Amtel Communication, Bucuresti - Service centrale telefonice Afisari: 1839
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Telefoane, Fax-uri, Mobile, Centrale telefonice Vizitatori: 804
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Lucretiu Patrascanu , Nr.7 ,Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0787557777 ; 0744291718 ; 0212507182
-------------------------
Web: Internet
  email: office@partnertelecom.ro
  site: www.partnertelecom.ro

 
Telefoane VoIP  
Detalii  video  

Firma noastra incearca in mod continuu sa isi imbunatateasca portofoliul de produse si servicii oferindpartenerilor nostrii access la ultimele tehnologii. In viziunea noastra, solutiile complete au doua mari caracteristici:Calitatea si Inovatia.Sistemul nostru K-VOIP are urmatoarele facilitati: 1) Call recording – Toate apelurile care trec prin sistemul VOIP sunt inregistrate si sunt disponibile pentruasculatare ulterioara sau se pot descarca de pe interfata web. Formatul implicit este wav.

 

4) Rapoarte detaliate in timp real - Obtinere rapoarte detaliate a apelurilor efectuate in timp real; Posibilitatimultiple de filtrare si export in excel sau alte programe pentru analizarea suplimentara a datelor. 5) Diversitate – Clientul VOIP se poate instala pe calculatoare (cu diferite sisteme de operare Windows, Linuxetc), pe telefoane mobile (cu sisteme de operare iOS, Windows mobile si Android), si orice echipamenthardware compatibil cu protocolul SIP. Se pot folosi atat clienti gratuiti (ex: softphones care se instaleaza pecalculator sau pe telefonul mobil) cat si clienti voip hardware (telefoane fizice ip sau analogice in functie depreferintele beneficiarului).Clientul folosit are posibilitatea de transferare a apelurilor intre interioare sau de inregistrare locala.6) Conferinte - Utilizatorii pot genera instant conferinte telefonice. Linia de conferinta va sta la dispoziţie 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana. Acestea pot fi protejate prin PIN/parola.7) Protectie antifrauda – setarea unei limite maxime de credit / zi pentru liniile internationale;8) Agenda Telefonica - Exista posibilitatea de creare agenda telefonica care ajuta in vizualizarea listei apelurilor primite si efectuate si in redirectionarea apelurilor. 9) Solutia noastra poate fi adaptata la necesitatiile partenerului:Studiu de caz 1: De exemplu la copierea unor numere cu caractere speciale din pagini web sau alte documente (ca deexemplu: (, ), -, spatiu) acestea vor fi trimise corect serverului de telefonie datorita softului realizat de noi.Studiu de caz 2: In functie de nevoi se pot achizitiona numere virtuale internationale in diferite tari, iar apelurile pot fitrimise spre numarul local. Astfel, clientii din strainatate vor fi taxati la tarifele locale si vor vorbi in mod transparentcu agentii firmei.10) Fax 2 Mail si Web 2 Fax – faxurile pot fi primite direct pe mail si pot fi trimise dintr-o interfata web.Acesta e un modul separat pret 200 euro fara tva.11) IVR Mesagerie vocala cu multiple anunturi, practic nelimitat, transfer la interioare, grupuri, etc

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video