Inca de la începutul activitatii companiei dumneavoastra, prevenirea riscurilor profesionale respectiv protectia sanatatii si securitatii în munca, a salariatilor dumneavoastra, trebuie sa fie asigurate . Serviciile pe care le propunem in domeniul securitatii si sanatatii in munca sunt urmatoarele: - Consultanta privind Legea 319/2006 si normele de aplicare ale legii sanatatii si securitatii in munca;
- Elaborarea instructiunilor proprii de instructaj în domeniul securitatii în munca si a instructiunilor proprii pentru acordarea primului ajutor la locul accidentului;
- Elaborarea procedurilor privind reactia lucrartorilor in situatii de accident, situatii de urgenta, situatii periculoase respectiv transportul, depozitarea si manipularea substantelor periculoase;
- Intocmirea planului anual de masuri în domeniul sanatate si securitate în munca;
- Implementarea masurilor pentru evitarea riscurilor, respectiv combaterea riscurilor la sursa si adaptarea muncii la om;
- Dezvoltarea unei politici coerente care sa cuprinda conditiile de munca,organizarea muncii, relatiile sociale si influenta factorilor din mediul de munca;
- Implementarea masurilor de protectie colectiva si a celor de protectie individuala;
- Intocmirea fiselor individuale de instructaj în domeniul sanatatii si securitatii în munca;
- Organizarea, efectuarea si supravegherea activitatii de instructaj în domeniul sanatatii si securitatii în munca: instructajul general, instructajul la locul de munca, instructajul periodic respectiv instructajul la reluarea activitatii;
- Informarea lucratorilor asupra riscurilor la care sunt supusi in urma utilizarii echipamentul de munca in aria mediului de munca in urma executarii sarcinii de munca;
- Elaborarea tematicilor de instructaj privind activitatile de sanatate si securitate în munca;
- Verificarea cunostintelor dobandite în urma instruirii specifice, pe baza de teste;
- Stabilirea tipului de echipament de protectie necesar pe activitati si dotarea lucrãtorilor cu echipament de protectie(intocmirea normativului cadru intern de acordare a echipamentului individual de protectie );
- Relatia cu medicul de medicina muncii (organizarea examenelor medicale de medicina a muncii, gestiunea fiselor de aptitudine medicala respectiv interpretarea fiselor de aptitudine medicala);
- Intocmirea fiselor de expunere la riscuri, respectiv a fiselor de solicitare a examenului medical de angajare;
- Semnalizarea la locul de muncã a pericolelor de accidentare, a calior de evacuare, locatia centrelor de prim ajutor, locatia mijloacelor de interventie etc;
- Consultanta privind obtinerea autorizatiilor specifice instalatiilor de ridicat sau subpresiune de la ISCIR si prelungirea acestora la termen;
- Implementarea masurilor tehnico-organizatorice de prevenire, alarmare, interventii si evacuare în caz de urgentã, respectiv de acordare a primului ajutor la locul accidentului;
- Intocmirea dosarelor de cercetare a accidentelor de munca;
- Intocmirea dosarelor de cercetare a incidentelor periculoase;
- Intocmirea dosarelor de cercetare a bolilor profesionale;
- Evidenta accidentelor de munca, a incidentelor periculoase si a bolilor profesionale;
- Consultanta privind organizarea comitetului de sanatate si securitate in munca;
|