RAM-INFO TRAINING - Centru de formare profesionala Afisari: 1294
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri operare calculator, informatica Vizitatori: 612
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bulevardul Unirii nr. 71, Bloc G2C, Sc. 1, Et. 2, Ap. 6, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213116303 ; 0723163926 ; 0728120340
-------------------------
Web: Internet
  email: raminfotraining@gmail.com ; office@raminfo.ro
  site: https://www.raminfo.ro/
  facebook: Cursuri.Raminfo/

 
Asistent Manager / Secretara  
Detalii  

CURS ASISTENT MANAGER / SECRETARA – Cod COR 334303

 

Aceasta formare autorizata, se adreseaza atat persoanelor care intentioneaza sa aplice pentru un post de asistent al directorului general sau al unui director de departament in cadrul unei firme, cat si celor care se afla deja intr-o astfel de functie si simt nevoia imbogatirii si sistematizarii notiunilor cu care se opereaza in aceasta profesie atragatoare si tot mai solicitata pe piata fortei de munca din Romania.

 

Cursul se adreseaza persoanelor interesate sa acumuleze competente generale si specifice  pentru exercitatrea ocupatiei, precum si  insusirea instrumentelor si tehnicilor necesare desfasurarii activitatii de Asistent manager.

 

Cursul de Asistent managereste compus din 70 ore (28 ore teorie + 42 ore practica la sala+individuala) si este structurat in 4 Module:


Modulul 1 – Secretariat computerizat (notiuni de baza)

Modulul 2 – Comunicare manageriala eficienta

Modulul 3 – Time management – Managementul timpului

Modulul 4 – Managementul documentelor (notiuni de baza)

 

Conditii: minim invatamantul liceal (12 clase)


Atributiile generale pentru o persoana care ocupa postul de asistent manager pot fi urmatoarele:

- asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si  persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteia

- se ocupa de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte si cereri sosite pe numele persoanei cu functie de conducere

- se ocupa de corespondenta (email, fax, posta)  persoanei cu functie de conducere si redacteaza raspunsuri la aceasta (in masura in care este abilitata sa faca acest lucru)

- stabileste agenda de intalniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia si in limita timpului disponibil

- se ocupa de agenda de calatorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.)

- intampina (si conduce) persoanele pe care managerul urmeaza sa le intalneasca

- organizeaza si coordoneaza intalniri si conferinte

- concepe si redacteaza documente, prezentari si rapoarte

- poate reprezenta managerul la intalniri atunci cand acesta nu este prezent

- primeste, inregistreaza, scaneaza documente contabile si le distribuie conform procedurilor interne

- pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces

 

Informatii despre data de incepere a cursului, program, desfasurare, taxa de curs:

http://www.raminfo.ro/home/program-cursuri/

 

Asistentul Manager se ocupa in principal cu coordonarea contactelor de afaceri, corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, administrarea documentatiei, planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine, adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine, optimizarea fortei de munca din subordine, promovarea initiativelor personalului din subordine, coordonarea perfectionarii fortei de munca din subordine, precum si cu raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine catre conducere.

Asistent managerul ocupa o functie reprezentativa in cadrul companiei, fiind colaborator apropiat al directorului si chiar suplinitor al acestuia, motiv pentru care pregatirea sa trebuie sa fie complexa, sa vizeze cunostinte variate de management, marketing, comunicare, protocol, contabilitate, informatica, legislatie, psihologie.

Tematica cursului surprinde in detaliu elementele esentiale ce caracterizeaza aceste domenii, care au aplicabilitate directa in activitatea unui asistent manager si dezvolta abilitatile de conducere, organizare, control, comunicare.

Ocupatia este superioara celei de Secretara. Responsabilitatea unui asistent manager depaseste cu mult atributiile pe care le aveau in trecut secretarii de birou, care nu faceau altceva decat sa pregateasca rapoartele, corespondenta si procesele-verbale ori alte documente de specialitate.

Un asistent al unui director are responsabilitati multiple si poate chiar promova pe o functie de conducere, trecerea fiind facilitata de competentele si pregatirea sa.

Conform studiilor de specialitate, locul unui asistent manager se regaseste la nivelul structurilor ierarhice superioare ale companiei, ca prim-subaltern si in acelasi timp colaborator apropiat al directorului general sau de departament. 

Asistentul managerului este cel care poate da dispozitii, fiind delegat in acest sens de catre director, acest fapt implicand o mare responsabilitate in cadrul organizatiei.

