TOPSTUDY Afisari: 47
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 15
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Gheorghe Polizu, nr. 4, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0727372741
-------------------------
Web: Internet
  email: office@topstudy.ro
  site: www.topstudy.ro

 
Curs expert achizitii publice Pret: 1.100,00 RON
Detalii  

Denumirea ocupatiei: Expert achizitii publice

Domeniul: Administratie si servicii publice

Tipul programului - perfectionare 

Cod COR: 242101

Numar total de ore: 40

Numar de ore de teorie : 25

Numar de ore de practica : 15 

CertificareIn urma absolvirii cursului, participantii vor primi un certificat de absolvire eliberat prin Autoritatea Nationala pentru Calificari si recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei Nationale, impreuna cu supliment descriptiv care atesta competentele necesare practicarii meseriei de Expert achizitii publice.

Competente profesionale dobandite in urma absolvirii cursului:1. Comunicarea interpersonala:      · Stabilirea relaţiile de comunicare cu factorii implicaţi utilizând mijloace si metode adecvate;      · Utilizarea unui limbaj de specialitate adecvat situaţiei;      · Exprimarea clara, concisa si la obiect a informaţiilor  astfel incât comunicarea sa fie eficienta;      · Analizarea si selectarea cu Discernamânt a informaţiilor primite pentru a se asigura acurateţea si relevanţa acestora;      · Transmiterea cu operativitate a informaţiilor;      · Argumentarea cu politeţe a punctelor de vedere divergente;      · Respectarea prevederilor legale in susţinerea punctelor de vedere proprii;      · Orientarea cu politeţe a discuţiilor in sensul concentrarii pe subiectul de interes. 2. Perfecţionarea pregatirii profesionale:      · Identificarea cu realism a necesitaţile proprii de perfecţionare pe baza autoevaluarii obiective, in corelaţie cu nivelul propriu de pregatire si obiectivele personale;      · Stabilirea modalitaţilor de instruire in funcţie de necesitaţile proprii de perfecţionare si de posibilitaţile existente;      · Asigurarea unei eficienţe maxime a pregatirii;      · Desfasurarea in mod continuu si cu responsabilitate a autoinstruirii utilizând sursele de informaţie disponibile;      · Participarea in mod activ la forme de perfecţionare /specializare pentru insusirea optima a cunostinţelor necesare;      · Participarea la diferite forme de perfecţionare/specializare in corelaţie atât cu noutaţile relevante pentru activitatea desfasurata cât si cu practica in domeniu.3. Coordonarea muncii in echipa:      · Identificarea rolurilor in funcţie de sarcina specifica ce este realizata de echipa;      · Stabilirea de comun acord a atribuţiilor specifice fiecarui membru al echipei in funcţie de sarcina indicata de seful direct;      · Discutarea si agrearea in comun a propunerilor de imbunataţire a activitaţii echipei.4. Utilizarea calculatorului:     · Introduce date in calculator;     · Prelucreaza informaţiile;     · Redacteaza /tipareste documente specific;     · Transmite /recepţioneaza informaţii.5. Negocierea in cadrul procedurilor de atribuire:     · Insusirea corespunzatoare a principiilor care stau la baza negocierii contractelor de achiziţie publica;     · Insusirea tehnicilor si mecanismelor de negociere in vederea obţinerii unor avantaje de natura tehnica, economica si juridica pentru autoritatea contractanta;     · Participarea expertului in calitate de membru sau presedinte al comisiei la derularea negocierilor;     · Desfasurarea negocierilor/dialogului cu fiecare ofertant in mod separat si in condiţii de imparţialitate;     · Sesizarea si raportarea catre autoritatea contractanta a situaţiilor de incompatibilitate sau conflict de interese din timpul negocierilor;      · Purtarea negocierilor pâna la identificarea soluţiilor de natura tehnica , economica sau juridica, apte sa raspunda cerinţelor autoritaţii contractante. 6. Elaborarea documentelor de specialitate:    · Colecteaza legislatia aplicabila;    · Selecteaza informatiile ce urmeaza a fi prezentate;    · Descrie activitatea analizata;    · Prezinta concluziile activitatii analizate;    · Asigura forma finala a documentului.7. Analizarea legislaţiei aplicabile specifice:    · Identificarea cu toate detaliile relevante a activitaţilor specifice si a necesarului de dezvoltare din instituţie;    · Colectarea in totalitate a informaţiilor referitoare la politica instituţiei privind investiţiile si achiziţiile de marfuri si/sau servicii;    · Identificarea cu focalizare pe domeniul achiziţiilor de marfuri si/sau servicii a informaţiilor extrase din strategia pe termen scurt si mediu;    · Analiza criteriilor ecologice ce se pot introduce in procedura de achizitii publice;    · Analizarea corecta a legislaţiei aplicabile in corelaţie cu domeniul de activitate al instituţiei si tipul activitaţii;    · Stabilirea in mod realist a etapelor de implementare in funcţie de tipul de activitate; Estimarea corecta a resurselor necesare implementarii legislaţiei. 8. Acordarea consultanţei de specialitate:    · Identifica nevoile de consultanţa de specialitate;    · Analizeaza solicitarile de consultanţa de specialitate;    · Elaboreaza baza documentara a consultanţei de specialitate;    · Ofera consultanţa la cererea compartimentelor.9. Planificarea achiziţiilor publice:   · Solicitarea si centralizarea”Referatelor de necesitate” privind achiziţiile de la departamentele instituţiei in vederea fundamentarii investiţiei;   · Stabilirea prioritaţile achiziţiilor pe baza ordinii necesitaţilor autoritaţii contractante;   · Alegerea procedurii de atribuire a contractului de achiziţie in funţie de specificul acesteia si de dispoziţiile legale aferente;   · Analizarea corecta a capacitataţii operatorilor economici ce activeaza pe piaţa produselor / lucrarilor /serviciilor pe baza informaţiilor obţinute de la acestia;   · Intocmirea programului anual de achiziţii publice pe baza tuturor contractelor pe care autoritatea contractanta intenţioneaza sa le atribuie pe parcursul anului;  10. Derularea procedurilor de atribuire:   · Transmite spre publicare anunturile/ invitatiile de participare;   ·  Intocmeste documentatia de atribuire;   ·  Participa la derularea procedurilor de atribuire.11. Finalizarea procedurilor de atribuire:   · Participa la lucrarile comisiei de evaluare a ofertelor/ comisiei de negociere sau juriului;   · Propune atribuirea contractului/ acordului cadru sau anularea procedurii;   · Intocmește dosarul achizitiei publice;   · Incheie contractul de achizitie publica;   · Evitarea conflictului de interese

