DAC Company aplicatii informatice contabilitate Bucuresti Afisari: 62
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 32
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Savinesti, Nr. 5, Bl A, Et 4, Ap 24,
-------------------------
Phone: Telefon
  0314278535; 0724384484
-------------------------
Web: Internet
  email: office@daccomp.ro
  site: www.daccomp.ro

 
WinMENTOR  
Detalii  

Ce servicii dedicate ofera D.A.C.?

  • Suport tehnic pentru utilizarea corecta si completa a programului Winmentor.
  • Instruirea personalului, in conformitate cu necesitatile firmei si fisa de utilizator.
  • Suport pentru adaptarea modului de lucru in conformitate cu actualizarile legislative si necesitatile firmei.
  • Configurarea/limitarea drepturilor userilor in concordanta cu fisa postului si regulile de confidentialiate ale firmei dumneavoastra.
  • Suport pentru interconectarea/transferul de date intre Winmentor si alte programe (RVX, Fidelios, DeverSoft, Arobs, Saga, etc.), interfatarea cu case de marcat, POS-uri si site-uri online.

Ce este Winmentor?

Winmentor este un program de gestiune si contabilitate „… pentru calculatoare care nu stiu contabilitate” (sursa: www.winmentor.ro). Asadar, Winmentor poate fi accesat si operat inclusiv de catre personalul care nu poseda o pregatire de specialitate.

Cum lucreaza, care ii sunt principiile de baza?

Toate operatiunile se contabilizeaza automat, in functie de configurarile contabile care stau la baza elementelor principale (articole, parteneri, personal, casa si banca).

O data setate, acestea vor functiona perfect fara a mai fi nevoie de interventia asupra lor, decat in cazul in care contabilul decide altfel.

Operarea efectiva presupune doar operatiuni logice si facile de introducere documente.

Unde si cum poate fi utilizat?

Winmentor poate fi accesat de pe orice calculator din retea, de la birou sau de acasa. Pentru realizarea acestor conexiuni, D.A.C. va acorda tot suportul tehnic si informativ de care aveti nevoie.

Cine il poate utiliza/unde este util?

  • Operatorii, care introduc efectiv documentele firmei.
  • Gestionarii, care culeg informatii pentru optimizarea stocurilor.
  • Contabilii, care verifica documentele specifice, intocmesc si trimit balante, bilanturi si declaratii catre institutii ale statului.
  • Echipele de management, care analizeaza rapoartele si iau decizii strategice privind orientarea viitoare a activitatii firmei.
  • Echipele de audit, care analizeaza intreaga activitate si propun solutii de optimizare procedurala si protejare financiara.

De ce e util?

Pentru ca, prin operarea in modulele specifice Winmentor (Mentor, Mijloace fixe, Parc auto, Salarii, Comercial, Productie, Expert, Casa de marcat, Satelit, Bugete, DocImp Server, WmEdi, Service Auto, Restaurant), poti obtine o viziune completa si corecta asupra firmei.

Modulele pot fi achizitionate in calup sau pe rand, in functie de nevoile afacerii dumneavoastra.

Ce facilitati ofera Winmentor? Operare:

  • Controlul complet asupra operatiunilor desfasurate in cadrul firmei (intrari/iesiri/transferuri de marfa, modificari de pret/de personal angajat etc.).
  • Gestiunea stocurilor, a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar, informatii actualizate privind amortizarea acestora.
  • Evidenta cheltuielilor si posibilitatea repartizarii acestora pe gestiuni pentru calculul profitabilitatii.
  • Evidenta “la zi” a soldurilor partenerilor (clienti, furnizori).
  • Reevaluarea soldurilor de casa/banca/parteneri/personal in raport cu variatia cursului valutar.
  • Posibilitatea crearii propriilor sabloane pentru incadrarea inregistrarilor contabile pe jurnale si note pentru firmele cu plan contabil specific (ONG-uri, bugetari).
  • Evidenta personalului angajat si intocmirea salariilor lunare.
  • Intocmirea planului de productie: retetare, comenzi interne, bonuri de consum, note de predare, necesar de aprovizionat.
  • Evidenta contractelor comerciale de achizitie/vanzare in sistem rate/leasing, a contractelor de vanzare de tip abonament.
  • Centralizarea ofertelor comerciale de la furnizori / catre clienti.
  • Configurarea si listarea etichetelor cu coduri de bare necesare operarii cu ajutorul POS-ului.
  • Crearea propriilor sabloane pentru analiza economica a activitatilor firmei, repartizarea veniturilor si cheltuielor pe centre de cost, analiza bugetara.
  • Accesarea bazelor de date offline de tip Satelit, transmiterea rapida a informatiilor de la Baza la Satelit si invers prin exportul / importul unui fisier dintr-o locatie in alta.

