Oferta de administrare a Asociatiilor de Proprietari/Locatari cuprinde urmatoarele servicii: Administrare tehnica a blocului: - Inspectia periodica a imobilului in vederea identificarii/rezolvarii problemelor de ordin tehnic;
- Repararea si intretinerea proprietatii comune in colaborare cu firme (materiale si manopera – tarif separat in functie de lucrarea executata).
Contabilitatea in partida simpla pentru asociatii de proprietari: - Editarea listei de plata;
- Intocmirea statelor de plata pentru salariati, transmitere REVISAL la ITM, intocmire declaratii fiscale lunare si anuale (112, 100, 205, 010, 101) si transmitere online cu DIGIPASS propriu;
- Plata facturilor de utilitati;
- Intocmirea registrelor contabile obligatorii conform Ordinului 1969/2007: registrul de casa, registrul fonsului de rulment, registrul fondului de reparatii, registrul fondului de penalizari, alte fonduri, Registrul-jurnal;
- Intocmire fise pentru fiecare furnizor;
- Depunerea bianuala a situatiei soldurilor elementelor de activ si pasiv la primaria de sector;
- Intocmirea de note de plata individuale pentru fiecare apartament in parte;
- Intocmirea informarii trimestriale a proprietarilor
- Relatia cu banca, ITM, Administratia Financiara, Primaria, furnizorii de servici si utilitati, etc.
Casierie - Incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament in parte, penalitatile de intarziere la plata cotelor de intretinere si/sau fonduri;
- Preluarea sesizarilor venite din partea proprietarilor.
|