 

TAXA DE PARTICIPARE LA CURSUL EXPERT ACHIZITII PUBLICE : 1100 RON

SC TOPSTUDY SRL fiind Furnizor Autorizat de Formare profesionala, desfasoara activitati scutite de plata TVA, asadar nici nu percepe taxa pe valoare adaugata.

Taxa de participare include:

     · Livrarea cursului;     · Suportul de curs in format electronic;     · Toate materialele necesare aplicatiilor practice;     · Taxa de examinare;     · Taxa de eliberare diploma;     · Certificatul de absolvire acreditat de catre ANC ( CNFPA ) si suplimentul descriptiv care atesta competentele necesare practicarii meseriei de Expert achizitii publice;     · Pauzele de cafea

Oferim discounturi dupa cum urmeaza:     · In cazul grupurilor de 2 persoane - fiecare participant are 5% reducere;     · In cazul grupurilor de 3 persoane - fiecare participant are 10% reducere;     · In cazul grupurilor de 4 persoane - fiecare participant are 15% reducere;     · In cazul grupurilor de 5 sau mai multe persoane, va rugam sa ne contactati pentru oferta.     · Daca exista o oferta activa, clientul va alege varianta mai avantajoasa pentru el;     · Reducerile nu se cumuleaza.

 Modalitati de plata: In contul SC TOPSTUDY SRL de la Banca Transilvania:RO11BTRLRONCRT0256126601

sau in numerar la sediul nostru.

 Unde se tine cursul?

Cursurile si examinarile centrului Topstudy au loc in sala de conferinta Grivita a hotelului Euro Hotels Gara de Nord din Strada Gh. Polizu, numarul 4, sector 1, Bucuresti .

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Achizitii publice  |  Activitati de certificare  |  Activitati practice  |  Analiza piata  |  Anularea contractului  |  Asigurarea consultantei de specialitate  |  Baza de tratament  |  Certificare mediu  |  Certificat calitate  |  Certificat mediu  |  Cod electronic  |  Colectarea de date   |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta legislatia muncii  |  Control financiar curs  |  Cresterea copiilor  |  Cresterea copilului  |  Cresterea eficientei  |  Curs expert achizitii publice  |  Curs interactiv  |  Cursuri autorizate   |  Cursuri comunicare  |  Cursuri control financiar  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri formator  |  Cursuri legislatia muncii   |  Cursuri management  |  Cursuri management calitate  |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management financiar  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri managementul calitatii  |  Cursuri manager proiect  |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Cursuri specializare  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare profesionala  |  Diploma absolvire   |  Discounturi   |  Educatie societate  |  Evaluare a muncii  |  Formare profesionala  |  Format electronic   |  Imbunatatirea comunicarii   |  Informatii utile  |  Jocuri educative  |  Legislatia aplicabila  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Management al calitatii  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management comunicare cursuri  |  Management financiar  |  Management financiar cursuri  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii cursuri  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Manager de proiect  |  Medici familie sector 1  |  Ministerul muncii familiei protectiei sociale  |  Nastere pregatire  |  Natura juridica  |  Negociere cursuri  |  Negocierii   |  Nivelul de formare  |  Notiuni introductive  |  Planul control  |  Pregatire juridica   |  Procedura de achizitie publica   |  Proiect management  |  Rezolvarea problemelor   |  Sala jocuri  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii ecologice  |  Sex sugar  |  Sistem certificat de management al calitatii  |  Solutii domeniul it  |  Strategii comunicare  |  Tehnica schultz  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de vanzari  |  Tehnici relaxare  |  Training comunicare  |  Training vanzari  |  Urmarire persoane  |  Valoare optima   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.