CINE SUNTEM Directia pentru Strategii Guvernamentale face parte din structura Secretariatului General al Guvernului. Direcţia asigură asistenţa necesară primului-ministru şi celorlalte ministere, departamente şi agentii guvernamentale în următoarele domenii: accesul la informatiile de interes public şi transparenta instituţionala; comunicarea publica; evaluarea starii sociale a populatiei; evaluarea oportunitatii sociale şi a impactului perceptiv pentru masurile guvernamentale. Directia pentru Strategii Guvernamentale, în coordonare cu Ministerul Afacerilor Externe, colaborează cu celelalte ministere, departamente şi agentii guvernamentale pentru promovarea imaginii externe a ţării, în conformitate cu prioritatile de politica externa a Romaniei. ˇ Instituţia beneficiază de aportul unei echipe performante a cărei principală trăsătură e interdisciplinaritatea. Echipa cuprinde specialisti în sociologie, comunicare, relatii publice, jurnalism, drept, IT, economie, ştiinţe politice, psihologie sociala, integrare europeana, administratie publica şi filologie. CE VREM ˇ Direcţia pentru Strategii Guvernamentale şi-a propus să devină principalul furnizor de asistenta şi suport decizional în vederea optimizării comunicarii guvernamentale şi a cresterii transparentei în administraţia publica. CE FACEM ˇ studii şi analize privind starea sociala, oportunitatea sau impactul politicilor guvernamentale; ˇ analize, strategii şi proiecte de comunicare interna şi externă; ˇ campanii de informare publica; ˇ asistenta, training şi monitorizare privind accesul la informatie şi transparenta decizionala; ˇ colaborare cu organizaţii neguvernamentale. PRINCIPIILE care ne ghideaza ˇ Principiul transparentei. Activitatea direcţiei se supune în totalitate cerinţelor legate de respectarea accesului la informaţie, informării prealabile şi consultării publice. ˇ Principiul legalitatii. Toate acţiunile derulate de catre direcţie se derulează în concordanţă cu prevederile legislatiei privind achizitiile publice şi ale altor reglementări privind finantarea non-profit, transparenta contractelor de publicitate media etc. ˇ Principiul utilităţii. Proiectele de comunicare, studiile privind evaluarea impactului sau oportunitatii unor politici publice se desfăşoară în acord cu nevoile identificate ale beneficiarilor direcţi sau indirecţi (cetăţeni, autorităţi publice centrale şi locale etc.) VALORILE pe care le promovam ˇ Adevărul ˇ Interesul public ˇ Transparenţa ˇ Participarea publică ˇ Patriotismul ˇ Spiritul de echipă ˇ Gândirea strategică ˇ Proactivitatea CU CINE COLABORĂM ˇ DG COMM, reprezentanţa CE la Bucureşti, DAE, MAE ˇ ministere, agentii guvernamentale, autoritrai locale; ˇ universităţi şi instituţii de cercetare; ˇ mass-media; ˇ firme de consultanţă, publicitate şi cercetare; ˇ organizaţii neguvernamentale; ˇ structuri similare din alte ţări. |