Tarifele pentru serviciile de contabilitate se calculeaza in functie de specificul si volumul activitatii dvs, pentru a solicita o oferta de pret va rugam sa ne transmiteti pe mail urmatoarele informatii: - Obiectul de activitate al firmei dvs.
- Informatii despre vectorul fiscal (platitoare sau nu de TVA, impozit pe profit sau venit, alte impozite decat cele pentru salarii)
- Numarul de angajati
- Volumul activitatii in cele mai active luni
- Cifra de afaceri
Tarifele calculate in urma acestui demers au caracter orientativ, tariful final va fi stabilit in urma intalnirii cu dumneavoastra. Exemple de calcul al tarifului serviciilor de contabilitate : Salarizare - 1-5 angajati - 100 ron plus 20 ron pentru fiecare angajat in plus. - Intocmirea Statului de salarii (pe baza pontajului furnizat de client) - Intocmirea oricaror declaratii obligatorii pentru firmele cu angajati (112, declaratia pentru concedii medicale, etc) - Intocmirea de adeverinte de sanatate pentru salariati - Intocmirea de adeverinte pentru obtinerea de credite bancare - Evidenta si calculul concediilor de odihna, medicale, fara plata, etc. Declaratii - 10 ron/declaratie ( oferta este pentru cei care doresc doar depunerea declaratiilor online, fara evidenta contabila) 100 – lunar/trimestrial 112 - lunar 300 - lunar/trimestrial 390 - lunar (ocazional) 394 - lunar 392/094 - anual 101 - anual 010 - ocazional Evidenta contabila sintetica (fara evidenta analitica a stocurilor) - de la 200 ron - Jurnal de Vanzari (evidenta clientilor) - Jurnal de Cumparari (evidenta furnizorilor) - Registru de casa (evidenta incasarilor/platilor cash) - Registrul de Banca (evidenta incasarilor/platilor prin banca) - Registrul Jurnal (evidenta tuturor operatiunilor desfasurate intr-o luna) - Cartea Mare - Registrul Imobilizarilor ( evidenta mijloacelor fixe si calculul amortizarii) - Calculul impozitelor si a TVA datorate * descarcarea de gestiune in cazul vanzarilor de marfuri pentru clientii care opteaza pentru pachetul fara evidenta analitica a stocurilor este furnizata lunar de client. Evidenta contabila sintetica si analitica (completa) - de la 300 ron - Jurnal de Vanzari (evidenta clientilor) - Jurnal de Cumparari (evidenta furnizorilor) - Registru de Casa (evidenta incasarilor/platilor cash) - Registrul de Banca (evidenta incasarilor/platilor prin banca) - Registrul Jurnal (evidenta tuturor operatiunilor desfasurate intr-o luna) - Situatia analitica cantitativ-valorica a stocurilor (evidenta intrarilor de marfuri, iesirilor, adaosului comercial, stocul final la costul de intrare sau de vanzare, etc) - Cartea Mare - Registrul Imobilizarilor ( evidenta mijloacelor fixe si calculul amortizarii) - Calculul impozitelor si a TVA datorate Intocmirea si certificarea Bilantului contabil : Onorariul pentru intocmirea situatiei conturilor si elaborarea situatiilor financiare se stabileste in functie de cifra de afaceri - 150- 350 lei; - declaratie 101 : 100 - 150 lei; Pentru clientii care opteaza pentru pachetul complet de servicii contabile intocmirea Situatiilor financiare semestriale si anuale (Bilant, CPP, anexe) este gratuita ! Lucrarile de Inventariere a patrimoniului la 31 decembrie - de la 100 ron - asistenta la intocmirea dosarului de inventariere - organizarea reconcilierii conturilor cu clientii si furnizorii - Intocmirea Registrului Inventar Contabilitatea de gestiune - de la 400 ron /lucrare Utila firmelor cu activitate de productie pentru : - calculatia costurilor produselor finite, - calculul pragului de rentabilitate, - analiza cheltuielilor directe (de productie efective) si indirecte (cheltuieli generale de administratie care se regasesc firesc in costul produsului), - analiza cheltuielilor fixe si variabile in vederea optimizarii costurilor, etc. * pretul se calculeaza in functie de numarul si complexitatea produselor fabricate . Nu face obiectul prezentei oferte tinerea evidentei contabile primare, dar putem discuta si acest aspect in cazul in care se dorerste. Preturile de mai sus sunt preturile de pornire de la care negociem in functie de necesitatile si volumul activitatii dvs. |