Infiintare firma Romania - sediu social, infiintare asociatie Bucuresti Afisari: 130
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 41
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. I.C. Bratianu, nr. 39, bl. P6, sc. 2, et. 2, ap.21,sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722349360; 0755577900; 0371024067
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@infiintarefirmaromania.ro
  site: www.infiintarefirmaromania.ro

 
Înfiintare persoana fizica PFA  
Detalii  

A. Acte necesare la prima întâlnire 

 

 1. CARTEA DE IDENTITATE A TITULARULUI (MEMBRILOR)Trebuie prezentate cartile de identitate ale titularului sau membrilor in cazul I.F.Precizări:– cărţile de indentitate să fie valabile– persoanele implicate pot avea domiciliul oriunde în Romania sau Europa– dacă sunt cetăţeni străini se vor prezenta paşapoartele şi dacă aceştia au obţinut permis de sedere temporară în România este necesară şi prezenta-rea acestui document– dacă nu pot fi prezenţi la semnarea documentelor puteţi veni cu copii ale actelor acestora. Ulterior vă vom pregăti documentele pe care trebuie să le semneze la notar sau consulat/ambasadă.– pentru cetăţenii care se prezintă cu paşaport este necesară menţionarea domiciliului complet al acestora 

 

 2. ACTUL DE PROPRIETATE AL SEDIULUI ÎMPREUNĂ CU CĂRŢILE DE IDENTITATE ALE  PROPRIETARILORPrecizări:– se poate deţine spaţiul pentru sediu profesional fie în baza unui contract de închiriere fie în baza unui contract de comodat– contractul de închiriere se poate încheia la Administraţia financiară (dacă proprietarii sunt persoane fizice). In acest caz în care trebuie să ne precizaţi adresa exactă fără a mai fi necesare actele de proprietate pentru sediu, sau se poate încheia prin semnarea sa de către cele două părţi dacă proprietar este o persoană juridică (adică o altă societate în general) caz în care trebuie să ne prezentaţi actul lor de proprietate şi o copie a certificatului de înregistrare al acestei societăţi.– contractul de închiriere în ambele variante de mai sus se încheie după ce noi vom face rezervarea numelui .– contractul de comodat se încheie la biroul nostru şi sunt necesare actele de proprietate– actul de proprietate poate fi un contract de vânzare-cumpărare, contract de construire, contract de donaţie, autorizaţie de construcţie însoţită de un proces verbal de recepţie semnat de primărie şi actul de proprietate al terenului– sediu profesional nu poate fi pe un teren, deci este necesar şi act de proprietate pentru o construcţie.– dacă a decedat unul dintre proprietari este necesară deschidea succesiunii la un notar public şi obţinerea unui certificat de moştenitor de la acesta.– dacă un act de proprietate conţine doar o parte din construcţie în cotă indiviză, este necesar a aduce şi actele de proprietate ce conţin restul de cotă indiviză astfel încât cumulat să reprezinte 100% din imobil (deci întreaga clădire)– dacă contractul de vânzare-cumpărare este semnat doar de unul dintre soţi în timpul căsătoriei este necesar şi actul de identitate al celuilalt soţ.– Copie a incheierii de intabulare a actului de proprietate sau in cazul lipsei acesteia un certificat de atestare fiscala de la Directia de taxe si impozite locale unde platiti impozitul pentru aceasta casa. 

 

 3. COPII ALE ACTELOR CE DOVEDESC CALIFICAREA (diplome de studii, cartea de munca)Precizam ca in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr.44 din 2008 este necesara depunerea la Registrul Comertului a copiei legalizate a actului de proprietate al sediului profesional. B. Acte necesare ulterior 1. Acord asociaţie de locatari şi vecini direcţi    (dacă este cazul)

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  modificare de denumire societate  |  Act aditional  |  Act de donatie  |  Acte firma  |  Acte necesare intabulare   |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Administratia finantelor  |  Analiza financiara  |  Angajarea in munca  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Atestare acte  |  Bugetul general consolidat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capital social  |  Catering servicii  |  Cenzor contabil  |  Cereri de suspendare  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de mostenitor  |  Certificat fiscal   |  Consultant resurse umane   |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract de donatie  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul de asigurare  |  Contractul de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Copii acte   |  Copii legalizate  |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Directia impozite si taxe locale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul de folosinta  |  Durata societatii  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Format electronic   |  Identitate firma  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare emblema societate  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Intabulare constructie  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare de sediu  |  Modificari societati comerciale  |  Notar certificat mostenitor  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Obtinere rezervare denumire societate  |  Obtinerea certificatului atestare fiscala  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Plata impozitului pe dividende  |  Plati taxe  |  Prima casa  |  Prima intabulare  |  Protectia muncii  |  Radiere firma  |  Radiere puncte de lucru  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Registrul comertului  |  Reprezentare dreptul comercial  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii catering  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii salarizare  |  Societate de consultanta  |  Taxe si impozite  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.