Q Test - Servicii profesionale de sanatate si securitate in munca Bucuresti Afisari: 155
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 487
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Ferdinand, Nr. 90, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0721334703; 0318167875
-------------------------
Web: Internet
  email: office@qtest.ro
  site: www.qtest.ro
  facebook: qtest.bucuresti/?locale=ro_RO

 
Evaluari  
Detalii  

Exista mai multe motive pentru care organizatiile desfasoara proceduri de evaluare a riscurilor:• Pentru a afla care sunt pericolele de accidentare pentru lucratori• Pentru a afla care sunt punctele tari si punctele slabe ale activitatilor sale• Pentru a stabili o referinta initiala in raport cu care sa-si masoare performantele ulterioare• Evaluarea este o cerinta legala obligatorie (Conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006) sau contractuala din partea clientilor

Q TEST SA are in portofoliul sau de servicii urmatoarea gama de evaluari SSM pe care o aducem in atentia dumneavoastra:• Evaluari de furnizori• Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru fiecare loc de munca / meserie• Audit de evaluare SSM a sistemelor de management al calitatii, mediului, securitatii si sanatatii muncii

Va oferim servicii complete de consultanta SSM si evaluarea riscurilor. Scrieti-ne acum la office[at]qtest.ro sau sunati la 0728.964.106. Va raspundem in maxim 24 de ore!

EVALUARI DE FURNIZORIUna din cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 se refera evaluarea, selectia, monitorizarea furnizorilor. Utilizarea unor furnizori de valoare reprezinta unul din elementele cheie ale succesului organizatiei pe termen lung.Pentru a avea deplina încredere în furnizorii dumneavoastra Q TEST S.A. evalueaza furnizorii de servicii si produse prin audit de secunda parte (verificare obiectiva), actiune finalizata cu un raport de audit în care vor fi consemnate neconformitatile depistate. Raportul de audit pe care îl veti primi în urma evaluarii efectuata de firma noastra va fi dovada obiectiva asupra conformitatii prestatiilor firmei dvs. cu cerintele legale, specificatiile tehnice aplicabile, dovada pe care o puteti prezenta clientilor firmei dvs. sau autoritatilor de control.

PASII UNEI EVALUARI PRIN AUDIT DE SECUNDA PARTE EFECTUAT DE FIRMA Q TEST S.A.I. Stabilire obiective audit1. In cazul in care auditul de secunda parte are ca scop verificarea valabilitatii declaratiilor initiale ale furnizorilor premergatoare evaluarii si acceptarii acestuia de catre client, se solicita clientului datele initiale declarate de furnizor, organigrama acestuia2. In cazul in care auditul de secunda parte verifica valabilitatea informatiilor furnizate de furnizor in faza de ofertare se solicita clientului o copie a ofertei furnizorului, organigrama acestuia3. In cazul in care auditul de secunda parte verifica indeplinirea relatiilor contractuale ale furnizorului fata de clientul Q TEST se solicita o copie a contractului, organigrama acestuiaII. Elaborare plan de audit de secunda parteSe intocmeste Planul de audit de secunda parte care cuprinde:• organizatia auditata (nume, adresa, tel/ fax)• obiectivele auditului• criterii de audit - documente de referinta• echipa de audit• perioada auditului• limba in care se desfasoara auditul• calendarul auditului• redactarea raportului de audit si data estimata a difuzarii lui.• conditii de confidentialitate.III. Auditul propriu-zis de evaluare, la fata locului-echipa de audit consulta documentatia firmei dvs. referitoare la produsele fabricate/ comercializate si activitatile pe care le desfasurati -colectarea de dovezi prin metoda interviului si verificari prin sondaj de catre echipa de audit cu privire la modul de aplicare a cerintelor din documentatia produselor/ serviciilor firmei dvs. precum si a reglementarilor legale aplicabile.Datele (dovezile) sunt obtinute prin intermediul interviurilor, examinarea documentelor si a observarii activitatilor si conditiilor de lucru din zonele de interes. Indiciile care semnaleaza neconformitati vor fi notate daca par semnificative, chiar daca nu sunt cuprinse in lista de verificari si vor fi investigate. Informatiile culese prin interviuri se verifica prin obtinerea acelorasi informatii din alte surse independente dar certe (observatii fizice, masurari, inregistrari etc).IV. Elaborarea raportului de audit si transmiterea acestuia la organizatia auditata.

