C&C Financial Services - Contabilitate, audit, infiintari firme, Cluj Napoca Afisari: 144
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 57
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Strada Brasov, Nr. 2, Cluj Napoca, judetul Cluj
-------------------------
Phone: Telefon
  0364807772; 0733074606; 0729069494
-------------------------
Web: Internet
  email: office@ccfs.ro
  site: www.ccfs.ro

 
Salarizare si administrare de personal  
Detalii  

Salarizarea este o parte vitală a unei organizații și, de aceea, venim în sprijinul Dumneavoastră cu servicii competente de salarizare și resurse umane.

Salarizarea este o parte vitala a oricarei organizatii si de aceea ne dorim sa venim in sprijinul dumneavoastra cu o oferta privind partea de salarizare si resurse umane. Aceste servicii pot fi livrate in mai multe variante , in functie de cerintele clientului, de la externalizarea completa a serviciului, inclusiv activitatea de administrare a dosarelor de personal si alocarea unui specialist in domeniul salarizarii la sediul clientului, pana la variante partiale care se refera doar la procesarea efectiva a salariilor. Indiferent de dimensiunile companiei dumneavoastra, veti beneficia de suportul propriei echipe de consultanti in vederea rezolvarii problemelor intr-un mod cat mai rapid. Consideram ca asigurarea calitatii serviciilor prestate este un element cheie in relatia cu clientii nostri.

Servicii de salarizare includ:

  • Servicii administrare personal
  • Servicii salarizare

Servicii administrare de personal

  • Intocmire contract individual de munca;
  • Intocmire act aditional la contractul individual de munca;
  • Intocmire decizie de incetare a contractului individual de munca;
  • Intocmire decizie de suspendare a contractului individual de munca;
  • Intocmire dosar de personal;
  • Intocmirea si eliberarea documentelor de personal (copii dupa contracte, adeverinte bancare, medic, vechime, etc);
  • Administrarea, auditul si arhivarea dosarelor de personal in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cu cerintele specifice companiei;
  • Gestionarea activitatilor legate de tichete de masa;
  • Inregistrari in registrul de evidenta a salariatilor (REVISAL);
  • Intocmirea situatiei concediilor de odihna;
  • Depunerea ofertelor privind posturile vacante la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca (AJOFM);
  • Depunerea documentatiei, pentru obtinerea subventiilor, la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca (AJOFM).
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
constructii speciale   |  infiintari puncte de lucru   |  Act aditional  |  Activitatea vitala  |  Activitati comerciale  |  Activitati publicitate  |  Administrare infrastructura rutiera  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea unei organizatii  |  Asistenta fiscala  |  Audit contabilitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Auditul dosarelor de personal  |  Business transport  |  Capital integral romanesc  |  Capital social  |  Constructii comerciale  |  Constructii speciale  |  Consultanta business  |  Consultanta constructii  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta prompta  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contractul de munca  |  Contractul individual de munca   |  Control fiscal  |  Control si audit intern  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Echipa specialisti  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Externalizarea serviciilor   |  Firma contabilitate  |  Furnizori de servicii   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Implementare sisteme management  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Lichidare firma  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management transport  |  Nivel de componenta  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Piata de capital  |  Procesarea documentelor  |  Raportare contabila  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii masa  |  Servicii salarizare  |  Servicii turism  |  Sistem confort  |  Sisteme management  |  Sistemul de management  |  Situatiilor financiare  |  Solutii domeniul it  |  Specialist resurse umane  |  Tichete masa  |  Transport business  |  Turism intern  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.