Unik Best Protect - Protectia muncii, Securitate si sanatate in munca Bucuresti Afisari: 225
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 120
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Sg. Petcu Avram, nr. 6, Sector 4,
-------------------------
Phone: Telefon
  0723601384
-------------------------
Web: Internet
  email: office@ssm-bucuresti.ro
  site: www.ssm-bucuresti.ro

 
Servicii SSM (Protectia muncii)  
Detalii  

Servicii SSM (Protectia muncii) – Servicii in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca 

Conform normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii Securitatii si Sanatatii in Munca nr. 319/2006, aprobate prin Hotararea de Guvern nr. 1 425/2006 – actualizata cu HG nr. 955/2010, angajatorii au obligatia sa obtina autorizatia de funcţionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca (servicii SSM), inainte de inceperea activitatii. In cazul in care in cadrul controalelor se constata incalcari ale prevederilor legale din domeniul securitatii si sanatatii în munca, inspectorul de munca poate dispune sistarea activitatii si poate propune inspectoratului teritorial de munca inscrierea masurii de sistare a activitatii in certificatul constatator.

 

Servicii SSM (Protectia muncii):

  • Elaborarea unei lucrari de Evaluare a Riscurilor de Accidentare si Imbolnavire Profesionala. Documentul este baza Sistemului de Securitate si Sanatate in Munca si va sta la baza intocmirii Planului de Prevenire si Protectie. Prin aceasta lucrare de evaluare este prezentata situatia starii de securitate si sanatate in munca si se stabilesc masurile ce se impun pentru a anula sau diminua nivelurile de risc pentru fiecare loc de munca;
  • Intocmirea, elaborarea, indeplinirea, monitorizarea si actualizarea Planului de Prevenire si Protecţie;
  • Intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara (ROI) cu privire la protectia muncii;
  • Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/societatii, precum si de locurile de munca/posturile de lucru si difuzarea acestora in societate si/sau unitate; intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
  • Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului;
  • Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul securitatii si sanatatii in munca stabilite prin fisa postului;
  • Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea (in scris) a periodicitatii instruirii adecvate fiecarui loc de munca in instructiunile proprii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, precum si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite;
  • Identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din societate si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca;
  • Efectuarea controalelor interne la locurile de munca, cu informarea, in scris, a angajatorului asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora;
  • Participarea la cercetarea evenimentelor/accidentelor de munca.
  •  
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    Acte aditionale  |  Activitatea societatii   |  Activitati conexe  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Angajarea in munca  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asistenta psi  |  Cereri de suspendare  |  Completarea hotararii guvernului   |  Complexitatea lucrarii   |  Conform contractului  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta credite  |  Consultanta securitate  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract colectiv de munca  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri individuale  |  Cursuri legislatia muncii   |  Cursuri psi  |  Cursuri relatii de munca   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Derularea si incetarea contractelor   |  Domeniul resurselor umane  |  Echipament protectie  |  Echipamente constructii  |  Echipamente lucru  |  Echipamente protectia muncii  |  Echipamente protectie  |  Echipamente psi  |  Echipamente ridicat  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluare riscuri munca  |  Evaluarea riscului de sanatate   |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluari risc  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Fiselor de post   |  Formare profesionala  |  Functia de resurse umane  |  Imbolnavire profesionala  |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare societate  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Ingrijire casa  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intreprinderile mici si mijlocii   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Locul de munca  |  Lucrari si servicii  |  Materiale psi  |  Medicina muncii  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Monitorizarea starii de sanatate   |  Negocierea conflictelor de munca  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea de credite   |  Organizare contabilitate  |  Personal intern  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Protectia drepturilor copilului  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii cursuri  |  Protectia muncii, psi  |  Protectia sanatatii publice  |  Registrul comertului  |  Regulamente interne  |  Relatia cu itm  |  Relatii de munca   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Retineri din salariu   |  Risc incendiu  |  Riscuri profesionale   |  Salarizare personal  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii complete securitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Societati infiintari  |  Solutii domeniul it  |  Solutii securitate  |  Stingerea incendiilor  |  Utilaje ridicat  |  Verificarea angajatilor  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.