Raportul de audit va cuprinde:• tipul auditului• organizatia auditata• domeniul de activitate• obiectivele auditului• criterii de audit• identificarea membrilor echipei de audit• perioada desfasurarii auditului• limba in care s-a desfasurat auditul• detalii privind realizarea planului de audit• constatari•centralizatorul neconformitatilorActivitatea de audit de secunda parte a Q TEST se incheie o data cu difuzarea raportului de audit. Se poate stabili contractual cu clientul urmarirea rezolvarii neconformitatilor inregistrate la furnizor.

Nu ezitati sa ne contactati in cazul in care doriti informatii suplimentare.

EVALUAREA RISCURILOR DE ACCIDENTARE SI IMBOLNAVIRE PROFESIONALANu aveti cum sa dezvoltati o afacere de succes daca neglijati masurile de securitate si sanatate a muncii. Accidentele si imbolnavirile profesionale pot fi devastatoare pentru orice afacere.In calitatea dumneavoastra de manager aveti responsabilitatea si obligatia, conform legii, de a asigura securitatea si sanatatea la locul de munca pentru toti angajatii.Orice patron are obligatia:• sa evalueze riscurile care pot cauza accidente sau imbolnaviri profesionale• sa ia masuri de prevenire, eliminare sau limitare a riscurilor de accidentare sau imbolnaviri profesionale• sa informeze si sa instruiasca angajatii proprii privitor la riscurile generale din firma si cele specifice fiecarui loc de munca si sa acorde echipamentul individual de protectie adecvat•sa cunoasca si sa aplice prevederile legislatiei de securitatea si sanatatea muncii

Q TEST SA va poate indruma in identificarea riscurilor si a masurilor necesare pentru asigurarea conditiilor de securitate si sanatate a muncii!

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Accident de munca  |  Accidente de munca  |  Activitate principala  |  Afacere cheie  |  Angajarea in munca  |  Asistenta executie  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica constructii  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta legala  |  Auditori calitate  |  Auditori mediu  |  Auditori sanatate  |  Calitatea materialelor  |  Calitatile profesionale  |  Capital social  |  Certificarea produselor  |  Certificat calitate  |  Certificat mediu  |  Clauze contractuale  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Conform contractului  |  Constructii hidrotehnice  |  Constructii locuinte  |  Consultanta calitate  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta executie  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta managementul calitatii mediului  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta proiect   |  Consultanta psi  |  Consultanta securitate  |  Consultanta ssm  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contracte colective de munca  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor colective de munca  |  Contractelor de munca  |  Cursuri audit  |  Detalii tehnice  |  Dirigentie santier  |  Diriginte de santier  |  Dispozitii plata  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Drobeta turnu severin  |  Echipamente dotare  |  Echipamente constructii  |  Echipamente lucru  |  Echipamente lucru inaltime  |  Echipamente protectia muncii  |  Echipamente protectie  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente test  |  Elaborare plan prevenire  |  Elaborare plan protectie  |  Evaluare a muncii  |  Evaluarea conformitatii produselor  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluari risc  |  Evaluari tehnice  |  Formare profesionala  |  Furnizori de servicii   |  Imbolnavire profesionala  |  Imbunatatirea comunicarii   |  Incalcari ale contractelor de munca  |  Inregistrare contracte munca  |  Inspectorii de la itm   |  Instruire audit  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Invaliditate temporara  |  Iso 9001  |  Legislatia constructiilor  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Locul de munca  |  Locuri de munca  |  Lucrari foraj  |  Lucrari hidrotehnice  |  Lucrari si servicii  |  Lucru la inaltime  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management documente  |  Manager de succes  |  Masuri eliminare a riscurilor profesionale   |  Ministerul muncii familiei protectiei sociale  |  Munca cu forme legale  |  Munca temporara  |  Organigrama firmei  |  Permanent mediu  |  Persoana juridica   |  Planul control  |  Premergatoare copii  |  Proceduri securitate  |  Procesele verbale de control  |  Proiectare constructii  |  Proiectare locuinte  |  Proiectul de executie  |  Proiectul tehnic  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectia persoane  |  Protectie situatii urgenta  |  Realizare contracte  |  Relatii de munca   |  Reprezentarea societatii   |  Respectarea reglementarilor legale  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii complete securitate  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii domeniul contractual  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Societate de consultanta  |  Testarea salariatilor  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.