Euroconsult consultanta, contabilitate Arad Afisari: 75
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 36
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dr. Ion Georgescu, , Nr. 4A, Arad, judetul Arad
-------------------------
Phone: Telefon
  0257257143
-------------------------
Web: Internet
  email: office@euroconsult.ro
  site: www.euroconsult.ro

 
Fonduri structurale si de coeziune  
Detalii  

Sunt instrumentele financiare prin care Uniunea Europeană acţionează pentru eliminarea discrepanţelor economice şi sociale între regiuni, în scopul realizării coeziunii economice şi sociale. Regulile generale privind Fondurile Structurale şi de Coeziune sunt stabilite prin Regulamentul Consiliului Uniunii Europene nr. 1083/2006 din iulie 2006, care defineşte regulile generale privind Fondul European pentru Dezvoltare Regională, Fondul Social European şi Fondul de Coeziune.

Pentru perioada 2007-2013, României i-au fost alocate 30 de miliarde de euro.

INVESTITII POSIBILE

Fondurile Europene pot fi accesare de către beneficiari publici sau priva?i, de la persoane fizice ?i până la autorită?i publice locale.

Sunt finan?ate o varietate de domenii ?i activită?i, atât în mediul urban cât ?i în cel rural. Pentru fiecare activitate in parte sunt detaliate valoarea maximă a sprijinului, procentul de cofinan?are al beneficiarului, perioada în care trebuie finalizată investi?ia, beneficiarii eligibili pentru măsura respectivă. 

EUROCONSULT vă oferă sprijin la elaborarea proiectelor de investiţii, care vor putea fi finanţate prin: Programe de Finanţări Nerambursabile ale Uniunii Europene, Finanţări Rambursabile gestionate de instituţiile financiare din România şi din străinătate, Alte Finanţări Nerambursabile şi Rambursabile.

Sprijinul constă în:

  • Evaluarea economico- financiară, managerială- administrativă, a propunerilor investiţionale
  • Studii de oportunitate
  • Identificarea surselor de finanţare, analiza alternativelor de investiţii
  • Analiza eligibilităţii organizaţiei prin prisma unui program de finanţare
  • Realizarea documentaţiei necesare obţinerii finanţării
  •  
    • Scrierea cererii de finantare
    • Studii de fezabilitate
    • Plan de afaceri
    • Analize SWOT
    • Strategii de marketing
    • Analize cost-beneficiu
  • Susţinerea dosarului de finanţare
  • Asistenţă pentru obţinerea surselor proprii, de cofinanţare a proiectului
  • Pregătirea, verificarea dosarelor de achiziţie şi a dosarelor de plăţi

Întocmirea dosarelor de licitaţie, organizarea procedurilor de contractare a lucrărilor, consultanţă pentru derularea procedurilor de achiziţie şi pentru decontarea cheltuielilor efectuate de beneficiarul proiectului,

Asistenţă pe durata întregului proces de finanţare şi implementare a proiectului.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
infiintari puncte de lucru   |  Accesare fonduri europene  |  Achizitii de societati   |  Achizitii publice  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale societati comerciale  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive aditionale societati comerciale  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte societati comerciale  |  Actelor constitutive  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea de lichidare  |  Analize cost beneficiu  |  Analize economico financiare  |  Avize persoane juridice  |  Capital social  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiune parti sociale,actiuni  |  Consiliul dezvoltare regionala  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Drept comercial  |  Elaborarea actelor juridice  |  Elaborarea documentatiei  |  Elaborarea propunerilor de finantare   |  Falimente  |  Firma contabilitate  |  Fond dezvoltare regionala  |  Fonduri coeziune  |  Fonduri financiare  |  Fonduri investitii  |  Fonduri nerambursabile  |  Fonduri rambursabile  |  Fonduri structurale  |  Fonduri studii  |  Incheierea contractelor comerciale  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari, modificari acte constitutive  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare de societati comerciale   |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Investitii financiare  |  Luarea deciziilor  |  Mediul de afaceri  |  Modificari acte constitutive  |  Modificari societati comerciale  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Negocieri contracte  |  Obtinere avize persoane juridice  |  Parti sociale   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Peste plat   |  Plan afaceri  |  Plan dezvoltare regionala  |  Plan marketing  |  Portofoliul nostru   |  Proceduri achizitii publice  |  Programe europene  |  Programe finantare  |  Recuperari debite  |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea de acte aditionale  |  Redactarea de acte constitutive  |  Redactarea de acte juridice  |  Rezolvarea problemelor   |  Roi dinate   |  Schimbarea formei juridice societate  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii drept comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii traducere  |  Societatea insolventa   |  Societati infiintari  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Strategii marketing  |  Studii fezabilitate  |  Studii marketing  |  Suspendarea activitatii   |  Traduceri acte  |  Traduceri comerciale  |  Traduceri contracte  |  Traduceri juridice  |  Traduceri legalizate  |  Urmarire persoane  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.