TPA Romania - Servicii de contabilitate Bucuresti Afisari: 151
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 73
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Iancu de Hunedoara, nr. 48, et. 2, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213100669
-------------------------
Web: Internet
  email: office@tpa-group.ro
  site: www.tpa-group.ro
  facebook: people/TPA-Romania/100039471852567/

 
Preturi de transfer  
Detalii  

Preturile de transfer reprezinta un subiect crucial în fiscalitatea internationala si în contextul fiscal din România, autoritatile fiscale urmarind sa se asigure ca este respectat „principiul lungimii de brat” la stabilirea preturilor pentru tranzactiile derulate între entitati afiliate.

În România, cunoasterea si respectarea regulilor privind preturile de transfer sunt esentiale pentru contribuabili, indiferent de dimensiunea sau de domeniul lor de activitate. Dintre aspectele cheie din aria preturilor de transfer ce trebuie avute în vedere de catre contribuabilii români, detaliem în cele ce urmeaza obligatia de întocmire a dosarului de preturi de transfer si obligatiile ce apar în contextul Raportarii pentru fiecare tara în parte („Country-by-Country Reporting”).

1. Obligatia de întocmire a dosarului de preturi de transfer

Dosarul preturilor de transfer este un document fundamental pentru contribuabilii care efectueaza tranzactii cu entitati afiliate, acesta servind ca mijloc de justificare a preturilor practicate în cadrul acestor tranzactii. La rândul lor, în cadrul unei inspectii fiscale, autoritatile pun mare accent pe calitatea analizelor prezentate în cuprinsul acestui dosar si a documentatiei conexe. Asadar, în cazul unei inspectii fiscale, contribuabilii trebuie sa fie pregatiti sa prezinte autoritatilor fiscale dosarul preturilor de transfer.

Continutul dosarului

Dosarul preturilor de transfer trebuie sa includa informatii detaliate despre activitatile societatii, ale grupului din care aceasta face parte, despre tranzactiile desfasurate cu entitatile afiliate, dar si analiza functionala si justificarea economica a manierei în care politicile preturilor de transfer ale societatii/grupului se aliniaza cu principiile preturilor de transfer impuse de lege.

Criterii si termene

Pentru diferitele categorii de societati, tranzactii sau valori ale tranzactiilor cu parti afiliate, obligatia de a întocmi dosarul preturilor de transfer poate interveni astfel:

