SSM=securitatea si sanatatea muncii, se refera la servicii ale legislatiei muncii Ce trebuie sa contina un dosar SSM: Documentatia SSM se intocmeste o singura data si se actualizeaza in baza contractului de externalizare servicii SSM. Dosarul se intocmeste personalizat in functie de caracteristicile firmei dumneavoastra si cuprinde documentatia obligatorie completa conform legislatiei in vigoare. Continutul dosarului este urmatorul: - Tematica de instruire introductiv generala;
- Tematica de instruire periodica;
- Instructiuni proprii SSM pe posturi de lucru si activitati;
- Extrase din lege;
- Fisa de post a lucratorului desemnat;
- Decizii;
- Procese verbale de instruire SSM;
- Formulare;
- Teste.
Identificarea si evaluarea riscurilor Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala se efectueaza pe meserii, posturi de lucru si reprezinta cel mai important document SSM al firmei dumneavoastra. In cazul unui accident de munca, cauza care a produs evenimentul trebuie sa se regaseasca printre riscurile identificate in evaluare. Acest lucru certifica faptul ca dumneavoastra cunosteati riscul respectiv si ca ati instruit personalul referitor la cauza care a produs accidentul. - Identificarea si evaluarea riscurilor;
- Plan de prevenire si protectie in baza evaluarii de risc;
- Lista de acordare echipament de protectie.
Alte servicii SSM - Asistenta SSM - online (prin programul de asistenta online aveti permanent la dispozitie un consultant SSM care va tine legatura cu dumneavoastra si va transmite actualizarile SSM necesare la dosar);
- Instructaj SSM la angajare si periodic, actualizare dosar SSM, intocmire planuri proprii de sanatate si securitate in munca, asistenta.
|