- inregistrarea in contabilitate si verificarea tuturor operatiunilor derulate in cadrul societatii: achizitii interne si intracomunitare, importuri, vanzari la intern, livrari intracomunitare, export, contracte de leasing, deconturi de cheltuieli, deplasari interne si externe;- verificarea si inregistrarea operatiunilor de gestiune marfuri: facturi emise, avize de insotire a marfii, note de intrare-receptie, bonuri de consum, rapoarte de productie, procese verbale, etc.- inregistrarea tranzactiilor bancare, intocmirea jurnalului de banca;- inregistrarea tranzactiilor cu numerar, intocmirea registrului de casa;- evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe, intocmirea tabloului de amortizare; - evidenta creanţelor: avansuri-fumizori, clienţi (inclusiv pentru vânzări cu plata in rate ) debitori, creanţe in legătura cu personalul, alte creanţe; - evidenta datoriilor comerciale( furnizori interni si externi, de bunuri si servicii sau de imobilizări), a datoriilor fata de bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat si al fondurilor speciale, bugetului local, calculul impozitelor directe si indirecte, al taxelor si varsamintelor către stat; - evidenta avansurilor spre decontare si a deconturilor de cheltuieli; - intocmirea si evidenta ordinelor de compensare; - evidenta salariilor; - calculul drepturilor de concedii de odihna, indemnizaţii de incapacitate temporara de munca; - evidenta datoriilor la imprumuturi, leasing sau alte împrumuturi asimilate; - întocmirea ordinelor de plata pentru datoriile bugetare (impozit pe profit, impozit pe dividende, TVA, impozite si taxe locale etc.) - întocmirea/verificarea statelor de plata lunare, calculul drepturilor de concedii de odihna, indemnizaţii pentru incapacitate temporara de munca; - acordarea tichetelor de masa si a altor drepturi de personal; - intocmirea bilantului contabil, a declaratiilor privind taxele si impozitele, a fiselor fiscale;- intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari, stabilirea TVA de plata/rambursat;- intocmirea Registrelor obligatorii: Registrul Jurnal, Registrul Inventar si Registrul de evidenta fiscala;- elaborarea balantei analitice de verificare lunara;- consultanta si asistenta pentru emiterea, receptia, arhivarea documentelor si organizarea contabilitatii primare;- analiza rapoartelor contabile;- determinarea rezultatului exerciţiului;- alte servicii si lucrari financiar - contabile si de consultanta solicitate;- reprezentarea in relatiile cu organele de control ale Ministerului Finantelor Publice si ale Inspectoratului Teritorial de Munca; - întocmirea si depunerea la instituţiile in drept a declaraţiilor fiscale lunare, trimestriale, semestriale si anuale pentru impozite si taxe, inclusiv pentru bugetul local; - întocmirea situaţiilor financiare semestriale si anuale inclusiv a anexelor prevăzute de lege; - prezentarea lunara către conducere a rezultatelor economice si financiare pentru facilitarea adoptării de către dv. a deciziilor optime de management, |