Abilitatile pe care le dobandeste un asistent manager prin pregatire si studiu sunt cele DE CONDUCERE (este o persoana proactiva, cu pregatire de lider si capacitate de decizie, care observa eficienta echipei si conditiile optime de functionare ale acesteia, avand in vedere totodata modalitatile de stimulare) si DE COMUNICARE (implica un nivel profesional al discutiilor purtate cu publicul intern si extern al organizatiei si stimularea muncii in echipa).

Secretariatul a devenit unul dintre cele mai importante locuri de munca an societatea contemporana iar secretara a capatat functii si roluri multiple si complexe comparativ cu deceniile anterioare.

In cadrul cursului de Secretariat computerizat ne familiarizam cu competentele si functiile care revin unei secretare: prelucrarea informatiilor, documentarea, functia de reprezentare, functia de filtru si legatura pentru solicitari de contacte cu conducerea, functia de asistare directa a managerului.

 

Scopul Cursului: este acela de a forma o secretara moderna, interfata reala intre seful institutiei si personalul angajat sau persoane din afara institutiei.

 

Dupa cum se poate observa, in activitatea de secretariat si in aceea a secretarelor (asistent manager) predomina procesele informationale si decizionale, informatia oferind suportul pentru decizia manageriala, iar comunicarea de informatii si de decizii ocupand o pondere importanta intr-o organizatie. 

 

Cursul de secretariat computerizat,  contine materia necesara pentru munca de birou a secretarelor:

- Cursul de Comunicare Manageriala este foarte important in munca viitorului Asistent Manager iar in urma lui participantii vor fi in masura sa puna in practica competentele obtinute si sa raspunda la intrebarea: Ce este comunicarea?

- Comunicarea provine din latinescul „communis” (ceea ce inseamna comun), „communicatio” (adica a transmite altcuiva / altora). Cand comunicam dorim sa avem ceva in comun cu celalalt, vrem sa-i impartasim o informa?ie, o idee, un sentiment, o parere.

- Comunicarea este definita ca schimb de informatii, fiind o necesitate de baza a vietii. Comunicarea se defineste ca fiind un transfer de informatii de la un emitent (expeditor) la un receptor (primitor) in conditiile intelegerii corecte de catre receptor a continutului mesajului.

 

IMPORTANT !!!

Se poate acorda Certificat de Absolvire si Supliment Descriptiv al certificatului eliberate de MMPS, dupa absolvirea oricarui modul din cursul ”Asistent Manager” (Secretariat computerizat sau Comunicare manageriala), in urma examinarii finale – MMPS.

Absolventii unor cursuri echivalente de pregatire sau cei care au cunostintele aferente acumulate pe cont propriu, se pot inscrie pentru preevaluare, evaluare pe parcurs, evaluare finala si examen MMPS, beneficiind de consultanta si materiale de curs.

 

Competente:

