Evidenta contabila ● Elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile si a planului de conturi adaptat societatii in baza si cu respectarea normelor legale;● Instruirea personalului privind modul de intocmire si circuitul documentelor primare;● Verificare corectitudine de forma sau fond a documentelor primare ale clientului;● Inregistrarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare;● Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;● Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;● Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;● Intocmire Jurnal Cumparari, Jurnal Vanzari;● Contabilitate de gestiune (doar pentru activitatile de productie);● Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice;● Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Carte Mare;● Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale;● Calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividende;● Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente;● Intocmirea decontului de TVA si depunerea acestuia in termenele legale;● Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant;● Raportare semestriala;● Situatie financiara anuala simplificata;● Intocmirea bilantului contabil anual sau semestrial si a anexelor acestuia;● Intocmirea declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale solicitate de creditorii bugetari (Administratiile Finantelor Publice, Casele de Pensii, Casele de Sanatate, etc.);● Intocmire raportari contabile externe, daca specificul activitatii o impune catre parteneri, furnizori sau clienti externi;● Refacerea evidentei contabile;● Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte;● Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;● Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;● Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului. Ne asumam intreaga raspundere pentru modul de efectuare a operatiunilor in contabilitatea societatii dumneavoastra.Asiguram asistenta clientilor cu ocazia verificarilor initiate de diversele organe de control. 2.2 Verificarea si certificarea bilanturilor contabileSituatiile anuale se intocmesc si semneaza de persoane autorizate (administrator sau director economic). Legislatia impune insa ca acestea sa fie certificate de persoane fizice autorizate, experti contabili sau societati de expertiza contabila. |