Zeus Service Bucuresti - Case de marcat fiscale Afisari: 1886
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Case de marcat Vizitatori: 818
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Orsova, Nr. 7, Bl. D3, Sc.2,sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0724539206; 0214305315; 0733554555
-------------------------
Web: Internet
  email: service@zeusservice.ro; office@zeusservice.ro
  site: www.zeusservice.ro

 
Solutii fiscale moderne  
Detalii  

Activitatiile comerciale moderne folosesc aparatura specifica si instrumente software dedicate pentru eficientizarea vanzarii si gestionarii produselor.

Va putem oferi diverse Solutii fiscale pentru diverse tipuri de activitati.

Oricare ar fi insa activitatea desfasurata, la configurarea unui sistem fiscal vom tine seama de cateva elemente importante.

- Tipul de activitate; magazin alimentar, magazin general, restaurant, fast food, centru Spa, service auto, etc. deoarece fiecare activitate are un anumit specific.

- Volumul de clienti zilnic deoarece casa de marcat se alege in functie de numarul de bonuri fiscale emise.

- Sunt necesare mai multe puncte de vanzare?

... si alte informatii care pot fi utile pentru a putea configura corect solutia fiscala.

Nu trebuie sa uitam de bugetul alocat.

O solutie fiscala nu este GRATUITA si in anumite cazuri poate reprezenta o investitie serioasa.

In toate cazurile insa aduce beneficii atat pentru clienti si pentru proprietarul afacerii.

 

In general sistemul va cuprinde elementele urmatoare:

1- Aparatura hardware necesara : calculatoare , imprimante, monitoare cu sau fara Touchscreen, cititoare coduri de bare , etc...

2- Solutia software aleasa : numai vanzare, vanzare si gestiune, mai multe puncte de vanzare locale sau retea de magazine, etc...

3- Costuri initiale pt. servicii de instalare, configurare, instruire personal, introducere date initiale, etc

4- Costuri de mentenanta lunara si aici este vorba despre diversele intrebari care vor avea nevoie de un raspuns de la personal calificat, este vorba de intretinerea sistemului pentru a putea functiona corect, in general rezolvarea operativa a situatiilor aparute.

Sunati la tel: +40.733.932.633 pentru intrebari legate de sistemele fiscale. Vom face configurarea sistemului fiscal impreuna, exact pe nevoile dvs.

ULTIMELE NOUTATI

  • EXPERT
  • COMPACT
  • PERFECT

Casa de marcat Daisy eXpert SXAvizata conform noilor reglementari

 

Mobila sau fixa, compacta, perfecta pentru magazine mici si mijlocii  .

+READ MORE 

 

  

  

 

  

 

 

 

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  Acte firma  |  Activitati comerciale  |  Adaptor auto usb  |  Adaptor bluetooth  |  Adaptor bluetooth usb  |  Adaptor usb  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Alimentare online  |  Articole hartie  |  Asistenta fiscala  |  Case bani  |  Case de marcat fiscale reparatii  |  Case de marcat reparatii  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Cititoare coduri bare  |  Cod electronic  |  Codul fiscal  |  Configurare hardware  |  Configurare imprimante  |  Configurare monitoare  |  Configurare sistem  |  Configurare software  |  Contract tip abonament   |  Costuri mentenanta  |  Declaratie tip   |  Dispozitive de acces   |  Dispozitive salvare  |  Elemente retea  |  Facilitati fiscale  |  Factura fiscala  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Hartie imprimanta  |  Hartie imprimante termice  |  Implementare hardware  |  Implementare software  |  Imprimante coduri bare  |  Imprimante fiscale  |  Imprimante termice  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Infrumusetare auto  |  Inregistrare fiscala   |  Inscrieri case marcat  |  Instalare hardware  |  Instruirea personalului  |  Intrebari utile  |  Legislatie fiscala  |  Logo firma  |  Lungime rola  |  Masini marcat  |  Mediul de afaceri  |  Mentenanta calculatoare  |  Mentenanta service  |  Modul online  |  Module acces  |  Modulul de curs  |  Monitoare touchscreen  |  Nu are sediul social  |  Petreceri 8 martie  |  Procedura generala  |  Programe gestiune  |  Reparatii case  |  Rola hartie  |  Salvare a fisierelor  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Sediul social  |  Sertar bani  |  Service calculatoare  |  Service imprimante  |  Service monitoare  |  Service post garantie  |  Service retea  |  Servicii hardware  |  Servicii mentenanta  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii viza  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Sistem integrat erp  |  Sisteme conectare  |  Sisteme pos  |  Sistemul de gestiune  |  Soft gestiune  |  Software baza  |  Software fast food  |  Software instalare  |  Software service auto  |  Solutii dedicate  |  Solutii hardware  |  Solutii software  |  Tip cantar  |  Unitate interna  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.