial  |  Servicii fiduciare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii industriale  |  Servicii juridice  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii notariale  |  Servicii notariale complete  |  Servicii salarizare  |  Serviciul juridic contencios  |  Sistem conturi  |  Societate de consultanta  |  Stabilirea cauzei  |  Stare de faliment   |  Studiu individual  |  Supralegalizare acte apostila  |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe si impozite  |  Taxele de timbru  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  |  Verificare stare imobil  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.