PFA IONITA CATALIN Afisari: 75
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 43
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Aurora , nr. 7, Brasov, judetul Brasov
-------------------------
Phone: Telefon
  0723742710
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contacata.ro
  site: www.contacata.ro

 
Contabilitate pfa  
Detalii  

Contabilitate pfa inseamna evidenta contabila in partida simpla. Evidenta contabila in partida simpla, aplicata pentru PFA-uri si II-uri, se deosebeste de evidenta contabila in partida dubla prin faptul ca nu se foloseste planul de conturi. Conturile sunt inlocuite de “tipurile de operatiuni”.

 Evidenta stocurilor, mijloacelor fixe, datoriilor si creantelor se tine la fel ca in cazul firmelor.

Impozitul pe venit se calculeaza aplicand procentul in vigoare (16%) la diferenta dintre incasari si plati. Cheltuielile (platile) scazute din incasari trebuie sa respecte regulile de deductibilitate prevazute de codul fiscal.

 Daca la calculul impozitului avem in vedere sumele incasate efectiv si platite efectiv, in cazul TVA-ului, PFA-urile si II-urile respecta aceleasi reguli fiscale ca si firmele: tva-ul este colectat pe masura emiterii facturilor si dedus pe masura primirii facturilor.

 In ceea ce priveste declaratiile fiscale, pe langa declaratiile specifice contabilitatii in partida simpla, PFA-urile si II-urile trebuie sa intocmeasca si sa transmita in termenele legale declaratiile specifice neplatitorilor de tva sau platitorilor de tva, dupa caz.

 PFA Ionita D-tru Catalin ofera servicii de contabilitate pfa la preturi accesibile. Practicam tarife contabilitate care variaza in functie de numarul de documente, obiectul de activitate si raportarile solicitate.

 Alaturi de serviciile de contabilitate pfa,  oferim clientilor sai consultanta contabila si consultanta fiscala gratuita.

Pfa-urile si intreprinderile individuale pot avea salariati. Prestam servicii complete de salarizare si inspector resurse umane.

 Contabilitate pfa sau ii – in sistem real:

  • registru jurnal de incasari si plati;
  • registrul inventar;
  • jurnale de vanzari si jurnale de cumparari (atat pentru platitorii de tva, cat si pentru neplatitori);
  • fise de operatiuni;
  • fise clienti si furnizori;
  • evidenta obiectelor de inventar, mijloacelor fixe si inregistrarea cheltuielilor cu amortizarea;
  • evidenta stocurilor (pentru PFA sau II cu obiect de activitate comert sau productie);
  • situatie impozit;
  • intocmire declaratii catre administratia financiara si, la cerere, transmiterea acestora pe cale electronica (detinem semnatura electronica)

Contabilitate pfa – norma de venit:

  • registrul inventar;
  • jurnale de vanzari si jurnale de cumparari (atat pentru platitorii de tva, cat si pentru neplatitori);
  • fise de operatiuni;
  • fise clienti si furnizori;
  • evidenta obiectelor de inventar, mijloacelor fixe si inregistrarea cheltuielilor cu amortizarea;
  • evidenta stocurilor (pentru PFA sau II cu obiect de activitate comert sau productie);
  • intocmire declaratii catre administratia financiara si, la cerere, transmiterea acestora pe cale electronica (detinem semnatura electronica).

 

TARIFE CONTABILITATE | PRETURI CONTABILITATE :

 

 Clientii nostri – firme din Brasov, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale – beneficiaza de tarif contabilitate avantajos. Tariful pentru serviciile de contabilitate se negociaza cu fiecare client in parte, in functie de necesitatile activitatii sale.

 

TARIFE CONTABILITATE PFA

Tarife pentru contabilitate in partida simpla (contabilitate pfa, contabilitate ii): pornim de la 70 lei. Tariful variaza in functie de numarul de documente, domeniul de activitate, numarul de salariati.

 

 

Preturile de mai sus sunt preturile de pornire de la care negociem in functie de necesitatile si volumul activitatii dvs.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  Accidente de munca  |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Analiza costurilor productie  |  Asigurari accidente  |  Asigurari de accidente  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Boli profesionale  |  Cabinete avocatura  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul costurilor de productie  |  Carti sanatate  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea produselor  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificate constatatoare  |  Cifra de afaceri   |  Codul fiscal  |  Concedii medicale  |  Concedii medicale si adeverinte medicale  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta privind salarizarea  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea imobilizarilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Costurilor de productie  |  Declaratii conturi  |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta pontaje  |  Evidenta pontajului  |  Evidenta stocurilor  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Fise fiscale  |  Foi varsamant  |  Furnizori de servicii   |  Furnizorii de servicii medicale  |  Gestiune declaratii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspector resurse umane  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intreprinderi familiale  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Lista banci  |  Lucrari si servicii  |  Mijloace fixe  |  Modificare fisierelor   |  Modificarea contractelor de munca  |  Munca si asigurari sociale   |  Note contabile  |  Note plata  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Onorariul firmei  |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Pret final cu tva   |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Registru de casa  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Semnatura electronica  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii stomatologice  |  Sistem conturi  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Vacante individuale  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.