|
| | | Salarizare, administrare personal | | | Detalii | | | | - întocmire contract individual de muncă;
- întocmire act adiţional la contractul individual de muncă;
- întocmire decizie de încetare a contractului individual de muncă;
- întocmire decizie în cazul modificărilor prevăzute de legislaţie;
- întocmire şi gestionare dosar de personal;
- întocmire adeverinţă de vechime în muncă precum şi alte adeverinţe solicitate de angajat / angajator;
- înregistrări în registrul de evidenţă a salariaţilor (REVISAL);
- întocmire stat de plată;
- întocmire ordine de plată cu obligaţiile către bugetul de stat;
- întocmire şi depunere declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale , impozitul pe venit şi evidenţa persoanelor asigurate;
- calcul cost salarial;
- întocmire fişe fiscale;
- consultanță privind tratamentul fiscal al veniturilor din salarii;
- întocmire declaraţii atât pentru angajați, cât și pentru colaboratori.
| | | | | | | | |
|
|