DG Business International - contabilitate, resurse umane Timisoara Afisari: 112
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 35
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Munteniei, nr. 7, Timisoara, judetul Timis
-------------------------
Phone: Telefon
  0726103606
-------------------------
Web: Internet
  email: dgbusinessint@gmail.com ; office@dgbusiness-job.ro
  site: www.dgbusiness-job.ro

 
Servicii intrastat  
Detalii  

Serviciile Intrastat reprezinta un sistem de colectare a datelor statistice privind comertul cu bunuri între tarile din Uniunea Europeana.

Sistemul de servicii Intrastat a devenit operational începând cu data 1 ianuarie 2007, data aderarii României la Uniunea Europeana.

Declaratia statistica INTRASTAT este completata de toti operatorii economici ale caror importuri si/sau exporturi din/catre statele membre ale Uniunii Europene depasesc pragurile valorice stabilite pentru anul de referinta.

Cine poate presta servicii Intrastat?

Obligatia furnizarii datelor Intrastat revine operatorilor economici care îndeplinesc urmatoarele conditii: 1.Sunt înregistrati în scopuri de taxa pe valoare adaugata (au cod de identificare fiscala); 2.Realizeaza schimburi de bunuri cu alte state membre ale Uniunii Europene; 3.Valoarea totala anuala a schimburilor de bunuri pentru fiecare din cele doua fluxuri, introduceri respectiv expedieri, depaseste pragul valoric Intrastst stabilit pentru fiecare an.

Ce trebuie declarat catre Intrastat?

Principalele informatii pe care le vizeaza sistemul de servicii Intrastat sunt: - fluxul (introduceri/expedieri); - perioada de referinta; - date de identificare ale firmei; - tara de destinatie/tara de expeditie; - cod marfa (8 cifre conform Nomenclatorului Combinat); - natura tranzactiei; - modul de transport; - termenii de livrare; - cantitatea în kg; - cantitatea în unitate de masura suplimentara; - valoarea facturata; - valoarea statistica.

Termenul limita de transmitere a datelor Intrastat la INS îl reprezinta întotdeauna data de 15 a lunii urmatoare celei de referinta.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Activitatea societatii   |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Analiza structurilor financiare   |  Asigurari cladiri  |  Asigurari de transport  |  Asigurari generale  |  Asigurari sociale   |  Asistenta fiscala  |  Business transport  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Certificate constatatoare  |  Colectare date  |  Completarea registrului jurnal  |  Conform contractului  |  Consiliere asigurari  |  Consiliere profesionala  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta business  |  Consultanta domeniul vamal  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta management  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contract colectiv de munca  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Cote de impozitare  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea statelor de plata  |  Dificultati financiare   |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta fise de post  |  Evidenta stocurilor  |  Firma contabilitate  |  Fise fiscale  |  Foi varsamant  |  Generator curent  |  Gestionarea bazei de date  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Gestiunea resurselor umane  |  Import export  |  Impozit global  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Impozit venituri nerezidenti  |  Impozite cladiri  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Informatii clienti  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Intocmire acte  |  Intocmire dosar angajat  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatie fiscala  |  Management timp  |  Management transport  |  Micsorarea fiscalitatii  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Modificari societati comerciale  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Operatorii economici   |  Ordine plata  |  Organele competente  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Patrimoniului societatii   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plan afaceri  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Procedurile de inregistrare fiscala a societatii  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Refacere contabilitate  |  Reglementarile internationale  |  Regularizarea impozitelor  |  Regularizarea impozitelor si taxelor  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Sanctiuni disciplinare  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Servicii suplimentare  |  Sinteza contabila  |  Sistem informatii  |  Situatii financiare  |  Solutii domeniul it  |  State membre ale uniunii europene   |  State membre ue  |  Tarife competitive  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tehnici de management   |  Transport bunuri  |  Transport business  |  Transport persoane romania  |  Unitate interna  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.