1. Organizarea ?i conducerea contabilită?ii în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice, în condi?iile legii;2. Întocmirea listelor lunare de plată a între?inerii în conformitate cu reglementările legale în vigoare;3. Întocmirea situa?iei cu proprietarii care se încadrează în prevederile legale pentru primirea subven?iilor acordate de Guvernul României pentru pensionarii cu venituri mici, familiile cu probleme sociale ?i alte categorii sociale defavorizate;4. Întocmirea ?i completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru eviden?a fondului de repara?ii, registrului pentru eviden?a fondului de rulment, registrului pentru eviden?a sumelor speciale, registrului pentru eviden?a fondului de penalizări, precum ?i alte formulare specifice activită?ii de contabilitate, prevăzute prin ordin al ministrului economiei ?i finan?elor ?i alte reglementări legale în vigoare;5. Editarea ?tatelor de plată pentru angaja?ii asocia?iei de proprietari;6. Depunerea online, cu semnătură electronică, a declara?iilor fiscale pentru angaja?ii asocia?iei de proprietari;7. Plata tuturor facturilor emise de furnizori. |