Oracle asigură servicii de asistenţă de bază, care includ asistenţă tehnică non-stop, resurse de asistenţă proactivă puternice ÅŸi actualizare de produse. Cu acoperire globală ÅŸi mai mult de 50.000 de ingineri de dezvoltare ÅŸi de specialiÅŸti în asistenţă pentru clienÅ£i, Oracle oferă un serviciu complet, fiabil ÅŸi perfect integrat. Telefon Romania: 0213678810 0213677047 Asistenţă pentru produse achiziÅ£ionată Oracle dedică resurse semnificative pentru a se asigura că dumneavoastră—în calitate de client al unei companii predecesoare care fuzionează cu Oracle—beneficiaÅ£i de gestionare specială ÅŸi asistenţă extraordinară în timpul tranziÅ£iei oamenilor, proceselor, instrumentelor ÅŸi entităţilor companiei. AccesaÅ£i asistenÅ£a pentru produsele dumneavoastră: Online: AccesaÅ£i My Oracle Support pentru a găsi răspunsuri în baza de cunoÅŸtinÅ£e Oracle Support, pentru a trimite, actualiza sau evalua solicitările de servicii, pentru a implica My Oracle Support Community, pentru a descărca actualizări de software ÅŸi pentru a descoperi instrumentele de asistenţă proactivă ÅŸi cele mai bune practici. (Pentru a accesa My Oracle Support, trebuie să aveÅ£i achiziÅ£ionată asistenÅ£a, să aveÅ£i un abonament activ în cloud sau o licenţă pentru o versiune de încercare în cloud). Pentru a reînnoi serviciile de asistenţă on-premise, conectaÅ£i-vă la http://supportrenewal.oracle.com pentru a examina ÅŸi accepta reînnoirea. Pentru mai multe informaÅ£ii despre acceptarea reînnoirii, înscrierea la programul de reînnoire automată, modificarea adresei sau a informaÅ£iilor de contact, a opÅ£iunilor de plată sau dacă aveÅ£i întrebări despre facturare, consultaÅ£i: Ajutor privind reînnoirea serviciilor de asistenţă sau Ajutor privind reînnoirea serviciilor de asistenţă. Pentru întrebări cu privire la reînnoirea serviciilor de asistenţă on-premises, inclusiv date, cantităţi, identificatori de asistenţă, numere de serie, preÅ£uri, Lifetime Support Policy, termeni ÅŸi condiÅ£ii, politici de asistenţă tehnică sau pentru mai multe informaÅ£ii cu privire la Oracle Premier Support, apelaÅ£i numărul Oracle Premier Support Renewal Center listat mai jos, cu excepÅ£ia Oracle Cloud ÅŸi Oracle MICROS (domeniul hotelier ÅŸi retail). ReÅ£ineÅ£i: Orice apel efectuat va fi înregistrat ÅŸi stocat conform legislaÅ£iei locale, cu excepÅ£ia cazului în care optaÅ£i să nu utilizaÅ£i această funcÅ£ie. |