Expert Office Consulting Afisari: 198
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 112
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Giurgiului, nr. 58-70, bl.C, sc.5, sector 4,
-------------------------
Phone: Telefon
  0723185400; 0735623957
-------------------------
Web: Internet
  email: expert.officeconsulting@gmail.com
  site:

 
Contabilitate  
Detalii  

-                  inregistrarea in contabilitate si verificarea tuturor operatiunilor derulate in cadrul societatii: achizitii interne si intracomunitare, importuri, vanzari la intern, livrari intracomunitare, export, contracte de leasing, deconturi de cheltuieli, deplasari interne si externe;-                  verificarea si inregistrarea operatiunilor de gestiune marfuri: facturi emise, avize de insotire a marfii, note de intrare-receptie, bonuri de consum, rapoarte de productie, procese verbale, etc.-                  inregistrarea tranzactiilor bancare, intocmirea jurnalului de banca;-                  inregistrarea tranzactiilor cu numerar, intocmirea registrului de casa;-                  evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe, intocmirea tabloului de amortizare;

-                  evidenta  creanţelor:  avansuri-fumizori,   clienţi  (inclusiv  pentru vânzări cu plata in rate ) debitori, creanţe in legătura cu personalul, alte creanţe;

-                  evidenta datoriilor comerciale( furnizori interni si externi, de bunuri si servicii sau de imobilizări), a datoriilor fata de bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat si al fondurilor speciale, bugetului local, calculul impozitelor directe si indirecte, al taxelor si varsamintelor către stat;

-                  evidenta avansurilor spre decontare si a deconturilor de cheltuieli;

-                  intocmirea si evidenta ordinelor de compensare;

-                  evidenta salariilor;

-                  calculul drepturilor de concedii de odihna, indemnizaţii de incapacitate temporara de munca;

-                  evidenta datoriilor la imprumuturi,  leasing sau alte împrumuturi asimilate;

-                  întocmirea ordinelor de plata pentru datoriile bugetare (impozit pe profit, impozit pe dividende, TVA, impozite si taxe locale etc.)

-                  întocmirea/verificarea statelor de plata lunare, calculul drepturilor de concedii de odihna, indemnizaţii pentru incapacitate temporara de munca;

-                  acordarea tichetelor de masa si a altor drepturi de personal;

-             intocmirea bilantului contabil, a declaratiilor privind taxele si impozitele,   a fiselor fiscale;-              intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari, stabilirea TVA de  plata/rambursat;-            intocmirea Registrelor obligatorii: Registrul Jurnal, Registrul Inventar si Registrul de evidenta fiscala;-             elaborarea balantei analitice de verificare lunara;-             consultanta si asistenta pentru emiterea, receptia, arhivarea documentelor si organizarea contabilitatii primare;-             analiza rapoartelor contabile;-             determinarea rezultatului exerciţiului;-              alte servicii si lucrari financiar - contabile si de consultanta solicitate;-              reprezentarea in relatiile cu organele de control ale Ministerului Finantelor Publice si ale Inspectoratului Teritorial de Munca;

-                  întocmirea si depunerea la instituţiile in drept a declaraţiilor fiscale lunare, trimestriale, semestriale si anuale pentru impozite si taxe, inclusiv pentru bugetul local;

-                  întocmirea situaţiilor financiare semestriale si anuale inclusiv a anexelor prevăzute de lege;

-                  prezentarea   lunara   către   conducere   a   rezultatelor   economice   si financiare pentru facilitarea adoptării de către dv. a deciziilor optime de management,

 
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventarierea patrimoniului  |  verificarea bilantului contabil   |  Achizitii creante  |  Achizitii publice  |  Achizitii, vanzari, productie  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza rapoartelor contabile   |  Asistenta fiscala  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Cheltuieli cu personalul  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta leasing  |  Consultanta management  |  Consultanta taxe  |  Contabilitate gestiune  |  Control personal  |  Creante comerciale  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Detectiv verificare personal  |  Drept financiar   |  Echipa tanara   |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Fise fiscale  |  Fiselor de post   |  Furnizori de servicii   |  Impozit profit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Inspector resurse umane  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing financiar  |  Lucrari si servicii  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Munca temporara  |  Note contabile  |  Note plata  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Ordine plata  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Personal intern  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Rate lunare  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Situatiilor financiare  |  Solutii email  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tipizate  |  Tipizate contabile  |  Tipizate fiscale  |  Vanzari leasing  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.