- evidența contabilă lunară, întocmirea declaraţiilor lunare şi trimestriale şi depunerea lor, inclusiv Intrastat, accize;
- întocmirea și certificarea bilanţului contabil, cont de profit şi pierdere, situaţia fluxurilor de trezorerie, situația modificării capitalurilor proprii şi notele explicative la situaţiile financiare;
- reprezentarea în faţa autorităţilor fiscale;
- asistență privind organizarea şi ţinerea contabilităţii, inclusiv în cazul sistemelor informatice (Oracle, Ciel, Ekonom);
- executarea de lucrări cu caracter financiar-contabil, precum:
– întocmirea de situaţii periodice; – consolidarea conturilor şi a bilanţului; – întocmirea de planuri de finanţare pe termen mediu şi lung - elaborarea şi punerea în aplicare a procedurilor contabile, a planului de conturi adaptat unităţii, a contabilităţii de gestiune, a controlului de gestiune şi prin buget (stabilirea diferenţelor între valori antecalculate şi efectiv realizat) în baza respectării normelor generale ale societății;
- consultanţă în vederea organizării/reorganizării serviciului financiar-contabil;
- expertiză contabilă şi de gestiune.
|