Integrated Quality Certification auditare sisteme management Mures Afisari: 133
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 50
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str.Budiului, Nr.103, Targu Mures, judetul Mures
-------------------------
Phone: Telefon
  0768863093
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@iqcr.ro
  site: www.iqcr.ro

 
Certificare ISO 13485  
Detalii  

Standardul ISO 13485:2003 specifica cerintele pentru un sistem de management al calitatii pentru organizatiile care trebuie sa demonstreze capacitatea de a furniza dispozitive medicale si servicii conexe care indeplinesc in mod constant cerintele clientilor si cerintele de reglementare aplicabile dispozitivelor medicale si serviciilor conexe.

Obiectivul principal al acestui standard este de a facilita utilizarea cerintelor de reglementare armonizate pentru dispozitivele medicale in cadrul sistemului de management al calitatii. Prin urmare, acesta include unele cerinte specifice pentru dispozitivele medicale si exclude unele din ISO 9001, care nu sunt adecvate ca cerintele de reglementare. Din cauza acestor excluderi, organizatiile ale caror sistem de management al calitatii este conform cu acest standard international nu poate pretinde conformitate cu ISO 9001, decat daca sistemul lor de management al calitatii este conform cu toate cerintele lui ISO 9001.

Toate cerintele de ISO 13485:2003 sunt specifice organizatiilor furnizoare de dispozitive medicale, indiferent de tipul sau dimensiunea organizatiei.

In cazul in care orice cerinta de la punctul 7 din standardul ISO 13485:2003 nu se aplica datorita naturii dispozitivului medical pentru care se aplica sistemul de management al calitatii, organizatia nu trebuie sa includa o astfel de cerinta in sistemul sau de management al calitatii.

Procesele cerute de ISO 13485:2003, care se aplica dispozitivul medical, dar care nu sunt efectuate de organizatie, sunt responsabilitatea organizatiei si sunt cuprinse in sistemul de management al calitatii.

Beneficii Certificare ISO 13485

  • Cresterea veniturilor prin flexibilitate si raspunsuri rapide la oportunitatile pietei
  • Cresterea nivelului de conformare la cerintele legale
  • Reducerea cheltuielilor prin eficientizarea utilizarii resurselor
  • Reducerea cheltuielilor prin eliminarea neconformitatilor
  • Cresterea satisfactiei si loialitatii clientilor
  • Stabilirea si optimizarea canalelor de comunicare dintre diferitele niveluri ale organizatiei
  • Angajati motivati, dedicati, responsabili si implicati in cadrul organizatiei
  • Incredere partilor interesate in ceea ce priveste coerenta, eficacitatea si eficienta organizatiei

Etape Certificare ISO 13485

  • Completarea si transmiterea cererii de oferta
  • Transmiterea ofertei catre client
  • Acceptarea ofertei si semnarea contractului de evaluare a conformitatii
  • Inregistrarea clientului
  • Desemnarea echipei de audit (auditori si/sau experti tehnici)
  • Intocmirea planului de audit
  • Pregatirea documentelor necesare realizarii auditului
  • Desfasurarea auditului de evaluare
  • Intocmirea raportului de audit
  • Evaluarea raportului de audit si luarea deciziei privind emiterea certificatului
  • Audit de supraveghere I – la 12 luni de la emiterea certificatului
  • Audit de supraveghere II – la 24 luni de la emiterea certificatului
  • Audit de recertificare – la 36 luni de la certificarea initiala pentru asigurarea continuitatii procesului.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  Accidente de munca  |  Angajarea in munca  |  Asigurarea de accidente a angajatilor  |  Audit calitate  |  Audit financiar  |  Audit ohsas  |  Auditori calitate  |  Auditori iso 9001  |  Auditori mediu  |  Boli profesionale  |  Certificare iso  |  Certificare iso 14001  |  Certificare iso 22000  |  Certificare iso 27001  |  Certificare iso 9001  |  Certificare mediu  |  Certificare ohsas 18001  |  Certificare responsabilitate sociala 8000  |  Certificarea produselor  |  Certificarea sistemelor calitatii   |  Certificari mediu  |  Certificat mediu  |  Conform contractului  |  Costurilor de productie  |  Cresterea eficientei  |  Curs imbunatatirea performantelor  |  Curtea conturi standarde audit  |  Dispozitive medicale  |  Dispozitive supraveghere  |  Domeniul apararea drepturilor omului  |  Echipamente lucru  |  Echipamente protectie  |  Evaluarea conformitatii produselor  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Imbunatatirea imaginii organizatiei   |  Implementarea sistemului de management al calitatii  |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea unui sistem  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Iso 14001  |  Iso 22000  |  Iso 27001  |  Iso 27002  |  Iso 9001  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management al afacerilor  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management financiar  |  Management general  |  Management mediu iso 14001  |  Management siguranta alimentelor  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul deseurilor  |  Managementul documentelor  |  Managementul riscului  |  Managementul sanatatii munca  |  Managementul securitatii  |  Managementul securitatii informatiilor  |  Obiectivul unui audit  |  Oficiul tehnic dispozitive medicale certificare  |  Ohsas 18001  |  Principii in evaluare  |  Produsele alimentare  |  Proprietatea intelectuala  |  Protectia drepturilor omului constitutie  |  Reducerea costurilor de productie  |  Responsabilitate sociala 8000  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea informatiei iso 27001  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii de evaluare  |  Servicii medicale  |  Sistem certificat de management al calitatii  |  Sistem informatii  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme haccp iso 22000  |  Sisteme management  |  Sisteme securitate  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Sistemul de sprijin  |  Standarde audit internationale  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Tehnici audit  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.