Contabilitate financiara: - Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale; - Calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividende; - Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente; - Intocmirea decontului de TVA si depunerea acestuia in termenele legale; - Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant; - Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare; - Intocmirea de raportari contabile externe, daca specificul activitatii o impune catre parteneri, furnizori sau clienti externi; - Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte; - Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii; - Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil; - Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului; - Participarea cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale; - Obtinerea certificate fiscale, certificate constatatoare; - Efectuarea de punctaje cu administratia financiara. - intocmirea evidentei contabile, sintetica si analitica, prin inregistrarea in ordine cronologica a documentelor primare; - elaborarea balantei de verificare lunara; - intocmirea si depunerea declaratiilor lunare, trimestriale si anuale privind impozitele si taxele datorate; - intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale; - acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii, inclusive in cazul sistemelor informatice; - refacere evidente contabile; - solutii/sugestii de optimizare fiscala a societatii; - solutii/sugestii de optimizare financiara a societatii; - solutii/sugestii de optimizare a cash-flow-ului societatii; Contabilitate de gestiune: - Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor; - Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice; - Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare; - Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori; - Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii. |