Oracle Romania - Aplicatii cloud Afisari: 577
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Marci (branduri) electronice; reprezentante Vizitatori: 284
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Soseaua Pipera, Nr.43, Floreasca Park,,Corp B, Sector 2 , Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213476002; 0213678700
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.oracle.ro

 
Servicii de asistentă Oracle  
Detalii  video

Oracle asigură servicii de asistenţă de bază, care includ asistenţă tehnică non-stop, resurse de asistenţă proactivă puternice ÅŸi actualizare de produse. Cu acoperire globală ÅŸi mai mult de 50.000 de ingineri de dezvoltare ÅŸi de specialiÅŸti în asistenţă pentru clienÅ£i, Oracle oferă un serviciu complet, fiabil ÅŸi perfect integrat.

 

Telefon Romania:

0213678810

0213677047

 

Asistenţă pentru produse achiziţionată

Oracle dedică resurse semnificative pentru a se asigura că dumneavoastră—în calitate de client al unei companii predecesoare care fuzionează cu Oracle—beneficiaÅ£i de gestionare specială ÅŸi asistenţă extraordinară în timpul tranziÅ£iei oamenilor, proceselor, instrumentelor ÅŸi entităţilor companiei. AccesaÅ£i asistenÅ£a pentru produsele dumneavoastră:

Online: AccesaÅ£i My Oracle Support pentru a găsi răspunsuri în baza de cunoÅŸtinÅ£e Oracle Support, pentru a trimite, actualiza sau evalua solicitările de servicii, pentru a implica My Oracle Support Community, pentru a descărca actualizări de software ÅŸi pentru a descoperi instrumentele de asistenţă proactivă ÅŸi cele mai bune practici. (Pentru a accesa My Oracle Support, trebuie să aveÅ£i achiziÅ£ionată asistenÅ£a, să aveÅ£i un abonament activ în cloud sau o licenţă pentru o versiune de încercare în cloud).

Pentru a reînnoi serviciile de asistenţă on-premise, conectaÅ£i-vă la http://supportrenewal.oracle.com pentru a examina ÅŸi accepta reînnoirea. Pentru mai multe informaÅ£ii despre acceptarea reînnoirii, înscrierea la programul de reînnoire automată, modificarea adresei sau a informaÅ£iilor de contact, a opÅ£iunilor de plată sau dacă aveÅ£i întrebări despre facturare, consultaÅ£i: Ajutor privind reînnoirea serviciilor de asistenţă sau Ajutor privind reînnoirea serviciilor de asistenţă. Pentru întrebări cu privire la reînnoirea serviciilor de asistenţă on-premises, inclusiv date, cantităţi, identificatori de asistenţă, numere de serie, preÅ£uri, Lifetime Support Policy, termeni ÅŸi condiÅ£ii, politici de asistenţă tehnică sau pentru mai multe informaÅ£ii cu privire la Oracle Premier Support, apelaÅ£i numărul Oracle Premier Support Renewal Center listat mai jos, cu excepÅ£ia Oracle Cloud ÅŸi Oracle MICROS (domeniul hotelier ÅŸi retail).

ReÅ£ineÅ£i: Orice apel efectuat va fi înregistrat ÅŸi stocat conform legislaÅ£iei locale, cu excepÅ£ia cazului în care optaÅ£i să nu utilizaÅ£i această funcÅ£ie.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video