| | 51. | Top Kids - Gradinita sector 5 |
| |
| Firma | | | Bucuresti | Afisari: 142 | |
| |
| Contact: | | Str. Sergent Gheorghe... | | 0214237723; 0737215703 ;... | |
| Gradinita cu program prelungit Top Kids este o institutie particulara de învatamânt prescolar autorizat de M.E., înfiintata în anul 2011. Procesul instructiv-educativ se desfasoara conform programei prevazute de M.E., folosind tehnici de predare moderne, interactive, materiale didactice performante si dotari la standarde internationale. Limba de predar... |
|
| | 52. | Ursuletul - Gradinita & After School Bucuresti |
| |
| Firma | | | Bucuresti | Afisari: 1955 | |
| |
| Contact: | | Str. Diaconu Coresi, Nr. 1,... | | 0765472054 | |
| URSULETUL este locul in care iubim si respectam fiecare copil în parte, întelegând ca fiecare are propriul ritm si nevoi unice. Ne dorim sa construim o comunitate în care parintii se simt implicati si informati, iar copiii se simt iubiti, sustinuti si apreciati. |
| | 53. | Veverita Jucausa - Gradinita sector 2 |
| |
| Firma | | | Bucuresti | Afisari: 103 | |
| |
| Contact: | | Str. Litovoi Voievod, Nr. 38,... | | 0726224859 | |
| Gradinita Veverita Jucausa este un proiect nascut din iubire pentru copii si lucrul cu acestia si din dorinta de a contribui la formarea unui drum in viata pentru cei mici. Suntem atenti la tot ceea ce priveste programul celor mici, ii supraveghem indeaproape si le punem la dispozitie materiale de lucru moderne intr-un spatiu potrivit. |
| | 54. | Zum Zum - Gradinita Bucuresti |
| |
| Firma | | | Bucuresti | Afisari: 692 | |
| |
| Contact: | | Str. Vespasian, Nr. 37,... | | 0745685556; 0740704922 | |
| Misiunea noastra este de a asigura un mediu sigur, sanatos emotional si educativ pentru copii, dar si foarte prietenos. Vom face acest lucru prin selectarea celor mai bune cadre didactice, care impreuna cu predarea abilitatilor esentiale de gradinita, vor duce la crearea unei experiente pozitive copiilor. Suntem de parere ca primii ani din viata sunt cei mai importanti in dezvoltarea pasiunii p... |