Mednet Marketing Research Center - cercetare de piata Bucuresti Afisari: 588
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 318
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Turda, nr. 98, bl. 29A, tronson II, et. 8, ap. 24-25, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212240677
-------------------------
Web: Internet
  email: office@romednet.com
  site: www.romednet.com

 
Studii de Brand  
Detalii  

tudiu de pozitionare a brand-ului

  • analizeaza modul in care priveste publicul tinta respectivul brand raportat la competitori.

Notorietatea brandului (Brand awareness)

Un studiu de brand awareness evalueaza urmatoarele aspecte:

  • identificarea gradului de notorietate a brandului
  • stabilirea pozitiei pe care o ocupa brandul
  • identificarea imaginii pe care o are brandul in mintea consumatorului
  • stabilirea gradului de incredere generat de brandul analizat

Brand equity

Este o analiza a tuturor aspectelor care vizeaza brandul studiat.

Aspectele analizate intr-un studiu brand equity sunt urmatoarele:

  • brand awareness: identificarea gradului de popularitate a brandului prin diferite metode (spontan si asistat)
  • brand association: corelatiile marcii cu diverse variabile (determinarea asocierilor pe care le fac cumparatorii in cazul unei marci, dar si a marcilor competitoare)
  • identificarea nivelului de loialitate fata de brand
  • determinarea gradului de incredere a respondentilor fata de marca de referinta dar si fata de cele ale competitorilor
  • identificarea criteriilor care stau la baza alegerii unui brand
  • identificarea canalelor de comunicare preferate
  • identificarea principalelor caracteristici socio-demografice si economice ale subiectilor si a unor elemente de stil de viata

Brand tracking

Rolul acestui studiu este a masura „performanta” unui brand.

Indicatorii masurati sunt urmatorii:

  • brand awareness: identificarea gradului de popularitate a brandului prin diferite metode (spontan si asistat)
  • perceptia asupra brandului de referinta si ale competitorilor prin investigarea anumitor atribute
  • identificarea „punctelor tari” ale brandului si a celor care trebuie imbunatatite
  • identificarea comportamentelor de utilizare si cumparare a brandurilor
  • intentia de cumparare
  • evaluarea indicatorilor de pret etc.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Administrare eficienta  |  Administrare personal  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analize de piata  |  Analize piata  |  Analize statistice  |  Cercetare marketing  |  Cercetare piata  |  Clinici medicale  |  Farmaceutice produse  |  Hypermarketuri  |  Informatii de presa  |  Laboratoare cercetare  |  Luarea deciziilor  |  Marketing produse  |  Medici specialisti  |  Multimedia auto  |  Mystery calls  |  Mystery shopping   |  Produse farmaceutice  |  Programari telefonice   |  Publicul tinta   |  Segment de piata   |  Servicii cercetare piata  |  Stil de viata  |  Studii brand  |  Studii consumatori  |  Studii marketing  |  Studii piata  |  Tehnici cercetare  |  Tehnici comunicare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.