ABC Firme Afisari: 141
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 55
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Fabricii , nr. 47, Cladirea FAST ECO Et 1, Corp Z, sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0741080090; 0741080093
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@abcfirme.ro
  site: www.abcfirme.ro

 
Resurse umane  
Detalii  video  

Compensatii si beneficii

Compensatiile si beneficiile sunt o componenta pachetului de angajare utilizata frecvent de companiile multinationale si cele mari.Din ce in ce mai multe firme mici si mijlocii au inceput sa utilizeze sistemul de compensatii si beneficii pentru motivarea fi fidelizarea angajatilor.Sistemul de compensaţii şi beneficii este considerat unul dintre principalele atuuri ale unei oferte de angajare.Acesta pagina isi propune sa puna in atentia angajatorilor ofertele furnizorilor de produse si servicii ce pot face obiectul pachetului de compensatii si beneficii adaptate firmelor mici si mijlocii.

OFERTA CARD SANTEFORT     www.santefort.ro

Consolidarea furnizorilor era o tactica la moda prin anii '90. Astazi, cu alte mentalitati si cu mijloace de informare mult mai puternice, angajatii vor sa aiba multiple optiuni puse la dispozitie, iar masurile luate in aceasta directie sunt cele care te vor mentine in inima lor si vor asigura fidelizarea.

Daca vrei cu adevarat sa-ti motivezi angajatii, trebuie sa te uiti mereu spre orizont, sa fii inovativ, agil si flexibil pentru a le furniza ceea ce EI au nevoie si ceea ce EI isi doresc, fara sa creezi chiar tu bariere artificiale. Nu poti sta si nu poti astepta, spunandu-ti ca vei ajunge la o concluzie intr-un viitor oarecare.

Stii ca sanatatea este cea de-a doua mare resursa de fidelizare a angajatilor, dupa familie. Nu poti sa accepti ca acestia sa nu aiba la dispozitie oricare dintre serviciile pe care si le doresc, exact atunci cand si le doresc, fara sa aiba de facut deplasari, stat la rand, de asteptat programari, ori intoarceri din concediu.

Colegii tai nu pot "sa astepte sa vina cineva" sa le rezolve problema urgenta, pentru ca este vorba de viata lor, chiar de insasi existenta lor sau a unei persoane dragi, deci au nevoie de o solutie "acum".

Orice asteptare pentru ei, dauneaza afacerii tale. Orice fel de birocratie venita din partea unui furnizor iti va distruge tie reputatia, intr-o piata agila.

Revizuieste-ti lista de furnizori si ia masuri pentru diversificare.

Asigura-te ca oferi angajatilor tai un mix de furnizori mari, medii si mici, ori cel putin doua dintre aceste categorii.

Cardul de Sanatate SanteFort asigura 12 luni de discounturi la servicii medicale private si la servicii vitale pentru imbunatatirea si siguranta vietii.

Dintre Partenerii SanteFort, la nivel national, mentionam : reteaua medicala Medcenter, Clinicile Romclinic, Spitalul Oxxygene, Clinica NEI Medica, reteaua medicala Dorna Medical, reteaua Swiss Optik, Centrele Medicale Biotest, Expert Med Centrul Medical Irina, Clinicile Anaman Medical, Centrul Medical Medinvest, Centrul Medical Ecomed, reteaua Centrului Medical Polimed, CMI dr.Suiu Laura Liliana, Cabinet Fiziolife Estetique, etc.

Ai discounturi de 10%, 20%, 30% ...... chiar si 100% la servicii si produse din 10 domenii cu importanta vitala pentru siguranta si imbunatatirea vietii si sanatatii, precum:

consultatii si controale medicaleanalize medicale de laboratorstomatologieoptica medicalaservicii specifice de medicina munciiservicii medicale la domiciliuambulanta terestra (inclusiv transport medical)ambulanta aeriana (intern si international)servicii de protectie la incendiuservicii de securitate si paza persoane, bunuri, precum si alte obiective

Pentru ca asigura acces la servicii medicale private furnizate cu profesionalism si dedicatie, in conditii financiare avantajoase, precum si la servicii vitale pentru imbunatatirea si siguranta vietii, Cardul de Sanatate SanteFort este astazi cel mai modern, mai accesibil si mai "capitalist" instrument din Romania pentru o sanatate sanatoasa si o viata in siguranta.

Alege sa acorzi o sansa in plus si nu uita de toti cei care iti sunt aproape: familia, prietenii, colegii de serviciu colegii de scoala, ori colegii de echipa.

Alege Cardul SanteFort pentru angajatii tai pentru ca ei conteaza pe tine si pentru tine.

Head Hunting

ABC Firme asigura servicii de selectie si recrutare de personal pentru functii managerial sau pentru proiecte special prin tehnici numite 'head hunting", ceea ce presupune o combinatie de metode speciale ce includ:- Recrutarea potentialilor candidati exclusiv prin abordare directa. Candidatii sunt recomandati de client sau indentificati de prestatorul de servicii HR utilizand criterii prestabilite- Identificarea de potentiali candidati utilizand criterii inalt definite pentru profilul candidatului ideal. (calificari inalte si/ sau inguste, experienta deosebita intr-un domeniu si/ sau performante profesionale specifice, un profil specific al aptitudinilor si abilitatilor)- Networking

Serviciile de recrutare prin metode de head hunting sunt caracterizate de confidentialitate, atat cu privire la proiectul de recrutare cat si cu privire la potentialii candidati. Astfel, intentia de recrutare a angajatorului este anuntata potentialilor candidati in conditii strict definite, iar potentialii candidati „intra" pe lista scurta prezentata angajatorului doar cu acordul expres al acestora.

