Telekom Romania Communications Afisari: 6788
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 3658
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Piata Presei Libere, nr. 3-5, Cladirea City Gate, Turnul de Nord, et. 7-18, sector 1, 013702, Bucuresti,
-------------------------
Phone: Telefon
  0219890; 0766121234
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.telekom.ro

 
Misiune, viziune și valori  
Detalii

Romtelecom este o companie în mişcare pe piața comunicațiilor din România. În ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privată, conectată la tehnologia sofisticată a acestui mileniu. Romtelecom oferă astăzi servicii de încredere, inovatoare şi uşor de folosit, de la tradiţionala telefonie fixă, la Internet de cea mai bună calitate, televiziune digitală, IPTV, dar şi cel mai sigur spaţiu de găzduire de date din România, servicii combinate de date şi voce şi un program permanent controlat şi îmbunătăţit de Customer Care. Și transformarea continuă... MISIUNEA COMPANIEI Să furnizeze cu promptitudine servicii de telecomunicaţii şi divertisment de încredere, care se dezvoltă permanent. VIZIUNEA COMPANIEI Romtelecom este compania furnizoare de servicii care stabileşte standardele în România, depăşind aşteptările clienţilor, angajaţilor si acţionarilor, în domeniul furnizării de soluţii de comunicaţii, divertisment şi tehnologia informaţiei de cea mai bună calitate. VALORILE COMPANIEI Orientare către client Misiunea noastră este Clientul pe locul 1. Mă port cu clienţii aşa cum aş vrea să fiu eu tratat şi aşa cum se aşteaptă ei înşişi. Îmi surprind plăcut clienţii prin tot ceea ce fac. Simplific lucrurile. Angajament Spun ce fac şi fac ce spun. Îmi asum responsabilitatea propriilor acţiuni. Acţionez în interesul companiei. Nu mă las limitat de starea curentă a lucrurilor. Sunt Romtelecom – contează pe mine. Respectul ne ghidează comportamentul Respect şi preţuiesc diversitatea opiniilor celorlalţi şi dreptul lor la individualitate. Îmi respect clienţii, colegii şi munca. Îi respect pe ceilalţi şi este probabil că mi se va răspunde în acelaşi fel. Integritate Acţionez etic şi corect în activitatea mea de zi cu zi şi în toate deciziile mele. Nu tolerez comportamente neetice şi iresponsabile. Deciziile mele sunt ghidate de principii. Câştig - Câştigi Îmi abordez clienţii, furnizorii, colegii şi partenerii de afaceri cu scopul de a crea valoare pentru fiecare dintre noi. Munca de echipă Îmi împărtăşesc opiniile în mod deschis şi îmi fac cunoscute punctele de vedere. Discut despre probleme, nu despre persoane. Susţin întru totul deciziile echipei. Acţionez cu toată energia pentru executarea deciziilor. Cer şi opinia celorlalţi. Îmi sprijin colegii pentru a-şi atinge obiectivele. Resurse şi conştientizarea costurilor Preţuiesc timpul, resursele şi efortul colegilor mei şi ale companiei. Cheltuiesc şi folosesc resursele companiei cu aceeaşi responsabilitate cu care îmi gestionez resursele proprii. Ţin costurile sub control – este cel mai uşor mod de a avea o afacere sănătoasă şi un loc de muncă bun.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  Colegii de stat  |  Contract tip abonament   |  Detalii tehnice  |  Display special  |  Fibra optica  |  Filme desene animate  |  Institutii de interes public  |  Internet telefonie  |  Locul de munca  |  Programe creare locuri munca  |  Retea internet  |  Retele fibra optica  |  Servicii divertisment  |  Servicii suplimentare  |  Servicii telecomunicatii  |  Solutii domeniul it  |  Standardele de calitate   |  Stiri internationale  |  Stiri nationale  |  Stiri online  |  Telefonul copilului 116111  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.