Infiintare firma Romania - sediu social, infiintare asociatie Bucuresti Afisari: 129
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 40
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. I.C. Bratianu, nr. 39, bl. P6, sc. 2, et. 2, ap.21,sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722349360; 0755577900; 0371024067
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@infiintarefirmaromania.ro
  site: www.infiintarefirmaromania.ro

 
Infiintare societate comerciala SRL  
Detalii  

Deoarece SRL-ul este cea mai răspândită formă de societate comercială înregistrată în România, cele ce urmează se referă doar la procesul de infiintare SRL.Pentru amănunte referitoare la celelalte forme de societate (SA, SNC, SCS, SCA), avocatul nostru vă poate da amănunte la oricare dintre birourile noastre (Unirea, Obor, Plaza, 1 Mai) pe care le găsiti apăsând butonul „CONTACT” din meniul de sus.

 

INFIINTARE SRLDeoarece SRL-ul este cea mai răspândită formă de societate comercială înregistrată în România, cele ce urmează se referă doar la procesul de infiintare SRL.Pentru amănunte referitoare la celelalte forme de societate (SA, SNC, SCS, SCA), avocatul nostru vă poate da amănunte la oricare dintre birourile noastre (Unirea, Obor, Plaza, 1 Mai) pe care le găsiti apăsând butonul „CONTACT” din meniul de sus.   

 

ACTE NECESARE INFIINTARE SRL1. Cărțile de identitate ale fondatorilor2. Actul de proprietate al sediului social, dacă se semnează un contract de comodat3. Cărțile de identitate ale proprietarilor sediului social4. Formularul cu date pentru înființare firmă, completat integral.

 

B. ETAPE ȘI TERMENE INFIINTARE SRL1. Întâlnirea nr.1 la oricare dintre birourile noastre (în baza unei programări) pentru preluarea documentelor de la punctul anterior șI stabilirea condițiilor în care se înființează societatea.Durata: maxim 1 oră.Această întâlnire poate fi eliminată dacă optați pentru înregistrare on-line. Pentru aceasta trebuie efectuate:– achitarea în contul nostru a sumei de 100 lei, ca avans pentru plata taxelor– trimiterea pe e-mail, a tuturor copiilor actelor de la punctul A, inclusiv formularul. 2. Noi facem rezervarea numelui societății, eventual șI a emblemei, precum șI redactăm actele societății pe care le transmitem pe mail.Durata: 2 zile. Cu urgență maxim 1 zi. 3. Întâlnirea nr.2 (nr.1 dacă vă înregistrațI on-line) la oricare dintre birourile noastre pentru semnarea actelor și depunerea capitalului social. Acum ne predați și contractul de comodat semnat, acordul de la bloc și orice alte acte necesare care nu au fost predare anterior.Durata: 1 ora. 4. Întocmirea dosarului, depunerea acestuia la Registrul Comerțului, plata taxelor.Durata: 2 zile 5. Procedura de înregistrare a societății care are ca punct culminant autorizarea societății de către judecătorul delegat la Registrul Comerțului. Ridicarea documentelor finale de la registratura Registrului Comertului.Durata: 3-5 zile. 6. Întâlnirea nr.3 (nr.2 dacă vă înregistrațI on-line) cînd primițI toate documentele societății.Durata: 30 minute. C. CONDIȚII1. Fondatorii să îndeplinească condițiile din art.6 Legea nr.31/19902. Numele societății să respecte condițiile Legii nr.26/1990 șI a normelor metodologice la aceasta.3. Sediul social să respecte condițiile art.17 alin.2 din legea 31/1990.4. Să se verse un capital social de minim 200 lei.5. Să se obțină acordul vecinilor direcți șI al asociației de proprietari în cazul imobilelor cu mai multe apartamente.6. Administratorii să dea un specimen de semnătură în fața judecătorului delegat sau la notar. D. AVANTAJE ȘI DEZAVANTAJE COMPARATIV CU PERSOANA FIZICĂ AUTORIZATĂAvantaje:1. Nu este necesară o calificare deoarece se presupune că angajați personal calificat.2. Asociații răspund în limita patrimoniului social și nu cu toate bunurile lor personale. La PFA se poate stabili un patrimoniu de afectatiune, dar dacă nu acoperă datoriile, creditorii se îndreaptă către restul bunurilor perosanei fizice autorizate.3. Pentru PFA sunt activitățI interzise pe care o societate le poate desfășura.4. Puteți angaja personal (cu toate că dacă optați să înființațI o Intreprindere Individuală în loc de PFA, putețI să angajați șI aici personal). Dezavantaje:1. Costă înființarea mai mult (cu minim 200 lei) decât un PFA.2. Închiderea este de durată (2-3 luni) și costisitoare (1000 lei). Pentru un PFA închiderea durează maxim 10 zile șI costă 300 lei.3. În forma de plată a impozitului pe profit plătițI 16% impozit pe profit șI alți 16% impozit pe dividende. Pentru PFA plătițI 16% impozit pe venit șI 5,5% CAS din venit. E. FORME PARTICULARE DE SOCIETĂȚI COMERIALE1. Societate cu asociat student2. Societate de transporturi3. Societate de pază șI protecție4. Societate Agent de asigurare5. Societate de comerț cu amănuntul6. Restaurant, fast-food, catering7. Societate de prestări servicii8. Societate de consultanță9. Societate de contabilitate10. Societate de import-export

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  modificare de denumire societate  |  Act aditional  |  Act de donatie  |  Acte firma  |  Acte necesare intabulare   |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Administratia finantelor  |  Analiza financiara  |  Angajarea in munca  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Atestare acte  |  Bugetul general consolidat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capital social  |  Catering servicii  |  Cenzor contabil  |  Cereri de suspendare  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de mostenitor  |  Certificat fiscal   |  Consultant resurse umane   |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract de donatie  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul de asigurare  |  Contractul de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Copii acte   |  Copii legalizate  |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Directia impozite si taxe locale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul de folosinta  |  Durata societatii  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Format electronic   |  Identitate firma  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare emblema societate  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Intabulare constructie  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare de sediu  |  Modificari societati comerciale  |  Notar certificat mostenitor  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Obtinere rezervare denumire societate  |  Obtinerea certificatului atestare fiscala  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Plata impozitului pe dividende  |  Plati taxe  |  Prima casa  |  Prima intabulare  |  Protectia muncii  |  Radiere firma  |  Radiere puncte de lucru  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Registrul comertului  |  Reprezentare dreptul comercial  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii catering  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii salarizare  |  Societate de consultanta  |  Taxe si impozite  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.