Preluăm documentele contabile Ridicăm actele contabile de la sediul beneficiarului, le prelucrăm şi le înapoiem odată cu toate declaraţiile fiscale depuse şi situaţia contabilă completă. La predare se analizează situaţia contabilă şi diverse aspect financiar în business-ul clientului. Oferim suport tehnic şi de specialitate departamentului contabil Instruim personalul clientului cu privire la evidenţa contabilă, înregistrarea documentelor şi verificăm lunar situaţiile întocmite de acesta. Oferim consultanţă permanent ori de câte ori este nevoie. Întocmim situaţiile de sinteză, raportări şi analize periodice. Asigurăm consultanţă contabilă şi fiscală Oferim consultanţă contabilă şi fiscală la toate înregistrările contabile, întocmirea declaraţiilor şi raportărilor financiare, planificarea şi optimizarea fiscală. Asitenţă la rambursarea taxelor. Vă ajutăm în rezolvarea problemelor fiscale şi să aveţi o imagine clară despre obligaţiile faţă de A.N.A.F. Vă prezentăm succinct câteva din activităţile desfăşurate: - Înregistrarea documentelor primare în evidenţa contabilă computerizată în conformitate cu principiile contabile;
- Întocmirea balanţei de verificare lunară;
- Înregistrare fiscale pentru firme;
- Înregistrarea cronologica a documentelor primare – în conformitate atât cu normele legale în vigoare cât şi cu respectarea principiilor contabilităţii;
- Întocmirea registrelor obligatorii conform legii contabilităţii: Registrul jurnal, Registrul inventar şi Cartea Mare;
- Întocmirea declaraţiilor fiscale şi raportărilor semestriale (bilanţ);
- Întocmirea şi depunerea bilanţului contabil anual şi semestrial;
- Elaborarea şi înregistrarea cererilor de orice gen (opţiune de taxare, rambursare, etc.);
- Elaborarea jurnalelor de TVA (vânzari/cumpărări), informaţii în legătură cu obţinerea rambursării de TVA;
- Reglarea fişelor de evidenţă pe plătitor şi obţinerea de certificate fiscale;
- Completarea şi prelucrarea registrelor contabile (registrul jurnal, inventar şi de casă, jurnalul de cumpărări şi de vânzări);
- Completarea şi depunerea declaraţiilor lunare, trimestriale şi anuale privind impozitele şi taxele datorate;
- Verificarea activităţii contabile. Asigurarea unei evidenţe contabile corecte şi completă;
- Evidenţa mijloacelor fixe şi calculul amortizării;
- Stabilirea impozitelor de plată şi înregistrarea în contabilitate;
- Realizarea situaţiilor financiare în termenele stabilite de lege;
- Întocmirea documentaţiei solicitata de banci în vederea obţinerii de credite bancare;
- Realizarea balanţei de verificare lunare pe conturi analitice şi sintetice;
- Reprezentare sau asistenta în cadrul controalelor fiscale;
- Asigurarea consilierii din punct de vedere financiar-contabil;
- Completarea şi depunerea decontului de TVA şi a altor raportări şi situaţii contabile;
- Ţinerea la curent cu noutăţile legislative specifice fiecărui domeniu de activitate;
- Obţinerea de răspunsuri oficiale de la autorităţile fiscale.
|