Zns Consulting & Development consultanta, contabilitate Bucuresti Afisari: 177
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 116
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Giulesti, Nr.115, Bl. 1, Sc. B ,et 2, Ap 43,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212201778; 0723672917
-------------------------
Web: Internet
  email: officezns@yahoo.ro; zanescu1@yahoo.com
  site: www.znsconsulting.ro

 
Contabilitate financiara si conexe  
Detalii  

Nu putem fi pe deplin satisfacuti decat in momentul in care primim aprecierile clientilor nostri. De aceea suntem intotdeauna aprope de acestia oferindu-le incredere prin profesionalism, prin gasirea unor solutii optime si in concordanta cu legislatia in vigoare. Seriozitatea, promptitudinea, inalta calitate a serviciilor, perseverenta si confidentialitatea informatiilor gestionate sunt doar cateva principii dupa care ne ghidam in activitatea noastra.

Echipa noasta este formata din profesionisti cu o vasta experinta in domniul financiar – contabil si de aceea va putem oferi o viziune de ansamblu asupra afaceii dvs., adaptandu-ne nevoilor specifice ale fiecaruia in ceea ce priveste:

  • Planificarea, organizarea si conducerea evidentei contabile analitice a societatii;
  • Planificarea, organizarea si conducerea evidentei contabile analitice a proiectelor finantate din fonduri europene, distinct, pe fiecare proiect si sursa de finantare, potrivit contractelor de finantare incheiate;
  • Inregistrarea operatiunilor de capital;
  • Evidenta si inregistarea imobilizarilor corporale si necorporale;
  • Calculul amortizarii, intocmirea si urmarirea planului de amortizare, a fisei mijlocului fix si a registrului mijloacelor fixe;
  • Inregistrarea modernizarilor/reealuarilor/suspedarilor/casarilor mijloacelor fixe;
  • Evidentierea analitica a furnizorilor si clientilor, in lei si valuta;
  • Inregistrarea cronologica a articolelor contabile in registrul de casa si jurnalul de dconturi pe baza documentelor justificative, in lei si valuta;
  • Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor bancare in lei si valuta;
  • Inregistrarea in contabilitate a statelor de plata;
  • Inregistrarea in contabilitate a veniturilor si cheltuielilor societatii;
  • Intocmirea notelor contabile diverse;
  • Contabilizarea si urmarirea cheltuielilor si veniturilor inregistrate in avans;
  • Calculul impozitului pe venit sau profit, in functie de vectorul fiscal;
  • Calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor prividn impozitul pe dividende
  • Intocmirea si verificarea balantei contabile;
  • Intocmirea registrelor obligatorii: registrul jurnal, registrul inventar, registrul de evidenta fiscala, Cartea Mare;
  • Intocmirea si depunerea in termenele legale a declaratiilor privind taxele si impozitele ( D300, D390, D394, D100, D101, D112, D205, D010, etc)
  • Intocmirea si certificarea de catre un expert contabil a bilanturilor semestriale si a situatiilor financiare anuale;
  • Intocmirea si certificarea de catre un expert contabil a bilanturilor de lichidare;
  • Participarea, la solicitarea clientilor, la inventarierea patrimoniului la sfarsit de an;
  • Intocmirea Manualului de politici contabile – obligatoriu conform legii;
  • Elaborarea, in functie de necesitatile clientului, a Manualului de proceduri interne – obligatoriu conform legii;
  • Elaborarea, in functie de necesitatile clientului, a Procedurilor interne pentru evidenta contabila a proiectelor finantate din fonduri europene – obligatorii conform legii;
  • Obtinere certificate de atestate fiscala;
  • Asistare la controalele fiscale efectuate de organele de stat.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
implementare proiecte consultanta  |  infiintari puncte de lucru   |  inventarierea patrimoniului  |  Achizitii publice  |  Acte aditionale  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati publicitate  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte pentru salariati  |  Audit financiar  |  Baza de impozitare  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Cash management  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Cheltuieli cu personalul  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea informatiilor   |  Consultanta calitate  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta executie  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta fonduri nerambursabile  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta proiect   |  Consultanta proiecte finantare europeana   |  Consultanta web  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Control fiscal  |  Cursuri audit  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri gestiune  |  Cursuri management financiar  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri manager proiect  |  Cursuri web  |  Curtea conturi standarde audit  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii cont  |  Declaratii venit  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Detectiv verificare personal  |  Domeniul juridic  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Echipa de profesionisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Executarea contractelor de munca  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Fiselor de post   |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Formare profesionala  |  Format electronic   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetari contracte munca  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari societati  |  Inmatriculari societati  |  Inregistrarea cronologica a articolelor contabile  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari contabile  |  Inspector resurse umane  |  Instruirea personalului  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire documente impozitare  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilanturilor anuale  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intreprinderi familiale  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management financiar cursuri  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management strategic  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Manager de proiect  |  Modificari functii  |  Monitorizare publicitate  |  Note de lichidare  |  Note lichidare  |  Note plata  |  Obligatiile salariale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea administrativa  |  Pachet servicii  |  Patrimoniului societatii   |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Pontaj electronic  |  Proceduri achizitii publice  |  Proiect management  |  Proiecte europene  |  Publicitate web  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte progres  |  Raport expertiza  |  Raportari contabile  |  Refacere contabilitate  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reprezentare control  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii part time  |  Servicii salarizare  |  Servicii web  |  Sfaturi utile   |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societati infiintari  |  Societatile mici si mijlocii   |  Solutii finantare  |  Vacante individuale  |  Verificare personal  |  Verificarea angajatilor  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.