- administrarea documentatiei

- adoptarea deciziilor

- analiza informatiilor semnificative

- comunicarea interpersonala a asistentului de manager

- coordonarea contactelor de afaceri

- coordonarea perfectionarii fortei de munca

- corespondenta cu parteneri

- dezvoltarea activitatii profesionale

- gestionarea informatiilor

- optimizarea fortei de munca

- promovarea initiativelor

- raportarea activitatii asistentului de manager

- stabilirea strategiei

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
calcul tabelar   |  documente calatorie  |  energia qi  |  riscul in asigurari  |  venele din abdomen  |  Accidente de circulatie   |  Acte normative  |  Activitate principala  |  Activitatea de brokeraj  |  Activitatea societatii   |  Activitati de certificare  |  Activitati de training   |  Activitati practice  |  Administrare server  |  Agent asigurari  |  Agent imobiliar  |  Agenti imobiliari cursuri  |  Agentie imobiliara  |  Agentie servicii  |  Alimentatie sanatoasa  |  Alimentatii personalizate  |  Analiza piata  |  Antrenor personal  |  Aplicatii contabilitate  |  Aplicatii internet  |  Aplicatii online  |  Arhivare servicii  |  Arta cursuri  |  Arta obiecte  |  Arta populara  |  Arta traditionala  |  Articulatii cap  |  Asigurari auto  |  Asigurari generale  |  Asistent manager   |  Asistent managerul  |  Asistent marketing   |  Astrologie medicala  |  Astrologie natala  |  Autocunoastere dezvoltare personala  |  Baza de tratament  |  Birotica cursuri  |  Boli de nutritie  |  Boli interne  |  Boli nutritie  |  Boli piele  |  Boli psihice  |  Boli sistem nervos  |  Broker asigurare  |  Brokeraj asigurari  |  Brokerilor de asigurare   |  Cabinete lucru  |  Cadastru imobiliar  |  Calculatoare electronice   |  Calitatile profesionale  |  Cariera profesionala   |  Categorii de produse  |  Centre medicale  |  Centru masaj sector 3  |  Cereri imobiliare  |  Cerintele de transport  |  Certificat casatorie  |  Certificat de nastere  |  Certificate ministerul educatiei  |  Clasificarea riscurilor   |  Cod acces  |  Cod electronic  |  Coloana vertebrala  |  Coloana vertebrala lombara  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Comunicare in limba engleza   |  Comunicarea cu clientii  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea datelor   |  Confidentialitatea informatiilor   |  Consiliere cariera  |  Consiliere profesionala  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta feng shui  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta marketing  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta recrutare  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate si management al afacerilor   |  Contractelor de munca  |  Contractul de asigurare  |  Conversatie in limba engleza  |  Cunoasterea mediului  |  Cunostinte de baza   |  Cunostintele de limba engleza  |  Curs abilitati vanzare  |  Curs asistent manager   |  Curs broker in asigurari   |  Curs de agent imobiliar  |  Curs engleza  |  Curs engleza afaceri  |  Curs engleza incepatori  |  Curs imbunatatirea performantelor  |  Curs interactiv  |  Curs introducere management  |  Curs limba engleza  |  Curs managementul timpului  |  Curs marketing notiuni baza  |  Curs operare pe calculator  |  Curs operator calculator  |  Curs tehnici negociere  |  Cursanti incepatori   |  Cursul de asigurari   |  Cursul de operator calculator   |  Cursuri access  |  Cursuri acreditate  |  Cursuri agenti imobiliari  |  Cursuri arta adulti  |  Cursuri astrologie medicala  |  Cursuri autorizate   |  Cursuri baze date  |  Cursuri broker imobiliar   |  Cursuri calcul tabelar  |  Cursuri calificare  |  Cursuri coaching  |  Cursuri cod fiscal  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri corespondenta  |  Cursuri cu angajatii  |  Cursuri de agenti imobiliari  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri de masaj acreditate  |  Cursuri engleza  |  Cursuri engleza afaceri  |  Cursuri excel  |  Cursuri feng shui  |  Cursuri formare agent imobiliar  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri formator  |  Cursuri informatica  |  Cursuri internet  |  Cursuri interpretare astrograme  |  Cursuri legislatie   |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management financiar  |  Cursuri management marketing  |  Cursuri management vanzare  |  Cursuri managementul calitatii  |  Cursuri manager de vanzari   |  Cursuri manager resurse umane   |  Cursuri marketing  |  Cursuri masaj  |  Cursuri masaj terapeutic  |  Cursuri microsoft  |  Cursuri online  |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri persoane juridice  |  Cursuri presopunctura  |  Cursuri prezentare tv  |  Cursuri procesare text  |  Cursuri protocol  |  Cursuri psihologie  |  Cursuri recrutare si selectie   |  Cursuri recunoscute international  |  Cursuri relatii clientii  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri specializare  |  Cursuri stil  |  Cursuri tehnici vanzare  |  Cursuri tehnoredactare  |  Cursuri time management  |  Cursuri tranzactionare  |  Cursuri web  |  Cursuri windows  |  Decizia manageriala  |  Departament marketing  |  Departamentele administrative  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare personala  |  Dezvoltare profesionala  |  Diabet si boli de nutritie  |  Diete personalizate  |  Diploma absolvire   |  Director departament   |  Director de