Scopul nostru este eficientizarea activitatii pe care o desfasurati, care sa conduca astfel la evolutia afacerii dumneavoastra. Corectitudinea si calitatea stau la baza relatiilor noastre cu clientii.Pe baza experientei si cunostintelor solide ale companiei noastre, va veti bucura de o valorificare mai buna a finantelor dumneavoastra. Inregistrarea in contabilitate a documentelor primare primite de la Beneficiar privind: - achizitii de materii prime, materiale, marfuri
- vanzarea si determinarea veniturilor
- evidenta consumurilor si realizarea productiei
- cheltuieli permanente, amortizarea mijloacelor fixe, salarii, chirie, intretinere, energie electrica, posta si telecomunicatii
- operatiunile de incasari si plati inregistrate in Registrul de casa
- operatiunile de incasari si plati prin banca
- decontarea avansurilor ridicate
Intocmirea /completarea lunara a urmatoarelor documente: - Jurnal de vanzari
- Jurnal de cumparari
- Carte mare
- Jurnal centralizator
- Notele contabile
- Balanta de verificare
- Completare Registru de Evidenta Fiscala
- Balanta analitica a clientilor
- Balanta analitica a furnizorilor
- Registrul jurnal vizat de Administratia Financiara
Verificare corelatii contabile pe baza balantei de verificare Efectuarea/Intocmirea anuala a urmatoarelor lucrari/documente: - Registrul inventar pe baza inventarului patrimoniului
- valorificarea rezultatelor inventarierii patrimoniului
- calculul si inregistrarea reevaluarii datoriilor si creantelor in valuta si a reevaluarii soldurilor in valuta
- intocmirea balantei de verificare definitive
|