Contabilitate primara. Contabilitatea primara include: contabilitatea registrului de casa; contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri); intocmirea deconturilor de cheltuieli; intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare); intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie; completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant; intocmirea de state de plata, pontaje; completarea registrului de evidenta a salariatilor etc Contabilitate de gestiune: Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor; Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice; Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare; Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori; Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii. Contabilitate financiara: Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale; Calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividende; Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente; Intocmirea decontului de TVA si depunerea acestuia in termenele legale; Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant; Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea de raportari contabile externe, daca specificul activitatii o impune catre parteneri, furnizori sau clienti externi; Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte; Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii; Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil; Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului; Participarea cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale; Intocmirea de dosare credite, dosare leasing; Obtinerea certificate fiscale, certificate constatatoare; Efectuarea de punctaje cu administratia financiara. |