Valcont Audit Neamt - Expert Contabil Moraru Valeria Afisari: 148
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 66
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Aleea Tineretului, nr.2-4, Piatra Neamt, judetul Neamt
-------------------------
Phone: Telefon
  0743930227; 0749518069
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contabilitate-neamt.ro; valcontaudit@gmail.com
  site: www.contabilitate-neamt.ro

 
Infiintari firme  
Detalii  

Infiintarea unei firme reprezinta primul pas in dezvoltarea unei afaceri.

Noi va putem acorda asistenta pentru societati comerciale, dar si pentru alte tipuri de entitati, ce desfasoara activitati economice, incepand cu demersurile de infiintare, continuand cu eventualele modificari de structura, ori organizare si ajungand la demersurile privind obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare pentru functionarea legala a firmei.

Categorii de servicii:

  • Infiintare firma de tip SRL, SA, PFA, II, IF, asociatii, fundatii
  • Infiintare firma de tip SRL-D
  • Infiintare firma cu facilitati pentru studenti
  • Modificari firma – incepand cu o simpla infiintare de punct de lucru si ajungand pana la cesiune, fuziune, sau divizare ;
  • Suspendari firme la ONRC;
  • Avize si autorizatii de functionare – consultanta, intocmirea documentatiilor si asistenta in efectuarea demersurilor.

Pachetele noastre de servicii sunt concepute sa raspunda unor bugete si niveluri de exigenta diferite, astfel incat suntem in masura sa raspundem solicitarilor multor categorii de clienti.

Paşii de urmat pentru înfiintarea unei societati sunt următorii:

  • Completare si incheiere contract de spatiu, in vederea stabilirii sediului social al firmei, care poate fi incheiat sub forma de contract de comodat sau de inchiriere, la care se solicita si urmatoarele documente:
  • Rezervarea denumirii societatii: F1_v2 rezervare denumire firma
  • Dovada de detinere a spatiului, pe baza caruia s-a intocmit contractul de spatiu social (act de proprietate spatiu, contract de inchiriere spatiu sau subinchiriere, de asociere in participatiune, contract de leasing imobiliar, de uz, uzufruct etc), la care se solicita urmatoarele: accept Asociatie de proprietari sau locatari si acordul vecinilor, daca e cazul (ex. bloc): formular_asoc_proprietari sau Adeverinta de rol de la primarie sau Extras de carte funciara valabil 30 zile, in cazul in care spatiul va fi la casa; Act de identitate proprietar(i) spatiu.
  • Redactare  Statut si/sau Contractul de societate (Actul constitutiv), incheiat sub forma autentica sau semnatura privata (pentru SRL sau SA); se solicita documentul autentificat in urmatoarele cazuri: Societate in Nume Colectiv; Societate in Comandita Simpla; Societatea pe Actiuni in situatia in care se constituie prin subscriptie   publica; orice tip de societate in situatia in care printre bunurile subscrise ca aport la  capitalul social se afla un teren;
  • Copii dupa actele de identitate asociat(i) si administrator(i) a viitoarei firme, certificate „Conform cu originalul”
  • Depunere capital social la o banca (minim  200lei), pentru aceasta este necesar urmatoarele documente: Statut si/sau Contractul de societate (Actul constitutiv), incheiat sub forma autentica sau semnatura privata (pentru SRL sau SA); Actele de identitate ale asociatilor si administratorilor viitoarei firme, precum si a reprezentantilor desemnati de asociati; Dovada de Rezervare a firmei de la ONRC (copie); Imputernicire sau procura speciala in forma autentica, in cazul in care depunerea capitalului social nu se depune personal de catre fiecare asociat in parte.
  • Completare formulare  de la ONRC, necesare dosarului de înfiintare;
  • Declaratia de asociat unic (in cazul firmelor cu asociat unic) si administrator, la notar sau la Registrul  Comertului;
  • Specimen de semnatura administrator(i) la un notar sau la Registrul Comertului;
  • Declaratia de student la notar, in cazul facilitatilor pentru studenti;
  • Adeverinta de student an II, in cazul studentilor;
  • Declaratia asociat, specifica pentru societatide tip SRL-D;
  • Declaratia 205 ANAF pentru spatiul destinat ca sediu social;
  • Procura speciala (imputernicire) autentificata la notar, data de asociati sau de catre asociatul majoritar persoanei insarcinate sa depuna dosarul la sediul Oficiului Registrului Comertului – la notar.
  • NOTA:

    Dosarul completat (dosar tip plic) se depune la ghiseul de la ONRC, dupa achitatea tuturot taxelor ONRC, la care se adauga un timbru fiscal de 4 lei.

    Teoretic, în a 3-a zi, daca nu sunt probleme în dosar, actele oficiale ale firmei ar trebui să fie gata, putând ridica de la Registrul Comerţului.

    Dupa ridicarea actelor de infiintare afirmei se procedeaza la realizarea primei stampile si achizitionarea formulare cu regim special obligatorii, necesare functionarii societatii.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    contract de prestari servicii  |  inventar mijloace fixe  |  inventarierea patrimoniului  |  Accidente de munca  |  Acordul de asociere  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Actul constitutiv al societatii  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Aporturi capital social  |  Asigurari accidente  |  Asigurari de accidente  |  Asigurari generale  |  Asigurari medicale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta legala  |  Asistenta manageriala  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Asociere in participatiune  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Autorizatii functionare  |  Boli profesionale  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Carte funciara  |  Carti sanatate  |  Cenzor contabil  |  Certificate constatatoare  |  Cesiuni firme  |  Circuitul documentelor  |  Codul fiscal  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta domeniul vamal  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contract leasing  |  Control personal  |  Cote de impozitare  |  Declaratia rol fiscal  |  Departament informatic  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea documentatiilor   |  Detectiv verificare personal  |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Drept financiar   |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Evaluari daune  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta pontaje  |  Evidenta stocurilor  |  Extras de banca in lei  |  Extras de carte funciara   |  Facilitati copii   |  Fiecare proprietate in parte  |  Firma contabilitate  |  Firme infiintare  |  Foi varsamant  |  Functionarii societatii comerciale  |  Furnizori de servicii   |  Identitate firma  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Infiintare asociatie  |  Infiintare carte funciara  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea personalului  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Legislatia in vigoare  |  Lucrari si servicii  |  Micsorarea fiscalitatii  |  Mijloace fixe  |  Modificari societati comerciale  |  Munca si asigurari sociale   |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea avizelor de functionare  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Oficiului registrului comertului  |  Oportunitatea inceperii unei afaceri  |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Patrimoniului societatii   |  Persoana juridica   |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Rapoarte financiar contabile  |  Raportari contabile  |  Redactare actiuni  |  Redactare societati comerciale  |  Refacere contabilitate  |  Registrul comertului  |  Reglementarile internationale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salarizare personal  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii complete monitorizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii salarizare  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Societate de consultanta  |  Societati infiintari  |  Solutii domeniul it  |  Specimen semnatura  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Timbru fiscal  |  Tinute de zi   |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.