1. Asigurarea legăturii cu proprietarii de apartamente, cu pre?edintele ?i comitetul asocia?iei de proprietari;2. Asigurarea legăturii cu furnizorii de utilită?i, îndeplinirea tuturor formalitătilor necesare cesionării contractelor de furnizare a utilită?ilor comune aferente imobilului, negocierea contractelor în interesul asocia?iei de proprietari, rezolvarea tuturor problemelor apărute ?i /sau existente pe toată perioada contractului;3. Monitorizarea ?i gestionarea poli?elor de asigurare;4. Planificarea, coordonarea ?i controlul activită?ilor de reabilitare, între?inere ?i dezvoltare optimă a proprietă?ii, potrivit intereselor proprietarilor, deciziilor acestora ?i a resurselor alocate; 5. Consultan?ă tehnică, juridică ?i economică, privind activitatea de administrare a imobilului; 6. Efectuarea formalităţilor necesare în angajarea contractelor cu furnizorii de servicii pentru exploatarea şi între?inerea imobilelor din cadrul asociaţiei de proprietari;7. Urmărirea realizării contractelor încheiate de asocia?ia de proprietari cu furnizorii de bunuri ?i servicii;8. Asigurarea respectării de către asocia?ie a legilor ?i reglementărilor legale precum ?i a hotărârilor emise de Primăria sectorului ?i de Primăria Municipiului Bucure?ti;9. Îndeplinirea oricăror altor obliga?ii prevăzute expres de lege, precum ?i a celor stabilite prin contractul încheiat cu asocia?ia de proprietari;10. Alte sarcini hotărâte prin contractul de administrare. |