Considerat unul din departamentele cheie în cadrul oricărei firme, departamentul de Resurse Umane se ocupă cu recrutarea, evaluarea şi angajarea de personal. Aceste servicii au drept scop dinamizarea tuturor proceselor pornind de la recrutare şi terminând cu angajarea personalului influenţând astfel în mod decisiv eficacitatea utilizării resurselor materiale şi financiare. Serviciile de salarizare pe care le oferim acoperă întreg spectrul de necesități și probleme de personal pe care un angajator le poate întâmpina în relația cu proprii salariați: calculul ștatelor de salarii, întocmirea și depunerea declarațiilor privind contribuțiile sociale, înregistrarea în Revisal. Serviciul salarizare şi personal pentru orice tip de societate sunt: - Întocmirea contractelor de muncă, fişa de post, acte adiţionale şi decizii de încetare;-
- Calculul drepturilor salariale şi elaborare dosarelor de personal;
- Calculul concediilor de odihnă şi al concediilor medicale;
- Întocmirea şi transmiterea declaraţiei privind contribuţiile sociale – 112;
- Întocmire fluturaşi, stat salarii, calcul salarii şi ordine de plată aferent impozitului pe venitul din salarii şi contribuţii sociale;
- Întocmirea şi depunerea fişelor fiscale ale angajaţilor;
- Asistenta în privinţa întocmirii dosarelor de personal;
- Întocmirea de rapoarte solicitate de client. Întocmirea adeverinţelor pentru salariaţi;
- Evidenţa angajaţilor cu contracte suspendate pentru maternitate şi întocmirea documentaţiei aferente;
- Consultanţă privind fiscalitatea şi contribuţiile sociale;
- Consultanţă la încheierea şi încetarea contractelor individuale de muncă;
- Elaborarea Contractelor Individuale de Muncă;
- Elaborarea statelor de salarii;
- Trecerea în Revisal a contractelor de muncă, a actelor adiţionale şi a încetării rapoartelor de muncă;
- Transmiterea şi înregistrarea la I.T.M. a contractelor individuale de muncă, actelor adiţionale, deciziilor de suspendare sau de încetare activitate;
- Informări cu privire la modificările legislative în domeniul salarizării;
- Orice informaţii şi rapoarte în legatură cu costurile salariale;
- Transmiterea de informaţii legislative în domeniul salarizării;
- Reprezentare sau asistenţă la controalele organelor statului privind problemele de salarizare, desfaşurate fie la sediul clientului fie la sediul nostru;
- Întocmire de proceduri de promovare, de sancţionare sau de concediere disciplinară;
- Întocmirea şi eliberarea adeverinţelor medicale şi de venit;
- Înregistrarea concediilor medicale, a concediilor de odihnă, fără plată etc;
- Întocmirea regulamentelor de ordine interioară;
- Sprijin în elaborarea organigramei;
- Elaborarea declaraţiei privind obligaţiile afarente drepturilor de personal.
Asigurăm servicii de înfiinţări societăţi comerciale, oferindu-vă asistenţă legală dar şi reprezentarea necesară în parcurgerea procedurilor necesare începerii unei afaceri. În contextul actual în care complexitatea și numeroasele modificări legislative suferite de Codul fiscal au un impact major asupra unei societăți, existența unui consultant fiscal competent asigură o bună gestionare a riscului fiscal și o stabilire optimă a taxelor și a sumelor care trebuie achitate către stat. Oferim următoarele servicii: - Întocmirea şi depunerea documentelor pentru înfiinţarea societăţii la O.N.R.C.;
- Înregistrare şi radiere sucursale, filiale, puncte de lucru;
- Schimbarea denumirii firmei, a formei juridice sau a sediului societăţii;
- Modoficarea activităţii principale sau activităţii secundare;
- Obţinerea de certificate constatatoare, copii certificate sau duplicate;
- Redactare juridică de contracte civile şi comerciale;
- Completare, restrângere sau recodificare obiecte de activitate.
|