|   Software Management, Productie, Business Inteligence & ERPConcept unitar care are orientari distincte pe verticale de activitate:* panificatie, brutarie, cofetarie* carne si produse din carne* lapte si produse din lapte* inghetata     Obiectivul strategic al sistemului ERP, este de a maximiza performanta afacerii si de a controla procesele de business.ERP Sirius inglobeaza politici de preturi, comenzi catre furnizori si clienti, comenzi B2B, managementul receptiilor, managementul livrarilor, managementul transporturilor.     DESCRIEREA MODULUI  Politici de preturi clienti-acorduri: definirea listelor de preturi generale si a conditiilor de livrare (politica de discount) la nivel de gestiune, client, gestiune si client, grupa de produse, promotii.  Comenzi clienti: managementul comenzilor individuale sau al comenzilor pe rute. Un modul specializat COMENZI B2B, pentru managementul controlat al relatiei dintre clienti si furnizor. Controlul comenzilor pe baza de setare parametrica: valoare maxima comanda, pret de iesire conform acordurilor, documente de iesire conform comenzilor, prioritate livrare.  Gestiune: managementul INTRARILOR de la furnizori sau din productia proprie, managementul IESIRILOR catre clienti sau catre gestiunile proprii, reglarea stocurilor.  Necesar de livrat: stabileste necesarul de produse care trebuie asigurat pentru livrarea conform graficelor de livrare, corelat cu comenzile de livrare si cu stocurile de produse existente.  Livrare pe rute: management comenzi de la preluarea pe ruta pana la organizarea transportului.  Livrare directa: generare pe baza de comanda client sau gestiune proprie.  Organizare transport: pe rute, generare documente asociate rutei, packing list, monitorizare transport: masini, soferi, delegati. Operational: constituie transport prin asocierea de comenzi, livrari, iesiri, rute ale documentelor care se refera la marfa incarcata pe o masina, generare automata a unui centralizator de livrare.  Stocuri: urmarirea operativa a stocurilor.  Sistem de rapoarte: rapoarte asociate documentelor si rapoarte de analiza asociate intrarilor, iesirilor si trasporturilor.     CARACTERISTICI   - tehnologia utilizata: tehnologie web, baze de date ORACLE G11
  - ecranele de introducere documente sunt structurate in acelasi mod: 
 - zona de filtrare si selectie;
  - zona de afisare (browse) a documentelor existente;
  - zona de preluare a documentelor separata in zona de informatii generale;
  - pozitionare unitara a butoanelor de actionare pe toate paginile (aceeasi pozitie pentru aceeasi actiune);
  - ferestre modale pentru selectia informatiilor din cataloage;
  - optiunea de creare rapida, asociata tuturor ferestrelor de actualizare a documentelor, ofera o interfata simplificata, sugestiva si usor de operat.
      - drepturi de acces pentru utilizatori gestionabile de administatorul aplicatiei: citire, scriere, executie;
  - preluarea automata a informatiilor referitoare la utilizator si momentul actiunii;
  - sistem unitar de alerte si mesaje de eroare care asista utilizatorul.
         |