Raportare:

  • Set complet de documente contabile, de la cele mai simple (registrul de casa/banca, jurnale de vanzari/cumparari) la cele mai complexe (balante, bilanturi, declaratii lunare/trimestriale/anuale).
  • Rapoarte privind activitatea financiara, comerciala, de gestiune a stocurilor, de productie, salarizare, prognoza stocurilor, necesare de aprovizionat etc.
  • Analiza veniturilor si a cheltuielilor pe centre ce cost, cashflow previzional si operational.
  • Personalizarea documentelor emise (logo, chenare, formate si adnotari specifice).
  • Un numar nelimitat de rapoarte personalizate, de la cea mai simpla configurare (necesara personalului angajat) la cea mai completa (pentru toate categoriile de manageri).
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  Alimentatie publica  |  Analiza activitatilor productie  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Aplicatie managementul documentelor  |  Aplicatii contabilitate  |  Aplicatii gestiune  |  Aplicatii salarii  |  Articole personalizate  |  Articole protectie  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Auto vanzari leasing  |  Autorizatii constructii  |  Balanta contabila  |  Bilanturi anuale  |  Bilete la ordin  |  Birou expert contabil  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculatoare de birou vanzari  |  Calculul amortizarii  |  Case de marcat vanzari  |  Centre cost  |  Coduri de raportare  |  Coduri de utilizator  |  Configurare sistem  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte schimb  |  Contracte vanzare cumparare  |  Cost management  |  Curs marketing notiuni baza  |  Depozit produse peste  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare software  |  Discounturi   |  Drepturi reale  |  Elemente constructii  |  Elemente grafice   |  Elemente legatura  |  Elemente siguranta  |  Email marketing  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta stocurilor  |  Firma contabilitate  |  Furnizori de servicii   |  Gestiune declaratii  |  Gestiunea bazelor de date  |  Iesiri mijloace fixe  |  Implementare aplicatii business  |  Implementare hardware  |  Implementare software  |  Incadrarea personalului  |  þnchiderea conturilor cheltuieli  |  þnchiderea conturilor venituri  |  Informatii clienti  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instalare configurare sisteme operare  |  Instalare hardware  |  Instruirea personalului  |  Intrari mijloace fixe  |  Intrari mijloace fixe  |  Leasing auto  |  Leasing financiar  |  Leasing operational  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management operational  |  Management parc auto  |  Management programe  |  Management retea  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Managementul vanzarilor  |  Marketing vanzari  |  Marketing produse  |  Meniu personalizat  |  Mijloace fixe  |  Modulul de curs  |  Note contabile  |  Note plata  |  Oportunitati de business  |  Optimizare site  |  Planificarea afacerii  |  Post productie  |  Prestari servicii rate  |  Pret final cu tva   |  Produse casa  |  Produse post  |  Program contabilitate financiara  |  Program evidenta personalului  |  Program salarizare  |  Programe contabilitate  |  Programe gestiune  |  Programe personalizate  |  Programe salarizare  |  Proiecte constructii  |  Rate auto vanzari  |  Rate lunare  |  Salarizare personal  |  Server management  |  Service calculatoare  |  Service retea  |  Servicii personalizate  |  Servicii bancare  |  Servicii birou  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii hardware  |  Servicii informatice  |  Servicii leasing  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Siguranta in utilizare  |  Sistem informatii  |  Sistemul de management  |  Site personalizat  |  Situatii financiare  |  Software analiza financiara  |  Software aplicatii  |  Software contabilitate  |  Software evidenta mijloacelor fixe  |  Software executie  |  Software inregistrare  |  Software post productie  |  Software salarii   |  Solutii dedicate  |  Studii marketing  |  Tipizate  |  Tipizate contabile  |  Transfer date  |  Vanzari case  |  Vanzari leasing  |  Vã¢nzäƒri ã¾n rate vã¢nzäƒri diverse  |  Viteza maxima  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.