  • Marii contribuabili sunt obligati sa întocmeasca anual dosarul preturilor de transfer, pâna la termenul de depunere a declaratiei anuale privind impozitul pe profit, daca tranzactiile derulate cu persoane afiliate depasesc anumite praguri (excl. TVA): valoarea dobânzilor platite / încasate este de min. 200 mii Euro; valoarea serviciilor primite / prestate este de min. 250 mii Euro, iar valoarea tranzactiilor cu bunuri corporale / necorporale este de min. 350 mii Euro. În eventualitatea unui control fiscal, aceste entitati trebuie sa prezinte dosarul în max. 10 zile de la data solicitarii.
  • Contribuabilii mijlocii si mici, dar si contribuabilii mari care nu depasesc plafoanele mentionate mai sus, trebuie sa prezinte dosarul preturilor de transfer atunci când este solicitat în cadrul unei inspectii fiscale, în termen de 30-60 de zile de la data solicitarii. La cererea contribuabilului, entitatile pot beneficia de o extindere cu max. 30 de zile a acestui termen. Aceste reguli se aplica daca valorile tranzactiilor cu persoane afiliate (excl. TVA) sunt de min. 50 mii Euro în cazul dobânzilor platite / încasate si al serviciilor primite / prestate, respectiv 100 mii Euro în cazul tranzactiilor cu bunuri corporale / necorporale.
  • O a treia categorie este reprezentata de contribuabili mari, mijlocii sau mici ale caror tranzactii cu parti afiliate au valori mai mici fata de pragurile amintite anterior. Acestia au obligatia de a documenta respectarea principiilor preturilor de transfer, în cadrul unei inspectii fiscale, conform regulilor generale prevazute de reglementarile financiar-contabile si fiscale în vigoare. 
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  implementare proiecte consultanta  |  litigii comerciale   |  Achizitii de societati   |  Achizitii publice  |  Actelor constitutive  |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Activitati matematice  |  Activitatile conexe  |  Afaceri de succes  |  Afaceri imobiliare  |  Analiza comparativa  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize piata  |  Apararea drepturilor   |  Arbitraj comercial  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari generale  |  Asigurari imobiliare  |  Asigurari private  |  Asigurari sociale   |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta contracte licenta  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica drept civil  |  Asistenta juridica drept comercial  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica privatizare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta legala  |  Asistenta litigii civile  |  Asistenta litigii comerciale  |  Asistenta negocieri  |  Asistenta permanenta  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Auditori calitate  |  Avocat drept comercial  |  Avocat imobiliare  |  Avocat insolventa  |  Avocat societati comerciale  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Cifra de afaceri   |  Clauze mediere litigii  |  Colaborare afaceri  |  Colectare date  |  Colectarea de date   |  Consiliere asigurari  |  Consiliere cumparare pc  |  Consultanta calitate  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta drept societar  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta fonduri pensii private  |  Consultanta imagine  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta optimizare afaceri  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta probleme mediu  |  Consultanta prompta  |  Consultanta securitate  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta structuri fiscale  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte civile  |  Contracte comerciale internationale   |  Contracte garantie imobiliara notar  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Control si audit intern  |  Criza financiara  |  Cumparare domenii  |  Cunostinte de baza   |  Diverse litigii   |  Domeniul juridic  |  Drept civil  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Drept imobiliar  |  Dreptul concurentei  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul mediului  |  Dreptul societatilor comerciale  |  Echipa dedicata  |  Echipa specialisti  |  Engleza afaceri  |  Engleza afaceri  |  Engleza in afaceri  |  Evaluari afaceri  |  Expertiza financiara  |  Expertize fiscale  |  Fonduri europene agricultura  |  Fonduri nerambursabile  |  Fonduri pensii  |  Formare profesionala  |  Format electronic   |  Furnizori pensii private  |  Fuziuni si achizitii   |  Fuziuni si achizitii companii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Implementarea unui sistem  |  Impozitul pe profit   |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii munca  |  Luarea deciziilor  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Managementul riscurilor  |  Medierea juridica  |  Mediul de afaceri  |  Natura juridica  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Negocierii   |  Oameni de afaceri  |  Obiectivul unui audit  |  Obligatiilor fiscale  |  Oportunitati afaceri  |  Optimizare cunostinte  |  Optimizarea impozitelor  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Pensii private  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plan afaceri  |  Politici securitate it  |  Pregatire juridica   |  Probleme de drept civil  |  Programe formare profesionala  |  Programe de formare   |  Programe europene  |  Programe finantare  |  Programe personalizate  |  Proiecte europene  |  Proprietate intelectuala  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raporturile juridice  |  Recomandari   |  Recrutare personal   |  Reglementarile internationale  |  Reguli de securitate   |  Relatii comerciale internationale  |  Relatii de munca   |  Respectarea secretului profesional   |  Revizii contabile  |  Revizii financiare  |  Revizii tehnice  |  Risc financiar  |  Servicii personalizate  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii drept comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii personalizate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii telecomunicatii  |  Servicii turism  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societati in insolventa  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Solutionarea de litigii  |  Solutionarea litigiilor comerciale  |  Solutionarea litigiilor de munca  |  Sprijinul fondurilor ue   |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  State membre ue  |  Studii piata  |  Taxa valoarea adaugata  |  Telecomunicatii diverse  |  Toate sectoarele  |  Tranzactii comerciale  |  Tranzactii imobiliare  |  Turism afaceri  |  Turism international  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.