PFA IONITA CATALIN Afisari: 74
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 42
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Aurora , nr. 7, Brasov, judetul Brasov
-------------------------
Phone: Telefon
  0723742710
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contacata.ro
  site: www.contacata.ro

 
TARIFE SRL  
Detalii  

Tarifele pentru serviciile de contabilitate se calculeaza in functie de specificul si volumul activitatii dvs, pentru a solicita o oferta de pret va rugam sa ne transmiteti pe mail urmatoarele informatii:

  • Obiectul de activitate al firmei dvs.
  • Informatii despre vectorul fiscal (platitoare sau nu de TVA, impozit pe profit sau venit, alte impozite decat cele pentru salarii)
  • Numarul de angajati
  • Volumul activitatii in cele mai active luni
  • Cifra de afaceri

Tarifele calculate in urma acestui demers au caracter orientativ, tariful final va fi stabilit in urma intalnirii cu dumneavoastra.

  Exemple de calcul al tarifului serviciilor de contabilitate :

  Salarizare - 1-5 angajati - 100 ron plus 20 ron pentru fiecare angajat in plus.

        - Intocmirea Statului de salarii (pe baza pontajului furnizat de client)

        - Intocmirea oricaror declaratii obligatorii pentru firmele cu angajati (112, declaratia pentru concedii medicale, etc)

        - Intocmirea de adeverinte de sanatate pentru salariati

        - Intocmirea de adeverinte pentru obtinerea de credite bancare

        - Evidenta si calculul concediilor de odihna, medicale, fara plata, etc.

 Declaratii - 10 ron/declaratie ( oferta este  pentru cei care doresc doar depunerea declaratiilor online, fara evidenta contabila)

        100 – lunar/trimestrial

        112 - lunar

        300 - lunar/trimestrial

        390 - lunar (ocazional)

        394 - lunar

        392/094 - anual

        101 - anual

        010 - ocazional

 Evidenta contabila sintetica (fara evidenta analitica a stocurilor) - de la 200 ron

        -  Jurnal de Vanzari (evidenta clientilor)

        -  Jurnal de Cumparari (evidenta furnizorilor)

        -  Registru de casa (evidenta incasarilor/platilor cash)

        -  Registrul de Banca (evidenta incasarilor/platilor prin banca)

        -  Registrul Jurnal (evidenta tuturor operatiunilor desfasurate intr-o luna)

        -  Cartea Mare

        -  Registrul Imobilizarilor ( evidenta mijloacelor fixe si calculul amortizarii)

        -  Calculul impozitelor si a TVA datorate

* descarcarea de gestiune in cazul vanzarilor de marfuri pentru clientii care opteaza pentru pachetul fara  evidenta analitica a stocurilor este furnizata lunar de client.

 Evidenta contabila sintetica si analitica (completa) - de la 300 ron

        -  Jurnal de Vanzari (evidenta clientilor)

        -  Jurnal de Cumparari (evidenta furnizorilor)

        -  Registru de Casa (evidenta incasarilor/platilor cash)

        -  Registrul de Banca (evidenta incasarilor/platilor prin banca)

        -  Registrul Jurnal (evidenta tuturor operatiunilor desfasurate intr-o luna)

        -  Situatia analitica cantitativ-valorica a stocurilor (evidenta intrarilor de marfuri, iesirilor, adaosului comercial, stocul final la costul de intrare sau de vanzare, etc)

        -  Cartea Mare

        -  Registrul Imobilizarilor ( evidenta mijloacelor fixe si calculul amortizarii)

        -  Calculul impozitelor si a TVA datorate

 Intocmirea si certificarea Bilantului contabil :

        Onorariul pentru intocmirea situatiei conturilor si elaborarea situatiilor financiare se stabileste in functie de  cifra de afaceri

        -  150- 350 lei;

        - declaratie 101 : 100 - 150 lei;

        Pentru clientii care opteaza pentru pachetul complet de servicii contabile intocmirea Situatiilor financiare   semestriale si anuale (Bilant, CPP, anexe) este gratuita !

 Lucrarile de Inventariere a patrimoniului la 31 decembrie - de la 100 ron

        -  asistenta la intocmirea dosarului de inventariere

        -  organizarea reconcilierii conturilor cu clientii si furnizorii

        -  Intocmirea Registrului Inventar

 Contabilitatea de gestiune - de la 400 ron /lucrare

        Utila firmelor cu activitate de productie pentru :

        -  calculatia costurilor produselor finite,

        -  calculul pragului de rentabilitate,

        -  analiza cheltuielilor directe (de productie efective) si indirecte (cheltuieli generale de administratie care se regasesc firesc in costul produsului),

        -  analiza cheltuielilor fixe si variabile in vederea optimizarii costurilor, etc.

        * pretul se calculeaza in functie de numarul si complexitatea produselor fabricate .

 Nu face obiectul prezentei oferte tinerea evidentei contabile primare, dar putem discuta si acest aspect in cazul in care se dorerste.

Preturile de mai sus sunt preturile de pornire de la care negociem in functie de necesitatile si volumul activitatii dvs.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  Accidente de munca  |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Analiza costurilor productie  |  Asigurari accidente  |  Asigurari de accidente  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Boli profesionale  |  Cabinete avocatura  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul costurilor de productie  |  Carti sanatate  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea produselor  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificate constatatoare  |  Cifra de afaceri   |  Codul fiscal  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta privind salarizarea  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea imobilizarilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Costurilor de productie  |  Declaratii conturi  |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta pontaje  |  Evidenta pontajului  |  Evidenta stocurilor  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Fise fiscale  |  Foi varsamant  |  Furnizori de servicii   |  Furnizorii de servicii medicale  |  Gestiune declaratii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspector resurse umane  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intreprinderi familiale  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Lista banci  |  Lucrari si servicii  |  Mijloace fixe  |  Modificare fisierelor   |  Modificarea contractelor de munca  |  Munca si asigurari sociale   |  Note contabile  |  Note plata  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Onorariul firmei  |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Pret final cu tva   |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Registru de casa  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Semnatura electronica  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii stomatologice  |  Sistem conturi  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Vacante individuale  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.