| Echipa RSC va livra urmatoarele servicii de suport: Suport prin telefon, fax – furnizorul va avea o linie telefonica in timpul orelor normale de lucru (de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 – 17.30) prin care sa asiste clientul la raportarea de erori si pentru a acorda primul nivel de ajutor in utilizarea si operarea sistemului. Suport remote via Internet – pentru scopul expres de a acorda suport Clientului si de a remedia problemele aparute. Email – furnizorul va trimite pe email solicitarile sale pentru a primit suportul echipei RSC. Suportul tehnic oferit ca parte a serviciilor de garantie va fi prestat in cel mai scurt timp posibil, RSC asigurand interventiile in timp real, utilizand metodologia prezentata anterior: suport remote, email, telefon, fax sau onsite. In perioada de implementare a sistemului, specialistii RSC vor fi prezenti la sediul beneficiarului pentru a oferi tot suportul tehnic necesar. Suportul tehnic oferit ca parte a serviciilor post garantie este restrictionat la intrebari asupra modului de instalare, configurare si utilizare a produsului dezvoltat de Furnizor. |