Profitness Afisari: 134
Categorie: SPORT, AGREMENT, SPECTACOL >> Gimnastica, fitness Vizitatori: 82
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0745238047
-------------------------
Web: Internet
  email: office@profitness.ro
  site: www.profitness.ro

 
Marketing in Fitness III. Comunicare, Buget, Plan de Media  
Detalii  
Recunoasterea rapida a autorului unui mesaj mareste viteza de perceptie a mesajului si notorietatea marcii. In acest scop, pentru background si pentru text trebuie sa utilizati mereu aceleasi culori si caractere (fonturi). Elementele cromatice ajuta la recunoasterea rapida a autorului mesajului (companiei), chiar inainte de a se recunoaste marca sau a se lectura textul. Asa zisul ?format? al anuntului (ma refer aici la comunicarea pe mijloace printabile: afisaj, presa, flyere, mesh-uri) favorizeaza recunoasterea imediata a companiei care ?comunica?. Sa il mentinem cat de cat unitar. Bugetul comunicarii Inainte sa dezvoltati orice activitate care tine de comunicare, este indispensabil sa stiti pe ce resurse economice va puteti baza. Criteriul imediat si cel mai simplu de utilizat este estimarea unei cifre de vanzari anuale, pe cat posibil ambitioasa dar si realista. Facand referire la anul precedent, in absenta unor motive care ar putea produce schimbari importante la nivel de piata sau la nivel intern (de exemplu extinderea clubului), estimarea cifrei vanzarilor anului in calcul, nu ar trebui sa prevada variatii mai mari de 12-15% in plus sau in minus (in conditii de criza). Odata estimata cifra vanzarilor, aflam bugetul destinat comunicarii, aplicand acesteia un procent intre 3 si 6%. Desi nu este o metoda stiintifica de determinare, practica a demonstrat ca aceasta suma garanteaza o eficienta satisfacatoare a actiunilor publicitare la nivelul unui centru de fitness. Planul de media Odata ce am determinat bugetul, trebuie sa decidem cum si pe ce il cheltuim, mai precis care sunt mijlocele de comunicare si care sunt perioadele de timp. In ceea ce priveste mijloacele, le vom alege pe cele care ne garanteaza un raspuns eficient din partea publicului caruia ne adresam. Orice mijloc de comunicare care prezinta o mare dispersare a mesajului trebuie inlaturat inca de la inceput. Adresandu-te ?tuturor? vei sfarsi prin a nu te mai adresa ?nimanui?. ?- in general, unul din mijloacele care ofera posibilitatea de a ?delimita? un mesaj intr-un teritoriu, este afisajul. Este verificat ca afisajul genereaza efecte semnificative doar daca se depaseste un ?prag? minim atat ca si numar al suporturilor utilizate (postere, bannere, mesh-uri) cat si ca marime a acestora. Cu cat este mai mare dimensiunea suportului, cu atat si efectul mesajului creste. ?- alt mijloc clasic care iti va permite sa delimitezi in mod precis raza de actiune a campaniei, este distributia de flyere dar care, comparativ cu afisajul, va avea un impact inferior in termeni de imagine a clubului. ?- intre mijloacele cu actiune locala, amintim si presa specializata, a carei folosire trebuie atent evaluata, luand in considerare tirajele, difuzarea si nivelul calitativ inalt al publicatiilor. ?- nu uitati niciodata Internetul. Un site al clubului, unde sa va prezentati serviciile, este imperios necesar. Dar la fel de important este ca acesta sa fie ?viu?, sa comunice permanent cu utilizatorii sai, sa ii tina ?calzi? si sa le ofere permanent informatii actuale si de calitate. Publicul dvs. cauta acest gen de servicii pe internet. Daca nu va gaseste, se va duce la concurenta, chiar daca acolo serviciile sunt mai proaste. Dar sunt mai frumos ?ambalate?. Invatati de la altii. In ceea ce priveste impartirea bugetului pe tot parcursul anului, regula fundamentala este sa concentrati investitiile in momentele in care cererea este maxima. 1 Euro investit in publicitate intr-un moment favorabil (in sezon) va produce feedback mai mare decat 100 de Euro investiti intr-un moment cand cererea este aproape de 0. Deci momentele din an cand este indicat sa investiti sunt: seprembrie/octombrie si ianuarie/februarie.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Ansamblu birou  |  Antrenamente fitness  |  Antrenor personal  |  Bannere mesh  |  Bannere publicitare  |  Benzi elastice stretching aerobic  |  Bucuresti  |  Evaluare personal  |  Informatii de presa  |  Internet mare viteza  |  Internet marketing  |  Locul de munca  |  Management calitate  |  Management general  |  Management timp  |  Marketing vanzari  |  Mod de viata  |  Mod viata sanatos  |  Nutritie  |  Office  |  Personal serviciu  |  Plan marketing  |  Program personalizat antrenament  |  Raza de actiune   |  Sala fitness  |  Sali aerobic  |  Sali fitness  |  Servicii comunicare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii it  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Stil de viata  |  Viteza maxima  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.