marketing   |  Domeniul juridic  |  Drept comercial  |  Drept de autor  |  Drept fiscal  |  Drept imobiliar  |  Dreptul de autor  |  Dreptul de autor si drepturile conexe  |  Dreptul mediului  |  Durata societatii  |  Echipa medicala  |  Educatie societate  |  Efectele comunicarii  |  Eficienta manageriala  |  Electronice vanzari  |  Elemente legatura  |  Email marketing  |  Energia vitala  |  Engleza afaceri  |  Engleza incepatori  |  Engleza afaceri  |  Engleza avansati  |  Engleza curs  |  Engleza cursuri  |  Engleza in afaceri  |  Engleza pentru incepatori  |  Engleza scrisa  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare comportamentala  |  Evaluare personal  |  Evaluari imobile  |  Eveniment dedicat clientilor  |  Evenimente personale  |  Evolutia pietei  |  Experiente de peste ani   |  Expertiza in consultanta  |  Expertiza medicala  |  Feng shui cursuri  |  Finalizarea cursurilor  |  Formare profesionala  |  Formarea profesionala a salariatilor  |  Generatoare digitale  |  Gestiunea bazelor de date  |  Glande suprarenale   |  Gramatica limbii engleze  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Industria asigurarilor   |  Industria auto  |  Informatii parteneri afaceri  |  Informatii utile  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Investitii imobiliare  |  Legislatia constructiilor  |  Legislatia imobiliara  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Liberul arbitru   |  Limba engleza afaceri  |  Limbii engleze  |  Locul de munca  |  Locuri de munca  |  Machetare computerizata  |  Machetare web  |  Management / marketing cursuri  |  Management al afacerilor  |  Management al calitatii  |  Management al organizatiei  |  Management comunicare cursuri  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar cursuri  |  Management general  |  Management timp  |  Management vanzare cursuri  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii cursuri  |  Managementul documentelor  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul vanzarilor  |  Manager de vanzari   |  Manager marketing,comunicare   |  Manager resurse umane   |  Marketing direct  |  Marketing imobiliar  |  Marketing produse  |  Masaj computerizat  |  Masaj reflexogen  |  Masaj terapeutic  |  Masaj terapeutic cursuri  |  Masajul reflexogen  |  Masajul punctelor  |  Masajul reflexogen  |  Masajul terapeutic  |  Microsoft access  |  Microsoft excel   |  Microsoft powerpoint   |  Microsoft word   |  Mod de viata  |  Mod viata sanatos  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul online  |  Module acces  |  Module diverse tv  |  Module electronice  |  Modulul de curs  |  Monitorizare obiective  |  Nastere certificate  |  Negociere cursuri  |  Negociere oferte  |  Nivelul de formare  |  Notiuni de management   |  Nutritie  |  Nutritie consiliere  |  Nutritie personalizata  |  Oameni de afaceri  |  Obiecte uz personal  |  Oferte imobiliare  |  Operare calculator windows  |  Operare cu fisiere  |  Operarea cu baze de date  |  Operator calculator electronic si retele  |  Operator pc cursuri  |  Ordine plata  |  Organizare conferinte  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Orientare cariera  |  Orientare profesionala  |  Pagina web   |  Pagini web  |  Partenerilor de afaceri  |  Performanta companiei  |  Petreceri familie  |  Piata asigurarilor  |  Piata fortei de munca   |  Portofoliul nostru   |  Power point   |  Prelucrarea automata a datelor  |  Prelucrarea informatiilor  |  Presopunctura cursuri  |  Principii si conditii  |  Procesare text cursuri  |  Procesarea documentelor  |  Procesele decizionale  |  Procesele informationale  |  Procesele verbale de control  |  Programe formare profesionala  |  Programe de formare   |  Programe speciale  |  Programul teoretic  |  Proiecte case  |  Proiecte imobiliare  |  Protocol cursuri  |  Psihologie cursuri  |  Publicatiile de specialitate   |  Rapoarte evaluare  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Regim alimentar adecvat  |  Relatiile de afaceri   |  Remodelarea corporala  |  Reprezentare control  |  Resurse umane   |  Rezolvarea problemelor   |  Rezultate 24 de ore  |  Risc financiar  |  Sala legislatie  |  Scoala economie  |  Scrisori prezentare  |  Se elibereaza o diploma   |  Secretariat cursuri  |  Secretariatul   |  Selectie personal  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii integrate de consultanta   |  Sinusuri   |  Societate de consultanta  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Special coffee  |  Statistica mediu  |  Statutul agentilor imobiliari  |  Stea de mare  |  Stil cursuri  |  Stil de viata  |  Stilul de viata  |  Stilul de viata al unei persoane   |  Studii marketing  |  Studii piata  |  Studiu amenajare feng shui  |  Tehnica birou  |  Tehnica de calcul vanzari  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Tehnici de vanzare  |  Tehnici de vanzari  |  Tehnici negociere  |  Tehnici vanzare cursuri  |  Tehnoredactare computerizata  |  Tehnoredactare cursuri  |  Tematica cursurilor  |  Terapia prin arta  |  Training comunicare  |  Traininguri dezvoltare profesionala  |  Transfer protocol  |  Tranzactie imobiliara  |  Tranzactiei imobiliare  |  Vanzari imobiliare  |  Varsta frageda  |  Vezica biliara  |  Vezica urinara  |  Vizionarea pe teren  |  Web aplicatii  |  Zona lombara   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.