Selectie si recrutare personal

ABC Firme asigura servicii de selectie si recrutare de personal pentru pozitii de top si middle management, pentru functii si profesii inalt specializate.Organizam cu success procese de recrutare si selectie pentru marketing si vanzari.

Etapele procesului de selectie si recrutare:

1. Analiza initiala :Analiza (identificarea, descrierea) pozitiei pe piata a clientuluiAnaliza Fisa de postDefinirea, impreuna cu Clientul, a profilului Candidatului

2. Identificare potentiali candidati:Redactarea si publicarea anunturilor pe website-uri specifice.Cercetare si anunturi publicate pe retele de socializare profesionale.Analiza interna a bazei de date.Networking.

3. Selectia si recrutareaAnaliza CV Candidati / profilul CandidatuluiInterviuni de preselectieColectarea de referinte.Prezentarea de liste Candidati, cu Raport sintetic de prezentareAsistenta acordata Clientului pentru interviu final de selectie pentru Candidati prezentati pe Lista scurta.

Administrare personal

PAYROLLServicii administrare de personal

- Intocmire si inregistrare Contracte de munca si a incetarii acestora- Intocmire State de plata- Intocmire Declaratii impozite si taxe aferente relatiilor de munca- Inregistrarea si acctualizarea Registrelor de evidenta a salariatilor- Asistenta in relatia cu TM

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
certificatul fiscal  |  inregistrarea de sucursale, filiale  |  intreprindere individuala  |  modificare de denumire societate  |  Achizitii de societati   |  Acte constitutive  |  Acte deces  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Acte societati comerciale  |  Actele constitutive  |  Actelor constitutive  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare retele  |  Ambulanta aeriana  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza mix de marketing  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize piata  |  Aporturi capital social  |  Arhivare servicii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta medicala  |  Asistenta medicala domiciliu  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Bariere acces  |  Bariere securitate  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Cabinet medicina de familie   |  Cabinet medical  |  Cabinete consultatii medicale  |  Calitatea de administrator  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Carte funciara  |  Categorii de produse  |  Cercetare marketing  |  Cercetare piata  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat deces  |  Certificat fiscal   |  Certificate atestare  |  Certificatul de deces  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiune parti sociale,actiuni  |  Cesiuni firme  |  Colectarea de date   |  Colegii de stat  |  Completarea capitalul social  |  Consiliere credit  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta juridica  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Consultatii medicale  |  Consultatii medicina interna  |  Contracte comerciale internationale   |  Contracte imprumut  |  Contracte individuale de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Controale medicale angajare   |  Control si audit intern  |  Creante exigibile  |  Curs profilul candidatului ideal  |  Declaratii cont  |  Declaratii impozite si taxe   |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Dificultati financiare   |  Discounturi   |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Drept fiscal  |  Durata societatii  |  Echipa medicala  |  Elaborarea actelor juridice  |  Evidenta date personal  |  Evidenta contabila  |  Extras de carte funciara   |  Fiecare proprietate in parte  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Furnizori de servicii   |  Fuziune prin absorbtie  |  Fuziuni si achizitii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Hotarare judecatoreasca  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea judecatoreasca  |  Hotararea tribunalului  |  Hotarari aga  |  Identitate firma  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In vederea modificarii   |  Infiintare carte funciara  |  Infiintare firme  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Informatii utile  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare domenii  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instrument managerial  |  Intocmire contracte  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Laborator analiza medicala  |  Laborator analize  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare voluntara  |  Lichidari de societati  |  Majorare/reducere capital social  |  Management resurse umane  |  Management transport  |  Managementul calitatii  |  Marketing vanzari  |  Marketing produse  |  Medicina familie  |  Medicina interna  |  Medicina laborator  |  Medicina muncii  |  Medicina vietii  |  Mediul de afaceri  |  Mijloace de transport  |  Moda vanzari  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare acte constitutive societati  |  Modificare acte societati  |  Modificare de sediu  |  Modificarea actelor constitutive,  |  Modificari acte constitutive  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Munca temporara  |  Mutarea sediului  |  Nivel de componenta  |  Nu are sediul social  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere cazier fiscal  |  Obtinere rezervare denumire societate  |  Oferte munca  |  Organizarea administrativa  |  Parti sociale   |  Paza bunuri  |  Paza obiective  |  Paza persoane  |  Paza personal  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Plata cu cardul  |  Printare documente   |  Produse post  |  Produse top  |  Protectie incendiu  |  Recomandari   |  Recrutare middle management  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Recrutare top management  |  Redactare acte   |  Redactare acte constitutive  |  Redactare actiuni  |  Redactare hotarare aga  |  Redactare societati comerciale  |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea actului constitutiv  |  Redactarea corespondentei comerciale  |  Redactarea de acte constitutive  |  Redactarea de acte juridice  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul comertului  |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezervare denumire societate  |  Scanare documente  |  Schimbare sediu social  |  Securitate si protectie  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Selectie personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii birou  |  Servicii cercetare piata  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii medicale  |  Servicii securitate  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciile din stomatologie  |  Serviciu medical   |  Serviciu special   |  Sistemul de directie   |  Sistemul de management  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Specimen semnatura  |  Stabilirea temporara a sediului   |  Standardele internationale  |  Stomatologie produse  |  Sucursale, filiale, reprezentante  |  Taxe si impozite  |  Tehnici cercetare  |  Tehnici de management   |  Tehnici de vanzari  |  Titlu de proprietate  |  Transport bunuri  |  Transport domiciliu  |  Transport expres  |  Transport intern persoane  |  Transport intern si international de persoane  |  Transport national  |  Transport persoane romania  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.