For Future - Contabilitate de la A la Z, Bucuresti Afisari: 74
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 1
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str Alunisului, Nr 133-135, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0770310390 ; 0723882313
-------------------------
Web: Internet
  email: office@forfuture.ro
  site: www.forfuture.ro
  facebook: p/For-Future-Birou-contabilitate-100065233791159/

 
Servicii SSM externalizate  
Detalii  

Serviciile oferite includ efectuarea instructajului introductiv general, prezenta la fiecare punct de lucru lunar pentru participarea la instructajele periodice, actualizarea dosarului SSM, intocmirea planurilor proprii de securitate si sanatate in munca, participarea impreuna cu angajatorul la controalele ITM, asistenta permanenta.

Dosarul SSMDocumentatia SSM se intocmeste o singura data si se actualizeaza in baza contractului de externalizare servicii. Dosarul se intocmeste personalizat in functie de caracteristicile firmei dumneavoastra si cuprinde documentatia obligatorie completa conform legislatiei in vigoare.

Evaluari de risc de accidentareEvaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala se face pe meserii si reprezinta cel mai important document SSM al firmei dumneavoastra. In cazul unui accident de munca cauza care a produs evenimentul trebuie sa se regaseasca printre riscurile identificate in evaluare. Acest lucru certifica faptul ca dumneavoastra cunosteati riscul respectiv si ca ati instruit personalul referitor la cauza care a produs accidentul. Optati pentru o evaluare de risc profesionala la pret promotional. Obtineti reduceri pentru pachetul Dosar SSM si Evaluare de risc.

Plan propriu de securitatePlanul propriu de securitate si sanatate se intocmeste in baza HG300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile. Planul propriu de securitate se intocmeste pentru fiecare santier in care lucrati ca antreprenor sau subantreprenor

Coordonare de securitateCoordonarea de securitate se face in baza HG300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile. Atunci cand la realizarea lucrarilor pe santier participa mai multi antreprenori, un antreprenor si unul sau mai multi subantreprenori, , beneficiarul si/sau managerul de proiect trebuie sa desemneze un coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarii.

Documentatia PSI se intocmeste o singura data si se actualizeaza in baza contractului de externalizare servicii PSI. Dosarul se intocmeste personalizat in functie de caracteristicile firmei dumneavoastra si cuprinde documentatia obligatorie completa conform legislatiei in vigoare.Servicii PSI externalizate – Prestarile de servicii includ efectuarea instructajului introductiv general, prezenta la fiecare punct de lucru lunar pentru participarea la instructajele periodice, completarea fiselor de instruire, actualizarea dosarului PSI, organizarea apararii impotriva incendiilor la locurile de munca, planificarea si executarea de controale periodice, in scopul depistarii oricaror stari de pericol care pot favoriza initierea sau dezvoltarea incendiilor, planificarea interventiei salariatilor in caz de incendiu, participarea impreuna cu angajatorul la controalele ISU, asistenta permanenta.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  Accident de munca  |  Achizitii publice  |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actiuni comerciale  |  Activitati comerciale  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Antreprenor general  |  Arhivare servicii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta hardware  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta psi  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Auditori calitate  |  Balanta contabila  |  Bilanturi anuale  |  Bilanturi semestriale  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificare produse  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificat fiscal   |  Cluburi sportive  |  Cod caen  |  Comert electronic  |  Configurare hardware  |  Configurare software  |  Conform contractului  |  Constructii hale industriale   |  Constructii apartamente  |  Constructii case  |  Constructii comerciale  |  Constructii hale  |  Constructii hale industriale  |  Constructii spatii comerciale  |  Constructii vile  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate informatizata cursuri  |  Contabilitate primara  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contabilitatea imobilizarilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Controale periodice  |  Control fiscal  |  Cursuri autorizate   |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri contabilitate informatizata  |  Cursuri contabilitate primara  |  Cursuri informatica  |  Cursuri online  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri tehnoredactare  |  Datele de identificare   |  Declaratii venit  |  Depanare software  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dispozitive de acces   |  Dispozitive lucru  |  Documentele de licitatie  |  Domeniul resurselor umane  |  Durata societatii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluari imobile  |  Evaluari risc  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Experti evaluatori  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Factura fiscala  |  Firma contabilitate  |  Fise fiscale  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Hale industriale  |  Identitate firma  |  Imbolnavire profesionala  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe venit   |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inscriere cursuri  |  Inspector resurse umane  |  Instalare hardware  |  Instalare programe  |  Instalari de programe  |  Intocmire contracte  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intreprinderi familiale  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Licitatii online  |  Lucrari si servicii  |  Modulul de curs  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Obtinerea autorizatiei de munca  |  Operare calculator windows  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Pachet servicii  |  Permise de munca   |  Permise sedere  |  Personal intern  |  Personal part time  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Pret promotional  |  Proceduri achizitii publice  |  Procedurile de inregistrare fiscala a societatii  |  Produse casa  |  Produse finite  |  Program si in weekend  |  Programe contabilitate  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programe personalizate  |  Programe weekend  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia muncii  |  Rapoarte evaluare  |  Raportari contabile  |  Recuperari date  |  Registru de casa  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Risc incendiu  |  Riscul de imbolnavire profesionala  |  Salarizare personal  |  Sediul social  |  Semnatura electronica  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii full time  |  Servicii hardware  |  Servicii industriale  |  Servicii leasing  |  Servicii mentenanta  |  Servicii part time  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Sistem operare linux  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati infiintari  |  Soft gestiune  |  Software analiza financiara  |  Software arhivare  |  Software contabilitate  |  Software evidenta mijloacelor fixe  |  Software instalare  |  Software resurse umane  |  Solutii hardware  |  Solutii software  |  Tehnica calcul leasing  |  Tehnica de calcul vanzari  |  Tehnoredactare cursuri  |  Tipuri de constructii  |  Transport national  |  Transport platforma  |  Vanzari leasing  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.