Progresiv Accounting Afisari: 74
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 38
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Orastiei, nr. 32, Cluj Napoca, judetul Cluj
-------------------------
Phone: Telefon
  0740145944; 0765590607; 0264591455
-------------------------
Web: Internet
  email: office@progresiv-acc.ro
  site: www.progresiv-acc.ro

 
Servicii Cenzorat  
Detalii  

Va stam la dispozitie pentru activitati de cenzorat necesare societatilor comerciale si organizatiilor non-profit (asociatii de proprietari, asociatii si fundatii).

Activitatea de cenzorat se face cu respectarea Standardului profesional nr. 23 elaborat de CECCAR precum si a prevederilor Legii 31/1990 privind societatile comerciale, cu completarile si modificarile ulterioare.

In cadrul societatilor comerciale atributiile cenzorilor sunt in principal urmatoarele:

  • de a supraveghea gestiunea societatii;
  • de a verifica bilantul contabil si contul de profit si pierderi;
  • de a verifica daca registrele sunt tinute regulat si daca evaluarea patrimoniului s-a facut potrivit legii;
  • de a convoca adunarea generala, atunci cand nu a fost convocata de administrator;
  • de a aduce la cunostinta administratorilor sau adunarii generale neregulile din activitatea societatii;
  • de a participa la adunarile generale ale actionarilor, fara a avea drept de vot;
  • de a veghea ca dispozitiile legii sa fie respectate;
 

In cadrul organizatiilor non-profit (asociatii de proprietari, asociatii si fundatii), atributiile cenzorilor sunt in principal urmatoarele:

  • de a verifica legalitatea actelor si documentelor, a hotararilor, deciziilor, regulilor si regulamentelor;
  • de a verifica executia bugetului de venituri si cheltuieli;
  • de a verifica gestiunea financiar-contabila;
  • cel putin o data pe an, intocmesc si prezinta adunarii generale rapoarte asupra activitatii sale si asupra gestiunii asociatiei de proprietari, propunand masuri;
 

Cenzorul sau cenzorii alesi ai asociatiei de proprietari pot fi remunerati pe baza unui contract de mandat, conform hotararii adunarii generale a proprietarilor, la data adoptarii bugetului anual de venituri si cheltuieli.

Pentru neindeplinirea atributiilor ce le revin, cenzorul sau cenzorii asociatiei de proprietari raspund personal sau in solidar, in fata legii si a proprietarilor, pentru daunele si prejudiciile cauzate proprietarilor in mod deliberat.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati de cenzorat  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Asigurari angajati  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta manageriala  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Calculul amortizarii  |  Calculul costurilor de productie  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Capital social  |  Certificarea produselor  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificate constatatoare  |  Certificate inmatriculare  |  Cesiuni firme  |  Codul procedura civila  |  Consultanta calitate  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta leasing  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte de baza  |  Contractele colective de munca  |  Contractele de munca  |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Costurilor de productie  |  Credite factoring  |  Cunostinte de baza   |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Drept financiar   |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evaluari daune  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta pontaje  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila amiabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertizele contabile  |  Foi varsamant  |  Furnizori de servicii   |  Infiintari societati  |  Informatii clienti  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Inregistrarii unei organizatii   |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instruirea salariatilor  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii penale  |  Majorare/reducere capital social  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management general  |  Metode analiza financiara  |  Modificari societati comerciale  |  Munca si asigurari sociale   |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Obtinerea de finantari  |  Oficiul registrului comertului  |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Patrimoniului societatii   |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Proba in justitie  |  Proiectarea sistemului de management   |  Radieri societati  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Refacere contabilitate  |  Rezolvarea litigiilor  |  Salarizare personal  |  Segment de activitate  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii salarizare  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societati infiintari  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Standardele romanesti  |  Strategii marketing  |  Tehnici motivare angajati  |  Tinute de zi   |  Tranzactii comerciale  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.