Societatea dispune de personal tehnic autorizat calificat pentru coordonarea si executia lucrarilor de service in garantie si post – garantie. Firma asigura preluarea produselor LCD/PDP prin curier CARGUS pe contract PECEF sau direct prin delegat PECEF. Pentru produsele electrocasnice mari se realizeaza service-ul la domiciliul clientului. Toate solicitarile service se preiau si monitorizeaza prin CALL CENTER 0344.40.30.30. 1. Drepturile cumparatorului sunt prevazute OG 174/2008 care modifica in OG 21/92 si Legea 449/2003.2. Instructiunile de utilizare si instalare trebuie citite si respectate obligatoriu inainte de instalarea si folosirea produsului. 3. Pentru a beneficia de reparatii in garantie, cumparatorul este obligat sa prezinte Certificatul de garantie impreuna cu factura/ chitanta originala de cumparare a aparatului.4. Durata termenului de garantie a produsului se prelungeste cu termenul scurs de la data reclamatiei pana la data repunerii in functiune.5. Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.6. Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:a) corespund descrierii făcute de vânzător ÅŸi au aceleaÅŸi calităţi ca ÅŸi produsele pe care vânzătorul Ie-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului ÅŸi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaÅŸi tip;.7. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îÅŸi are originea în materialele furnizate de consumator.8. Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută conform art. 11 din OG 174/2008.9. Pentru a beneficia de reparatie gratuita in garantie, clientul va apela Centrele de Service PECEF TEHNICA prin Call Center NU se acorda service gratuit si nu se inlocuiesc produsele defectate in termenul de garantie, in urmatoarele conditii: - Deteriorari si defectiuni datorita transportului necorespunzator efectuat de cumparator.
- Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, instalare, utilizare si intretinere precizate in instructiunile de folosire.
- Utilizarea aparatului in alt regim decat cel casnic, pentru activitati profesionale: restaurante, bufete, hoteluri, servicii catre populatie, etc.
- Interventii efectuate in perioada de garantie de catre persoane neautorizate.
- Racordari electrice la gaze si apa efectuate de persoane neautorizate, precum si nerespectarea instructiunilor privind voltajul electric, compozitia apei, temperatura mediului de min. 16°C, presiunea gazului mai mare de 20 mbar, etc. Pentru buna functionare a masinilor de gatit racordate la retele de gaz natural cu presiune fluctuanta, se recomanda instalarea, de catre personal autorizat, a unui regulator de presiune.
- Utilizarea de detergenti si substante chimice necorespunzatoare;
- Accesoriile, consumabilele si componentele demontabile si din material plastic sau cele casabile (sticla, ceramica, etc.), nu fac obiectul garantiei.
- Utilizarea produsului in conditii ambiante (temperatura, umiditate) contrare recomandarilor din instructiunile primite de cumparator.
- Daune provocate din cauza tensiunilor de alimentare necorespunzatoare sau a intemperiilor (cutremur, incendiu, inundatie, trasnet, etc).
|